Guest Stef #1 Публикувано 21 Септември, 2005 И така от новия сезон ще имаме Бътън и Барикело в отбора - за добро или лошо...не знам.Едно е сигурно - ще е много интересно Жалко за Сато само ...но може би ще е трети пилот, какъвто явно ще имаме догодина след слабото класиране тоя сезон...Дано поне Барикело стане мъж най-после, а не нормален бразилски дришльо какъвто беше във Ферари..., където така и не му стигна твърдост да се пребори дори един-едничък път с Миша за толкова много години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #2 Отговорено 21 Септември, 2005 (Редактирано) а не нормален бразилски дришльо <{POST_SNAPBACK}> Бате май такъв ще си остане Дано не се окажа прав ама така си мисля.Тоя не мога го дишам,ако имаше поне малко от темперамента на Сена в него нещата щяха да са други.Пуста реалност Eто тези времена ми се искат на мен: Редактирано 21 Септември, 2005 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #3 Отговорено 21 Септември, 2005 Мда, JB остава в БАР срещу неустойка от 25 млн. британски паунда към Уилямс. И в крайна сметка, според мен догодина пак няма да е сезона на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #4 Отговорено 22 Септември, 2005 Мда, JB остава в БАР срещу неустойка от 25 млн. британски паунда към Уилямс. И в крайна сметка, според мен догодина пак няма да е сезона на Хонда <{POST_SNAPBACK}> да - похарчиха си парите за нормален бразилски дришльо! сена никога не би се оставил да го тъпчат така анално червените манафи а за бутона, да ги бяха дали парите за база, за млади инженери, за развитие на млади таланти - вярно нямаше да има директна и бърза печалба, ама то с тази комбинация от пилоти, дето и двамата като видят шумахер и бягат към мантинелите ... ужас! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #5 Отговорено 23 Септември, 2005 Мнооого песимистично звучите момчета...надявам се много, че грешите - предполагам и вие така се надявате... е...с малките червени изключения там - те си знаят Така или иначе е крайно неясно как ще се завъртят нещата с най-съществената промяна от доста годинки насам - V10 -> V8...дано нашите хора излязат с едни гърди напред пък нека имаме бразилски дришльо за пилот. Колкото до Бътън - там нещата са много преплетени със съвсем не маловажните английски спонсори..., което ми се струва не много лошо - по-добре бътън отколкото разни набедени германчета, италианчета и всякакви подобни недоразумения които сега се мъчат във Ф1...а и английската връзка много повече отива на хонда отколкото, която и да е друга - вярвам с това ще се съгласите :-)Така че вложените 25 млн може лесно да се върнат ... кой знае...едно е сигурно - рано или късно пак във Ф1 - това е неизбежно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Magnum #6 Отговорено 26 Септември, 2005 във Ф1 - това е неизбежно <{POST_SNAPBACK}> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове