Jump to content
Guest techobg

Плюсове и минуси за Д13Б2

Recommended Posts

Guest techobg

Здравейте,Хондаджии,ако може в тази тема да си лафим специално за д13б2....,кой какви проблеми е имал по колата си.....и какво е правил за отстраняването им!Ще пусна снимки на моя двигател ,щото имам изваден маркуч на един вакум и като го сложа се губят ниските обороти.....а точно под въздушния филтър е сложен некъв болт ,който запушва някакъв маркуч...АБЕ ИНДИАНСКА РАБОТА!п.с.Очаквайте снимки.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Здравейте,Хондаджии,ако може в тази тема да си лафим специално за д13б2....,кой какви проблеми е имал по колата си.....и какво е правил за отстраняването им!

 

Ще пусна снимки на моя двигател ,щото имам изваден маркуч на един вакум и като го сложа се губят ниските обороти.....а точно под въздушния филтър е сложен некъв болт ,който запушва някакъв маркуч...АБЕ ИНДИАНСКА РАБОТА!

 

 

п.с.Очаквайте снимки.....

<{POST_SNAPBACK}>

http://bgphoto.net/Start.aspx?UserId=8811

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ами то никой с Д13-ка не написа досега.Поне аз да пусна мойта работа по колата.Сменял съм това:масло(5W40-Motul),маслен и въздушен филтър-80(голяма отстъпка)спирачни дискове(предни)-84накладки предни-35накладки задни-30ангренажен ремък-37ангренажна ролка-48пистов ремък-12чистачки-22горивен филтър-6тапицерия-26ремонт труд-95крушки(габарити и за осв.на парното)-42 селенови предни втулки-32заварка на надвеска-2Ляв стоп/мигач(заден)-60Дясно огледало-40Помпа за съединител(тази,която е на педала)-95И отделно си оправях сам куп дреболии(примерно измайсторих си подкалници за отзад,лепих едно цепнато на бронята и т.н.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

2 селенови предни втулки-32

<{POST_SNAPBACK}>

Това защо го смени? Какви бяха симптомите за смяна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ами симптомите бяха визуални ;) Като я погледнах на канала и като видях как се е сплескала,нацепила и стърчи гума.Пък като сменям-сменям двете и затова.П.С. Аве Дидко,гледам номера ти ВТ дай да ударим някоя среща с тебе във В.Търново ако имаш възможност-ей тъй да се запознаем,да обменим опит.Пък то ще се ходи и до София на среща ама ще видим кога.

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Щото аз имам едно отровно прискърцване отпред в ляво при по-рязко тръгване или при по-големи неравности (например паваж) и се чудя от какво може да е ;) Странното е, че Омбре като се качи в колата и то спира ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Да не е шарнир или в някое уплътнение да е влязла вода?Огледай си я на канал някъде.Аз си имам у дома в гаража ;).Виж редакцията на предното ми мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Ами то никой с Д13-ка не написа досега.

Поне аз да пусна мойта работа по колата.

 

Сменял съм това:

масло(5W40-Motul),маслен и въздушен филтър-80(голяма отстъпка)

спирачни дискове(предни)-84

накладки предни-35

накладки задни-30

ангренажен ремък-37

ангренажна ролка-48

пистов ремък-12

чистачки-22

горивен филтър-6

тапицерия-26

ремонт труд-95

крушки(габарити и за осв.на парното)-4

2 селенови предни втулки-32

заварка на надвеска-2

Ляв стоп/мигач(заден)-60

Дясно огледало-40

Помпа за съединител(тази,която е на педала)-95

 

И отделно си оправях сам куп дреболии(примерно измайсторих си подкалници за отзад,лепих едно цепнато на бронята и т.н.)

<{POST_SNAPBACK}>

Браво,КЛС,ти си е направил като нова...

Аз смених:

1.Ангренажен ремък-40лв.

2.Ролка -55лв.

3.Масло 20W50 -Почти без пари(но ще го махам...,много гъсто за зимата)

4.Маслен филтър -8лв.

 

За сега само това!

 

п.с.И кажете нещо за тези вакуми че нещо не ще да ходи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Течо,брат,моя маркуч е вкаран вътре.(това малко двусмислено звучи,но ти знаеш за кво става въпрос).Ще пусна и снимки да видиш мойта как е-може да ти помогне нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Течо,брат,моя маркуч е вкаран вътре.

(това малко двусмислено звучи,но ти знаеш за кво става въпрос).

Ще пусна и снимки да видиш мойта как е-може да ти помогне нещо.

<{POST_SNAPBACK}>

Ако може малко снимки да пуснеш на твоето двигателче.....

А между другото този вакум го видях че не е вкаран ,след като ми сложиха агу....сигурно майстора не е успял да я регулира и така най лесно ми е взел парите!(то не че сега върви на гас);))))

Но другия(където е вкаран болта)така си беше от както съм я купил!

 

 

п.с.Ти с АГУ ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Не.Няма и да слагам.При тези цени излиза само малко по-евтино.

Три пъти съм я засичал-гори 2 пъти 6 един път 5.6 горе долу.

