Jump to content
Guest Victor

Тия дето ги забъркахме в dir.bg

Recommended Posts

Guest Victor

А сега имам един много важен въпрос, заради който споря от както притежавам автомобила си - двигател D15B2.Дори сега се скарах с един от приятелите си...защото той "работел с факти", разбираш ли?!...

Колко 'коня' според Вас РЕАЛНО е този двигател???????????????

Навсякъде го дават 90к.с., но сред хората се знае като 115к.с.

Лично за мен е 115к.с., защото го карам и знам какво представлява(и с какво се сравнява по пътищата :thumbs1: ),но според някои "разбирачи" това не е възможно.

<{POST_SNAPBACK}>

Личи си и ти колко голям разбирач си. Да беше поразчел малко форума, щеше да видиш всички видове детайлни графики от дино тест на обикновен D15B2, да прочетеш темите на Демон за генерацията, спортния филтър и инжекциона, пак данни от дино след всичките тези подобрения и да разбереш колко трудно се стига от 90 до 115 конски сили.

 

Освен това "разбирачите" в дир.бг по една малка случайност наистина са разбирачи и тук сред нас са известни като "енциклопедия за Хонда" и освен това са модератори. Така че внимавай в картинката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Личи си и ти колко голям разбирач си. Да беше поразчел малко форума, щеше да видиш всички видове детайлни графики от дино тест на обикновен D15B2, да прочетеш темите на Демон за генерацията, спортния филтър и инжекциона, пак данни от дино след всичките тези подобрения и да разбереш колко трудно се стига от 90 до 115 конски сили.

 

Освен това "разбирачите" в дир.бг по една малка случайност наистина са разбирачи и тук сред нас са известни като "енциклопедия за Хонда" и освен това са модератори. Така че внимавай в картинката.

<{POST_SNAPBACK}>

Taka!Да видим сега:

Ти на ADH-Honda "енциклопедия за Хонда" ли му викаш?!...

ОК

 

"Личи си и ти колко голям разбирач си." - това пък с какво го заслужих???Видя едно мое мнение и веднага прецени, че съм лаик така ли?!....

ОК

 

"Така че внимавай в картинката."-никого не съм обидил и никго не съм искал да засегна, по никакъв начин.Ако има такъв човек-МОЛЯ ДА МЕ ИЗВИНИ!

Но...ОК

 

пп:Последното не се отнася за ADH-Honda, защото благодарение на него сега не мога да влизам в клуб "Honda" на dir.bg. :D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Абе какво го гепихте момчето,като му харесва да му е 115к.с. колата,нека е така.А освен това и вървяла като за толкова,значи всичко е наред.Някой дали е Модератор,Администратор или просто Читател мисля че не трябва да има значение.Без читатели не става нали.В момента другия форум се състои само от администратор май.Дайте го по "Free"И моя дизел е 200к.с но никой друг не знае за това.Пък и върви за толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

...ADH-Honda...благодарение на него сега не мога да влизам в клуб "Honda" на dir.bg.  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Не драги, за пореден път грешиш и то много ;) Благодарение на собствената си тъпотия и нахалствено опорство, придружено без капчица достоверност направи така, че да неможеш да пишеш в онзи форум. В конкретният случай, Аз бях просто инструмент на clubs.dir.bg, служещ за "изкореняване на плевели" казано с прости думи.

Радвай се че все още и ТУК можеш да пишеш, тъй като не съм ти забравил жалките опити на "саботаж" относно модераторството ми там, псувни по мой адрес и прочие. Ще си затварям очите, ТОВА си е било за ОНЗИ форум :D Но на твое място бих си трайкал и бих спрял да пиша щуротиите в тази тема където има хора, постарали се да дадат достоверна и точна информация, а не "Радини дерзания и мечти" от типа на "115 коня" и т.н., дори те съветвам да го направиш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

...ADH-Honda...благодарение на него сега не мога да влизам в клуб "Honda" на dir.bg.  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Не драги, за пореден път грешиш и то много ;) Благодарение на собствената си тъпотия и нахалствено опорство, придружено без капчица достоверност направи така, че да неможеш да пишеш в онзи форум. В конкретният случай, Аз бях просто инструмент на clubs.dir.bg, служещ за "изкореняване на плевели" казано с прости думи.

