Jump to content
Guest tinki

sohc v-tec vs. dohc v-tec

Recommended Posts

Guest tinki

малко съревнование.кой от двата е предпочитан според вас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

На умен въпрос очаквай само умни отговори... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Мдаа, въпроса е тъпичък според мен. Аз съм ТВЪРДО зад двувалката, все пак едно е само на всмукателните, друго е и на изпускателните колектори! :) Помисли си, защо толкова много хора искат да си сменят двигателите, само заради този DOHC! :) Не мисля, че е само от каприз! DOHC RuLeZ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Отоговора е повече от ясенSOHC - 125hpDOHC- 160hpИма ли нужда от повече приказки?Моя е първият и определено бих го сменил... не че е слаб и не бега много... ама си е друго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Има само едно нещо с което едновалката бие двувалката и това е маса.... същата тази маса обаче прави В серията доста по издържлива на дебилизми ;) Да не говорим че двувалката е много по пригодна за тунинг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

...........

Аз съм ТВЪРДО зад двувалката, все пак едно е само на всмукателните, друго е и на изпускателните колектори! ;)

...........

<{POST_SNAPBACK}>

Колегата искаше да каже клапани уточнявам, защото може да чете мнението някой който по принцип не знае какво е Vtec и да остане в някаква заблуда.

 

п.п. Иначе интересна тема е засегната, чудех се как някой по-рано не се беше сетил да попита? ;)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ludemir

колега ,разликата е огромна.ако иска6 да полу4ава6 оргазъм всеки път когато изпреварва6- в16а2.ако търсиш икономия -d16z6-124 hp.втория има много довра динамика,но няма оргазъм.в16а2 има невероятен звук и плашеща тяга. извод .....................................................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

колега ,разликата е огромна.ако иска6 да полу4ава6 оргазъм всеки път когато изпреварва6- в16а2.ако търсиш икономия -d16z6-124 hp.втория има много довра динамика,но няма оргазъм.в16а2 има невероятен звук и плашеща тяга.                                    извод .....................................................

<{POST_SNAPBACK}>

оргазъм полу4авам като си седна в Хондата.та на въпроса -sohc v-tec перфектен двигател.използвап си колата за ежедневно каране -нисък разход -много върви.имам представа що е то dohc v-tec ама за момента си предпо4итам моя.та за хората които мислят 4е въпроса е глупав -удоволстфието да караш Хонда не е само в плашещия звук.ина4е взимаш 1 мп3 записваш си плашещия звук и пеша4ката по улиците-бахти кефа няма скъп бензин няма дупки само чист неподправен и ефтин оргазъм :offtopic::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

На умен въпрос очаквай само умни отговори...  :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

До тука кат гледам 6е познае6 :D)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Колега Драгич, вие кога сте се качвали на Хонда та давате мнение?Доколкото знам пясъчника все още е с марка: Общинска собственост! :DМ/у другото според мен DOHC е по-икономичен от SOHC... по-големия двигател обикновенно е така...ако го караш нормално разбира се :offtopic:

Редактирано от surr3a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Еми не съм ама и аз барабар Петко с мъжете са обаждам.Врънкам татко да ми купи ..........За разхода мога да поспорим бате.Докато твойта каляска бе6е моя съм сравнявал разхода и с този на голямата.Твойта дава6е около 8 макс 9/100 в града.VTI-to не мога да го сваля под 9.Карах ги по иденти4ен на4ин.И не само твойта де преди нея имах други 2 SOHC VTEC И ТЕ ГО МИРИ6ЕХА БЕНЗИНА :offtopic:))Тва е от мен за разхода.Ина4е в мойта класация м/у двете пе4ели VTI-to.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Няма как големия VTEC да дава същия (камо ли по-нисък) разход от малкия, все пак големия е правен за луди обороти (и мощности) докато малкия, дори и да не е VTEC-Е, все пак целта при него е икономичност, а не толкова мощност. Защото от D16 блок хонда вадят и по-големи мощности и без VTEC - при малкия VTEC фазите при ниски обороти са доста 'затворени' и икономични.Все пак не може един двигател хем да е икономичен, хем да се развърта на над 6500 оборота и да има мощност. Без да се променят фазите.И по официални данни големия VTEC си гори поне 0.5 литър повече от малкия. А официалните замервания се правят на ниски натоварвания и ниски обороти, където и двата двигателя са в 'икономичните' фази. Като отвори VTEC-а, разликите в разхода стават още по-големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...