За мен това е добре.Другата кола гори 8-9/100 дълго и 10-12 градско така че... ;)

А ще си оцопам двигателя.Голяма беда може да са тия газови.

Дано да ти е хубава газовата иначе...

Ето снимка на тоя маркуч:

 

Публикувано изображение

 

А тоя другия не мога да намеря в коя част на двигателя е-ако можеш

да го щракнеш от по-далечен план или да ми обясниш къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Не.Няма и да слагам.При тези цени излиза само малко по-евтино.

Три пъти съм я засичал-гори 2 пъти 6 един път 5.6 горе долу.

За мен това е добре.Другата кола гори  8-9/100 дълго и 10-12 градско така че... ;)

А ще си оцопам двигателя.Голяма беда може да са тия газови.

Дано да ти е хубава газовата иначе...

Ето снимка на тоя маркуч:

 

Публикувано изображение

 

А тоя другия не мога да намеря в коя част на двигателя е-ако можеш

да го щракнеш от по-далечен план или да ми обясниш къде е.

<{POST_SNAPBACK}>

Аз да ти кажа честно не съм минал и 50км. на гас(щото неще да върви).... Казваш ,че твойта гори малко,но мойта градско под 10 не пада(нормално каране)и постоянно ми се менкат оборотите...чак след 3-4000 оборота почва да се усеща ,иначе е куц кон...абе има и нещо... ;)

 

Ще снимам по отдалеч и ще пусна снимка!Той е от дясната страна на карборатора(под филтъра)дебел маркуч които отива нагоре към филтъра... ;)

 

 

п.с.Знаеш ли къде се намира горивния филтър? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Бате 6то не минете на ли4ни и без туй си пи6ете само двамата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Да ве Драгича е прав.То темата е за плюсове и минуси,икой какво е сменял по Д13,а то какво стана-само чатим май.Течо пиши на ЛС.Трябва да се спазва някаква култура във форума.Извинявайте пичове,аз пуснах по темата ама винаги защо такава тенденция има към разводняване.Правим струваме и все на нещо друго го избиваме...Трябва надалеч да стоим от тунинг.дЪге-то ей :D

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Да ве Драгича е прав.То темата е за плюсове и минуси,и

кой какво е сменял по Д13,а то какво стана-само чатим май.

Течо пиши на ЛС.Трябва да се спазва някаква култура във форума.

Извинявайте пичове,аз пуснах по темата ама винаги защо такава

тенденция има към разводняване.Правим струваме и все на нещо

друго го избиваме...

Трябва надалеч да стоим от тунинг.дЪге-то ей  :D

<{POST_SNAPBACK}>

И аз се извинявам ,че така се улисахме... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Бате 6то не минете на ли4ни и без туй си пи6ете само двамата  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Щото Драгич, личните не поддържат конферентна връзка :D

 

А относно проблема с газовата на Д13, аз като един потърпевш мога да ти препоръчам да си смениш въздушния филтър и да отидеш на реглаж! Този консуматив е от АДСКИ голямо значение на този двигател, особено за газ. С предния минах около 4000 км и започна да прави проблеми.

Абе смени филтъра, регулирай всичко и пак пиши, че сега не ми се обяснява... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

И аз имам същата кошница Д13Б2. Не ускорява както трябва и не мога да разбера защо. На максимална скорост е добре. По магистралата за Пловдив 130-140 си подържа, дори вдигнах и 180 да тествам :balloon: В София ми харчи 10л./100км. , а извънградско 6л/100км.Купих я преди около 5-6 месеца. Сменил съм :1. Масло и ангренажен ремък2. Въздушен филтър.3. Спирачни дискове(предни)4. Накладки предни и задни5. Габарити и задни светлиниСъщо може ли да ми кажете, къде точно се намира горивния филтър, и дали 70лв е добра цена за комплект вътрешни и външни предни сленови втулки(общо 4 бр.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KICK

И аз имам същата кошница Д13Б2. Не ускорява както трябва и не мога да разбера защо. На максимална скорост е добре. По магистралата за Пловдив 130-140 си подържа, дори вдигнах и 180 да тествам :balloon: В София ми харчи 10л./100км. , а извънградско 6л/100км.Купих я преди около 5-6 месеца. Сменил съм :1. Масло и ангренажен ремък2. Въздушен филтър.3. Спирачни дискове(предни)4. Накладки предни и задни5. Габарити и задни светлиниСъщо може ли да ми кажете, къде точно се намира горивния филтър, и дали 70лв е добра цена за комплект вътрешни и външни предни сленови втулки(общо 4 бр.).

според мен нещо не е в ред при теб :bounce: при мен 170-180 си ги държи без никакъв проблем расхода извън града ми е 5.5-6.0 с 140-150 в града до сега над 8.0 не ми е давала на 10000км. съм (след усновен ремонт съм на двигателя) и не смея да я вкарвам още в лютеницата :drunk: ама мисля че 200 ще ги направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

И аз имам същата кошница Д13Б2. Не ускорява както трябва и не мога да разбера защо. На максимална скорост е добре. По магистралата за Пловдив 130-140 си подържа, дори вдигнах и 180 да тествам :rolleyes: В София ми харчи 10л./100км. , а извънградско 6л/100км.Купих я преди около 5-6 месеца. Сменил съм :1. Масло и ангренажен ремък2. Въздушен филтър.3. Спирачни дискове(предни)4. Накладки предни и задни5. Габарити и задни светлиниСъщо може ли да ми кажете, къде точно се намира горивния филтър, и дали 70лв е добра цена за комплект вътрешни и външни предни сленови втулки(общо 4 бр.).