Радвай се че все още и ТУК можеш да пишеш, тъй като не съм ти забравил жалките опити на "саботаж" относно модераторството ми там, псувни по мой адрес и прочие. Ще си затварям очите, ТОВА си е било за ОНЗИ форум :D Но на твое място бих си трайкал и бих спрял да пиша щуротиите в тази тема където има хора, постарали се да дадат достоверна и точна информация, а не "Радини дерзания и мечти" от типа на "115 коня" и т.н., дори те съветвам да го направиш :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Сега бързам но довачера ще ти отговоря...драги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wicked

абе, администратори ли сте, какви сте, вие не държите форума. той е общ, иначе ще стане както Hronos каза, ще си останете сами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

...ADH-Honda...благодарение на него сега не мога да влизам в клуб "Honda" на dir.bg.  :confused:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Не драги, за пореден път грешиш и то много :huh: Благодарение на собствената си тъпотия и нахалствено опорство, придружено без капчица достоверност направи така, че да неможеш да пишеш в онзи форум. В конкретният случай, Аз бях просто инструмент на clubs.dir.bg, служещ за "изкореняване на плевели" казано с прости думи.

Радвай се че все още и ТУК можеш да пишеш, тъй като не съм ти забравил жалките опити на "саботаж" относно модераторството ми там, псувни по мой адрес и прочие. Ще си затварям очите, ТОВА си е било за ОНЗИ форум :) Но на твое място бих си трайкал и бих спрял да пиша щуротиите в тази тема където има хора, постарали се да дадат достоверна и точна информация, а не "Радини дерзания и мечти" от типа на "115 коня" и т.н., дори те съветвам да го направиш :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

А сега обещаното на ADH-Honda:

"собствената си тъпотия и нахалствено опорство"-не ти ли е поне малко неудобно да пишеш такива неща за мен,а?Не вярвам!И няма такова нещо като "нахалствено опорство"...ако искаш да ме обидиш, поне го направи грамотно:"НАХАЛНО УПОРСТВО".Ама и това не вярвам, че можеш да направиш.

 

"Аз бях просто инструмент на clubs.dir.bg, служещ за "изкореняване на плевели""-НЕ!Истина бе, че ти не можа да оспориш казаното от мен с думи, затова го направи по друг начин...Долно, мизерно, нагло, безцеремонно, и какво ли още не.Изтри цялата тема и ми забрани достъп до клуба.НЕ ГО ЗАСЛУЖАВАХ:blink:Но както се пее в една песен:"Всичко се връща!".

 

"жалките опити на "саботаж" относно модераторството ми там, псувни по мой адрес и прочие."-АЗ НЕ СЪМ ТЕ ПСУВАЛ НИКОГА, въпреки че ми се е искало...Това което се появи като тема, не бе написано от мен, и мога да ти кажа от къде е копирано: Lamborghini club - това е най-дългата псувня която съм виждал и пак е по мой адрес, незнайно защо??И незнайно от кой...

 

А това, че пиша "щуротии" и "радини, дерзания и мечти от типа на 115 коня и т.н.", не го чувам от теб за първи път, и сега смятам да замълча, за да не предизвикам негативното отношение на моите съклубари, чието мнение уважавам много!

 

пп:Ако все още не е ясно на някой, paRADOx и Radocar са един и същи човек - това съм АЗ!А относно моята компетентност, мисля че Всички ще ме преценят в близко бъдеще.

