Jump to content
Rado_USA

Помогнете на един американски Civic Д15Б2

Recommended Posts

Здравейте, изчетох доста теми за моят проблем, но не намерих точното решениеПоявиха се вибрации в предницата - гумите са балансирани, така 4е проблемът не е от тях или от джантите. Окачването е в доста добро състояние.Когато купих колата, лявото външно каре тракаше доста, но иа карах така известно време докато не се появиха въпросните вибрации и реших 4е е време за нова полуоска (само карета не продават в гадната Америка) Но на новата полуоска липсваше тампона (или нещо подобно) който обира вибрациите, и на мен не ми се разглобяваше новата за да прехварля този тампон, а и в магазина ме увериха 4е няма да има проблем. И така в момента след около 100-110 се появяват вибрации, след 140 става страшно, и това е само при ускорение, след като вдигна 140 и пусна гаста и колата все още е на скорост вибрациите спират и след като подам газ отново се появяват, но интересното е 4е от време на време вибрации по4ти не се усещат при каквато и да е скорост (може би полуоската влиза в някакъв резонанс понякога) И така въпросът е дали този липсващ тампон е проблема или ватрешното каре на другата ми полуоска е разбито? Най-лошото е 4е такав тампон никаде не се продава а стариа не е в мен, а и в EBAY.COM погледнах там полуоските за този Civic също са без този тампон ( дори комплект който намерих, и продава4а тварди 4е са оригинални на Honda са без тампони) Колата е Civic D15B2 1990Благодаря предварително на вси4ки които са отделили от времето си за да ми помогнат, и се извинявам за леко неграмотно написания Post!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и при мен същият проблем, но с Д13Б2. Оказа се, че е вътрешно каре на полуоската от шофьорската страна. Прегледай ги - доколкото прочетох не си ги сменял...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за това си мисля, но погледнах полуоската, и ми се струва 4е си е добре, но то и няма как да разбера ако е ватрешното каре. Нито трака абе абсолютно нищо, но пак и тва е оригиналната полуоска на колата така 4е и е дошло времето предполагам. А мислиш ли 4е този тампон който е на полуоската не оказва някакво влияние?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампонът е баланс, щом го няма, значи няма необходимост от такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...