Цената за втулките си заслужава,само да са читави,че аз за 10дни ги смених 3 пъти.., :lol: А филтъра е от долу до резервоара......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

И аз имам същата кошница Д13Б2. Не ускорява както трябва и не мога да разбера защо. На максимална скорост е добре. По магистралата за Пловдив 130-140 си подържа, дори вдигнах и 180 да тествам :rolleyes: В София ми харчи 10л./100км. , а извънградско 6л/100км.Купих я преди около 5-6 месеца. Сменил съм :1. Масло и ангренажен ремък2. Въздушен филтър.3. Спирачни дискове(предни)4. Накладки предни и задни5. Габарити и задни светлиниСъщо може ли да ми кажете, къде точно се намира горивния филтър, и дали 70лв е добра цена за комплект вътрешни и външни предни сленови втулки(общо 4 бр.).

Цената за втулките си заслужава,само да са читави,че аз за 10дни ги смених 3 пъти.., :lol: А филтъра е от долу до резервоара......
Мерси за информацията. А да попитам на всички ли ви гори 8/100 бензин в София? Ходих при Омбре когато си взех колата и той каза, че всичко е ОК, и ако дава пак висок разход ще трябва да се разглоби и изчисти карбуратора. Също някой пробвал ли е да сложи спортен въздушен филтър? Интересува ме дали се усеща някаква разлика и дали си заслужава парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

За спортния филтър незнам категорично как ще се отрази на този мотор.Питал съм Тино,щото той е слагал на 1.3 карбуратор,но по стария модел.От друга страна има вероятност облекченото смукване на въздух да доведе до забавено,непълно или въобще до неотварянето на втората камера на карбуратора,тъй като може вакум-а да е слаб.А от това си губиш мощност.Приказвал съм и с други колеги,които казват че няма да има проблем,нов крайна сметка категоричен отговор на въпроса още няма.Така или иначе К&Н имат модел за този мотор,но той замества оригиналния в кутията.Конусен вариант не съм срещал-ще трябва да се преправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

И моята е такава и на градско ми гори 8-10/100 а зимата стига и до 12. След преглед от 3-ма разбирачи виючително и бултрако казаха че неможе да е такав разхода но всичко и е наред. Аз и смених ремак, ролка, масло, всички филтри без горивния защото така и не намерих, спирачни дискове, предни и задни накладки, долен шарнир и лагер на главината.и свещите и смених...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

И моята е такава и на градско ми гори 8-10/100 а зимата стига и до 12. След преглед от 3-ма разбирачи виючително и бултрако казаха че неможе да е такав разхода но всичко и е наред. Аз и смених ремак, ролка, масло, всички филтри без горивния защото така и не намерих, спирачни дискове, предни и задни накладки, долен шарнир и лагер на главината.и свещите и смених...

Според мен 10/100 в София е нормално, но не и за двигател 75 коня. И моята я гледаха и уж всичко е наред. На заплата ще си купя кабели и свещи да видим дали ще помогне, но си мисля че проблема е в карборатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Isi

И моята е такава и на градско ми гори 8-10/100 а зимата стига и до 12. След преглед от 3-ма разбирачи виючително и бултрако казаха че неможе да е такав разхода но всичко и е наред. Аз и смених ремак, ролка, масло, всички филтри без горивния защото така и не намерих, спирачни дискове, предни и задни накладки, долен шарнир и лагер на главината.и свещите и смених...

Според мен 10/100 в София е нормално, но не и за двигател 75 коня. И моята я гледаха и уж всичко е наред. На заплата ще си купя кабели и свещи да видим дали ще помогне, но си мисля че проблема е в карборатора.
При мен проблема е в смукача, нещо не го връща и държи много високи обороти, ама зимата ще го мисля. Сега е добре и не харчи прекалено много ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Някой има ли идея как може да добавим някой друг кон към това двигателче 1.3. За спортния филтър ясно, най-вероятно няма да помогне. Нещо друго? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KICK

сипвайте бензин с по голям октан и всичко ще е 6 :D с 95 8-100 градско с 98 7-100 и вървежа е друг като цена на 100км. излиза горе долу същото но няма ядове колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Не съм съгласен че ако сипеш по високооктанов бенз. 6те промени6 кой знае кво.Разлика по4ти няма пък и не о4аквай падане на разхода с 1л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Като ходя до морето винаги сипвам 98 и винаги разходът ми е висок, та си мисля, че с 98 ми харчи повече.Всъщност причините са климатик, сърф и висока скорост.Съмнението обаче си остава. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest _Daniel

Да и аз съм забелязал, че с 98 върви по-добре и разхода е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...