:blink::huh::dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Някак си се чувствам леко въвлечен, така че съм разделил двете теми да си се карате на спокойствие, а не във "Важна" тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Към paRADOx: Пич, подушвам, че сме от една порода :confused: Бих искал да ти дам няколко съвета, с цел да избегнеш ненужни главоболия и загуба на време. Аз лично съм се карал не 1 и 2 пъти със споменатия от теб модератор и дори вече не си говорим :blink: Последните 1-2 пъти само си го местя от единя крачол в другия и бия "Х"-а на джама. Препоръчвам ти го и на теб - помага!Няма смисъкл да се заяждаш с никого тук. Само ще ти вдигат рейтинга, ще си псуваш на ум ... и накрая пак нищо. Сред нас има и свестни хора, повярвай ми :blink: Дори и някой ден да ми спрат правото да пиша в тоя форум, няма как да ми вземат приятелите, с които съм се запознал в него. Така че, в крайна сметка, май ние сме победителите :huh: Ела в неделя на срещата, ще се запознаем, ще пием по няколко бири... с 2 думи ще се сближим :blink: ...а тези дето те тормозят и дразнят - като ги видиш, се обърни на другата страна и се усмихни :huh: П.С> С модератора 1net (Емо) си говоря (все още) :huh::dry::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Някак си се чувствам леко въвлечен, така че съм разделил двете теми да си се карате на спокойствие, а не във "Важна" тема.

<{POST_SNAPBACK}>

viva la :confused: forum!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Радвам се, че темата не е изтрита, а е преместена тук.Благодарности на 1net затова!Защото и на мен ми беше неудобно да пиша за 'проблемите си', в една наистина сериозна тема, но все пак поставете се на мое място - не можеше да оставя да тъпчат достойнството ми и аз да си трая.Просто не съм такъв човек ;) .Сигурен съм и знам, че повечето от Вас(съклубарите ми тук), сте сериозни и разбиращи хора с които може да се води диалог, а не безсмислен спор.За това и съм тук...БЕЗАВАРИЙНО И ДО НОВИ СРЕЩИ:rolleyes::P:P:D:D:D:D:D:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

еее стига де, нормално е при над 1000 регистрирани потребителя във форума да има и такива сблъсъци чат-пат :rolleyes: но по-добре тук, отколкото на пътя с хондите :D а относно ADH-Honda, той си е пич, но прекалено се издразва понякога от некомпетентните ни мнения относно любимата марка :huh: ама как бихте реагирали и вие, ако някой се заинати да твърди примерно, че гаджето ви е с три цици? :D Е, в случая ADH-Honda най-добре от всички знае с колко е! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

За такива слу4аи ни е нужна о6те 1 секция във форума "ХРАНИЛКА".... ХАХАХАХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

пп:Ако все още не е ясно на някой, paRADOx и Radocar са един и същи човек - това съм АЗ!А относно моята компетентност, мисля че Всички ще ме преценят в близко бъдеще.

:huh:  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, вече те поздравих с добре дошъл. Като видях колко си запален ми стана симпатичен от самото начало, но искам тук да се намеся, защото наистина не си прав в случая.

Аз не изчетох цялата тема, но ми стана ясно за какво става въпрос. Ти си твърдиш, че твоята D15B2 е 115 коня, а тя всъшност е 90 коня. Станал е спор, стигнали сте до псувни и тъй като ADH е прав в случая и е модератор най-вероятно е взел мерки както и аз на негово място бих направил. Ще кажеш, че какво му е лошото да си говориш, че според теб е 115 коня, ами лошо няма, ама олекваме пред хората, защото по целия свят този мотор наистина е 90 коня, а ако мислиш, че върви доста добре за 90 кончета, това е така, защото е Хонда :rolleyes:

Аз както и 1net можем да кажем, че D15-ките ни са повече от 90 коня, но сме го доказали и никой няма да ни каже, че не сме прави. Тук от клуба има и други модели двигатели натхвърлили заводските си показатели. Като на колегата Paradoxsf, Darcosi, HondaLudFen и други. Наистина не е невъзможно и може да се случи!

Според мен вместо някой да взимат отношение, заради стари неразрешени спорове с модератори и други хора и да ги искарвате по-черни и от дявола, защото имат права да се грижат за форума. Е по-добре да обяснят на пича, че е в грешка и тези спорове се разрешават много лесно - За това има динамометри и още куп техническа литература. Няма смисъл да признаем черното за бяло и да казваме "ама вие щото сте модератори ето пък, че нема да стане вашето". Няма значение кой какъв е, а по-скоро погледнете кой е прав в случая. Така скоро бяха продали на един пич тук от новите посетители на форума един Сивик D13B2 и му бяха казали, че е D15B2.........явно и според собственика му е вървял като за D15B2. Нали разбирате къде е тънкия момент в случая и бихте ли се съгласили с това?

