tish 0 #1 Публикувано 23 Април, 2009 Здравейте. Преди около месец си взех моторчето и още тогава ми направи впечатление, че се дави при рязко подаване на газ. Това беше причина и за компромис в цената. След това го карах около има няма 300км и ме посъветваха да си измия резервоара хубаво с верига и мозайка, тъй като давенето би могло да е от мръсен карбуратор. След изчистването им проблема си остана, а по-лошото беше появата на черен пушек в изгорелите газове. Отидох на сервиз, тъй като ми се изчерпаха идеите и там майстора ме попита мотора да не е двутактов, и го форсира така зверски, в следствие на което се появи ужасно тракане откъм картера. Оставих мотора и днес ме уведомиха, че след разглабяне на всичко се е установила липсата на шпилка на кобилицата на разпределителния вал, която в горния си край е квадратна с габарити 4 на 20мм. В следствие на това клапаните са така омазани, че пред мен стоят няколко въпроса:1. Дали може да се намери/поръча тази част, тъй като ми казаха, че се е "изпарила". Също така ми трябва и гарнитура за капака откъм съединителя с 10 дупки.2.Какъв трябва да е просвета на пълнителния и изпускателния клапан, тъй като всичко е "мазало".Малко информация - мотора е Хонда СМ 125 1986 на 14200км. Двигателят му не е отварян досега и мистериозното изчезване на шпилката наред с другите проблеми е тъмна индия за мен. Ще съм ви благодарен, ако ми дадете някакъв съвет. Лично мисля утре да звънна на сервиза - дано разберат какво искам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 23 Април, 2009 http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...dae251ff6135/1o http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...b3acbfe1395a/2b http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...20612726cd34/3u ето това пише в аутодата за този модел . Не е много но дано ти свърши работа. Ако искаш повечко информация ще трябва да търсиш из нета / мулето и т.н. някой мануал Ама не е гаранция че ще намериш. Аз имам един рядък модел на нинджа и до сега само на едно място съм намерил, че въобще съществува такова животно За гарнитурата на съединителя: с повече мерак може да си изрежеш гарнитура Като добавиш и малко силиконец и ще заспи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tish 0 #3 Отговорено 23 Април, 2009 Благодаря ти за бързия отговор! Хлабината я видях 50 микрометра и на двата клапана. За гарнитурата мерси също. Остава ми само тая проклета шпилка! Дано от хондабг ми помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 23 Април, 2009 само не мога да се сетя каква е тази шпилка Да не да имаш предвид болта на кобилицата с която се регулира разстоянията на клапаните. Защото на моторите дето съм виждал в горния си край е точно квадрат, а не като при колите да е направено за права отверка. Също предишния собственик ако ти е казал, че двигателя не е отварян не му вярвай и още един джокер : Тракане в картера се получава от разбит лагер или от нещо попаднало в картера. Според мен тея "майстори " като са го форсили , болта за реглаж е паднал в картера и от там е почнало да трака. След това са го извадели и да не се окажат те виновни са ти казали че "ЛИПСВА" Как може да липсва част от двигателя ??? "просто ей така я няма" звучи повече от нелепо. дано си го оправиш и внимавай при кого го караш да го правят. След едно такова увъртане на едни "майстори" накрая си отворих аз двигателя и си го направих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 23 Април, 2009 Какво ще рече микрометра ? Болтът трябва да е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 23 Април, 2009 Микрометърът (означава се µm) е единица за дължина, производна на единицата метър. Един микрометър е равен на една милионна част от метъра (1 µm = 10-6 m). Известен е и като микрон (означаван с µ), но това наименование е остаряло – използвано е официално до 1967 г., когато Генералната конференция по мерки и теглилки (Conférence Générale des Poids et Mesures, CGPM) забранява използването на понятието микрон съвместно с единиците от SI. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 23 Април, 2009 Микрометър е уред за измерване, който мери до половината от стотна на мм., която е микрон.Гугъл не винаги помага, колега... http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%...%82%D1%8A%D1%80 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 23 Април, 2009 е да де, ама все пак надали хлабината ще е 50 уреда за измерване По-скоро ще е 50 единици от дадената мярка . Думата има 2 значения, това не значи че колегата е написал нещо грешно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #9 Отговорено 24 Април, 2009 Още като са казали -тоя да не е двутактов - и е трябвало да си поне на километър от тоя "сервиз" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове