Jump to content
Guest mihho

въпросче

Recommended Posts

Guest mihho

някои може ли да ми каже дали на 1.4i двигател може да сложи турбо?????????????????????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

да ама един пичага беше питал за 1.3 двигател и беше бая разправия .тва и за мен ли важи???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Преправяне на атмосферка ( всичко коли които не са заводски с турбини ) е голяма играчка да се направи и да се нагласи , важи за всички , турбината не е някъв си филтър или част дето я прекрепяш към двигателя и хоп , имам си турбина и още 60 коня под капака :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

знам че не е въздушен филтар :confused: просто тепърва са уча кво може и кво не штото до ся само NFS UNDERGROUND а там всичко може хахах.Колкото и да е занимавка ше са слага .Просто звука от турбото ми пълни душата........преди турбина би било по добре да се сложи чипче нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

чипчето преди турбината е пълна безмислица, просто защото след като сложиш турбото, чипчето за турбото така и така ще ти излезе минимум 2-300лвако си със инжекцион, проблемите ти са с един по-малко... имаш потопена помпа в разервоара.Ако си с ОБД2 ... а ти май си, ще е най-лесно да си вземеш ОБД1 компютър и преходен харнес.Ако пипаш блока и сменяш бутала/мотовилки/лагери и т.н освен тези работи ще ти трябва и 2.5 и 3 бара МАП сензор. Ако не, можеш да се ограничиш да помпаш до 0.7 бара със стандартния сензор.УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

чипчето преди турбината е пълна безмислица, просто защото след като сложиш турбото, чипчето за турбото така и така ще ти излезе минимум 2-300лв

ако си със инжекцион, проблемите ти са с един по-малко... имаш потопена помпа в разервоара.

Ако си с ОБД2 ... а ти май си, ще е най-лесно да си вземеш ОБД1 компютър и преходен харнес.

Ако пипаш блока и сменяш бутала/мотовилки/лагери и т.н освен тези работи ще ти трябва и 2.5 и 3 бара МАП сензор. Ако не, можеш да се ограничиш да помпаш до 0.7 бара със стандартния сензор.

 

УСПЕХ

<{POST_SNAPBACK}>

може да се мине без 3 бара мап има начин да се лъже стд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

НЕ, няма, той механически и електрически стига предела си на 0.7 бара надналягане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

абе квото и да трябва ше са направи.а и ме интересува дали ще повлияе турбото на живота на двигателя???????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

да разбира се :) особено ако го настъпваш честичко и най-вече ако не си го настроил добре. Аз на твое място не бих очаквал да изкара повече ор 3-4 години при добра настройка и доста ръчкане, но всъщност никой не знае колко ще изкара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

НЕ, няма, той механически и електрически стига предела си на 0.7 бара надналягане

<{POST_SNAPBACK}>

недей викай така "НЕ" щото много неща не са ти известни малко ровене в интернет не та прави всезнаещ има система от вакууми и клапани които правят това възможно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ДА ;)еее, да беше казал така още в началото, аз реших че говориш за едни дивотии със резистори. Не се засягай, май мойто верно беше прибързано, но...Като погледнем обаче реално на нещата, по такъв начин ще запазиш електрическия диапазон на МАП-а а ще промениш реално механичния. Веднага се сещам че това ще ти намали чувствителността, а и клапаните обикновено вкарват разни диви нелинейности в характеристиките. Все пак звучи напълно постижимо и много ще се радвам да дадеш малко повече информация.Мерси че ме светна, не се бях замислял за това.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

ДА ;)

еее, да беше казал така още в началото, аз реших че говориш за едни дивотии със резистори. Не се засягай, май мойто верно беше прибързано, но...

 

Като погледнем обаче реално на нещата, по такъв начин ще запазиш електрическия диапазон на МАП-а а ще промениш реално механичния. Веднага се сещам че това ще ти намали чувствителността, а и клапаните обикновено вкарват разни диви нелинейности в характеристиките. Все пак звучи напълно постижимо и много ще се радвам да дадеш малко повече информация.

 

Мерси че ме светна, не се бях замислял за това....

;)

<{POST_SNAPBACK}>

ами мога да кажа че сток мап-а се държи зле дори до 0.7 , с система от 5-6-7 клапанчета по вакуума може да се излаже да се даржи горе долу стабилно но все пак всичко идва от дюзите обратния клапан на бензина помпата и евентуално допълнителни управления на горивото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...