Аз в случая не бих продължил да споря, а бих признал в крайна сметка, че наистина Хонда са продали този автомобил за 90 коня, няма нищо лошо според мен.

 

п.п. Нищо лично към никой, не искам някой да приема и моето мнение враждебно и да започва да се заяжда с мен, имам приятни впечатления от всички учасници в спора и не искам да си ги развалям. А ADH_Honda си е наистина енциклопедия за марката и аз съм му го казвал!

Аз предлагам да забравим този спор и да не пишем недоказани твърдения за 115 коня на сток D15B2, защото ще сме единствените в света и ставаме смешни и олекваме пред хората, които влизат и четът форума и имат някаква идея за какво става въпрос и са тук, за да научат нещо повече за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

А сега дойде време да отговоря, защо мисля че D15B2 e 115k.c.1.Ето ТУК може да видите, че отново статистиката сочи 90к.с., но искам да обърнете внимание на надписа отдолу:"Some specs can be a bit different in other countries especially for the European market":rolleyes::huh::D 2.Пак там малко по-надолу пише и друго:"some of them may have different specs because of emission standards in that country."Както знаете в Америка например, има много пъти по-строги стандарти за вредните емисии, които се отделят от двигателя, и затова се налага монтирането на повече и по сложни катализатори, което спъва до голяма степен мощността :DА в България 2/3 от автомобилите карат без катализатор, та за какви ли закони да говорим?!... :D 3.Какъв ли шофьор трябва да съм, за да скъсам VW Golf GTI 130hp???!...с моите 90к.с.А това съм го правил, и то не 1 път в реално надбягване и напилена GTI-ka!Не съм гледал какво има под капака и, но само ще ви кажа, че лоста за сменяне на скоростите...просто го нямаше-имаше само една топка :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

3.Какъв ли шофьор трябва да съм, за да А сега дойде време да отговоря, защо мисля че D15B2 e 115k.c.

1.Ето ТУК може да видите, че отново статистиката сочи 90к.с., но искам да обърнете внимание на надписа отдолу:"Some specs can be a bit different in other countries especially for the European market":rolleyes::huh::D

2.Пак там малко по-надолу пише и друго:"some of them 

  may have different specs because of emission standards in that country."

Както знаете в Америка например, има много пъти по-строги стандарти за вредните емисии, които се отделят от двигателя, и затова се налага монтирането на повече и по сложни катализатори, което спъва до голяма степен мощността :DА в България 2/3 от автомобилите карат без катализатор, та за какви ли закони да говорим?!... :D

3.Какъв ли шофьор трябва да съм, за да скъсам VW Golf GTI 130hp???!...с моите 90к.с.А това съм го правил, и то не 1 път в реално надбягване и напилена GTI-ka!Не съм гледал какво има под капака и, но само ще ви кажа, че лоста за сменяне на скоростите...просто го нямаше-имаше само една топка  :D .

<{POST_SNAPBACK}>

Може и да има някакви варияции, но в никакъв случай не стига повече от 100 коня сток за този мотор в която и да е държава по света, но аз отново дълбоко се съмнявам да има над 90 особено ако е версията с моно инжекцията. Незнам дали си ходил на динотеста организиран за клуба на Хонда миналата година ако не се лъжа. Значи всички мотори по 1.5 дето си бяха сток и се водиха по 90 коня, на колелата даваха средно по 78 коня, аз бях малко изключение с 85 на колелата, но моя не беше много сток още тогава. Твоята Хонда явно върви много добре, а това че къса Голф ГТИ е много хубаво, но и от кола до кола има разлика. Аз и 1net на Божурище видяхме Голф ГТИ дето направи 400 метра за 19 сек., а имаше Голфчета ГТИ дето падаха и към 16 и нещо за 400 метра, а там с 90 или дори и 115 коня няма да можеш да влезнеш. Моят Сивик има почти 110 коня на колелата, което на вала прави към 123 макс 124 коня, но на 1net Civic-а с около 10 коня по-слаб и ме бие на 400 метра с 0.24 (четвърт секунда) секунди. Но тук не е определяща само мощността на вала и колалата, а и масата на автомобила. Предлагам да идеш когато можеш и да направиш един динотест на Хондето и ще ти се изяснат много неща, освен това ще ти е доста полезен ако си тръгнал за в бъдеще да правиш тунинг както си говорихме :D

Имай предвид, че за атмосферен мотор от нашия клас и 5 коня са страшно много и се усещат усезаемо. За това аз избягвам да закръглявам мощности и се старая да съм максимално точен при цитиране на цифри и показания, за да се получат едни наистина точни сравнения.

Аз преди време писах тук за някой мои постижения, някой колеги не вярваха, но с времето успях да ги докажа, а не се хванахме за гушите с тях. Все пак всеки познава този мотор и като му кажеш какво си постигнал има право да се съмнява докато не извадиш да кажем графика от динамометър и някакво време за 400 м.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Имали сме възможността да се позанимаваме с тия двигатели.90 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Дори D15B7 което е същото ама пълен инжекцион е 101ксВсъщност, не се заблуждавай така с тия ГТИ-ки, кажи някоя реална и сигурна цифра, та да не се окаже че грешиш.... така без каквото и да е измерване, само си чешем езиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

И аз омаах 2 ГТИ-ки ама кво от това. Демона е прав :rolleyes: Дино-дей му е мамата :D Айде-айдееееее :D:D:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

OK! "." по въпроса!Отиваме на замерване и това е.Айде лек ден на всички. :D:D:D

:D:rolleyes::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ми че аз ГиТиАй-ки късах с опел 1,7ТД пък по данни 82 коня...Но Чарка от автата ни можете да я скъсате! Особено като щтракна на бензин! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 100NX Golf Destroyer

До Demon----------------------:rolleyes: Колега, ще споделиш ли времената ви (твоето и това на 1net) на 402.33 м., че все не можем да се засечем на това пусто Божурище :huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

До Demon

 

----------------------

 

:rolleyes:

 

Колега, ще споделиш ли времената ви (твоето и това на 1net) на 402.33 м., че все не можем да се засечем на това пусто Божурище  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>

:huh:

 

Седана ми даде 17.31

На 1net резачката 17.08

 

:D Имаше една тема и писахме в нея, ама май си я пропуснал. Твоето какво е, ако искаш пиши и на лични.......аз си мисля, че те засекохме там, ама не бяхме сигурни с 1net дали си ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Ми че аз ГиТиАй-ки късах с опел 1,7ТД пък по данни 82 коня...

Но Чарка от автата ни можете да я скъсате! Особено като щтракна на бензин! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Че какво пък толкоз има в този Голф??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Ми че аз ГиТиАй-ки късах с опел 1,7ТД пък по данни 82 коня...

Но Чарка от автата ни можете да я скъсате! Особено като щтракна на бензин! :worthy:

<{POST_SNAPBACK}>

абе и аз веднаж взех старта на едно ламборджини ! да бе, нема майтап ! дръпнах му с три коли на старта , ама онзи като запали и тръгна и ме би де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ми че аз ГиТиАй-ки късах с опел 1,7ТД пък по данни 82 коня...

Но Чарка от автата ни можете да я скъсате! Особено като щтракна на бензин! :)

<{POST_SNAPBACK}>

абе и аз веднаж взех старта на едно ламборджини ! да бе, нема майтап ! дръпнах му с три коли на старта , ама онзи като запали и тръгна и ме би де...

<{POST_SNAPBACK}>

.......ама със съвсем малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow

До Demon

 

----------------------

 

:offtopic:

 

Колега, ще споделиш ли времената ви (твоето и това на 1net) на 402.33 м., че все не можем да се засечем на това пусто Божурище  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

:offtopic:

 

Седана ми даде 17.31

На 1net резачката 17.08

 

:cool: Имаше една тема и писахме в нея, ама май си я пропуснал. Твоето какво е, ако искаш пиши и на лични.......аз си мисля, че те засекохме там, ама не бяхме сигурни с 1net дали си ти?

<{POST_SNAPBACK}>

А на Ниа Хондата (90 к.с.) с двама човека на 400 метра на писта Калояново даде време 17.8!!! а 1net с тази кола разцепи един Голф 3 ГТИ 115 к.с.:D И то го задмина на около 250 - тия метър:D Така че пичове и 90 коня пак си е бързичка колата:D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

да беее, то с олекотена кола всеки може :D нека си сложи десният фар и половината калник, дето липсваше и ше видиме тогава :rolleyes::offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Реших и аз да пробвам със обяснението защо една кола която е 90кс стандартно може да изяде коли от сорта на 115кс, аз съм малко нов във форума но лично за мен обяснението на този феномен е следното:първо- хондичката е мноо лека 950-970 кг срещу 1100-1200кг второ там кадето свършва оборотомера на другите возила на нас ни почва червената зона, моето усещане от колата е все едно съм яхнал пистов мотор просто колата не обича под 3000 оборота по мое скромно мнение най добре се осеща между 5 и 6 хил.(оскоряваш до 6 и като префключиш си на 5) а и още нещо незнам с какви джанти-гуми сте правили ластиците но и това е от голямо значение, колеги знаете ли от каде мога да видя диаграма на D15B2 в смисал коне и нютон метри къмто обороти, мерси предварително ако някой помогне дано съм подпомогнъл с моите размишленя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

погледни сравнителните графики в края на статиите.Графиките с по-ниски стойност са що годе фабричните.двигателя на Демон: http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsect...php?articleid=8моя двигател: http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsect...php?articleid=5графиките с по-добри стойности са мерени на колелата и са след поставяне на пълен инжекцион.И двата двигателя са Д15Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

първо- хондичката е мноо лека 950-970 кг срещу 1100-1200кг

<{POST_SNAPBACK}>

Моят седан е 1150 кг. измерен! Верно, че е порпоменен и е вече доста над 90 коня......

А какво толко има в тоя Голф да е 1200 кг? :D Един приятел с VW Corado го мери и излезна 1000 кг., даже е по-лек от мен, а от него знам, че Corado е малко по-тежко от Голф и за това дава малко по-лошо време. Просто 1.8 8 клапановия GTI си е куц кон пред една серийна D15-ка. Истината е, че клапановата GTI-ка (1.8 16v) ще скъса D15-ка и двете сток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

В отговор на Daemon:Аз лично работя с данни и в тях пише че:1) Ускорение 9.7 към 950 кг.D15B2 90hp2) Ускорение 10.1 към 1110 кг.Golf III 2.0 115 hp3) Ускорение 10.6 към 1135кг.Corrado 2.0 115 hpКогато данните говорят ние мълчим :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

В отговор на Daemon:

 

Аз лично работя с данни и в тях пише че:

1)  Ускорение  9.7 към 950 кг.D15B2 90hp

2)  Ускорение 10.1 към 1110 кг.

Golf III 2.0 115 hp

3)  Ускорение 10.6 към 1135кг.

Corrado 2.0 115 hp

 

Когато данните говорят ние мълчим :o

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, тези данни са за Сивик Хечбек, седан дето да пада под 1 тон и да е сток не съм виждал, ако не ми вярваш ела с мен на кантара, 1150 кг. с пълен резервоар съм :D

Освен това по тези руски сайтове не винаги е точна информацията, готов съм да кача и Голф на кантара.

 

п.п. Голф 2 1.8 8 клапана е по-лек от посочения от теб!

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Ще ми се да кажа само, че за стандартните ни колици от много голямо значение е кг къмто коне както е при моторите при тях вече има достоен претендент за отличието 1кг къмто 1конче и това е Yamaha R1 2004 (ако не се лъжа за годината) 180 кг = 180+10 коня сега на дневен ред е кг със шофьора да са равни на конете, ние с колите сме далечко от такова постижение ако не бъркам май най доброто е при WRC-то или Formula1.Не споря за отделни машини за които говориш просто казвам че килограмите спрямо конете ни позволяват да изпотяваме некви дупета с 115 коня примерно :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...