Jump to content
Guest group4dam

Car audio - идеи дизайна

Recommended Posts

Guest group4dam

За каква мощност ми трябва кондензатор?????? - взех си 4х75 RMS ампче, но мисля да го бриджна на на 1х170 и 2х75 .

 

мисля да правя нещо такова, но ампа ми е много голям и май няма да се събере там

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Мой4е,... до 300w бас4е мисля 6е мине6 без кондензатор.Стъпалцето 6то не го бодне6 на гърба на задните седалки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

там е --- ама вече задната ми седалка не е делима --- много голямо това стъпало !! и нящо не мога да изкарам високи от него -- направили 1000 въртоци и чакръци там :rolleyes: , та слушам само бас, което е отврат !!утре ще постна бас тубата да видите - жалко че половината красота остана в нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Виж какво сложих отзад. Публикувано изображение

захраних го с Маgnat The Rock 400 - 200 RMS на bridge , и има парчета на които от баса ми се влияят оборотите и съм се замислил за C.

Редактирано от Jonini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

днес ми настроиха усилвателя -- и съм много доволен. Тия двата колко инча са ???? Обмислям вариант с още една бас каса , че няма симетрия в багажника :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Tова е 12"Публикувано изображение и съм сложил само една. С две ще е неприятно според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Тая кутия ти ли си я правил или е купешка ????Моята е туба 12" и само дървото си купих - другото сам си го слагах ама нещо не ми харесва..... ---> ще има нова организация у багажника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз съм с 4Х80+2Х150W на бридж, храня 4 говорителя, 2 яки пищялки и 12 инчова туба и без кондензатор думка добре като работи динамото, но загася ли колата, баса започва само да припляква :confused: лошото е че кондензатор не помага в такъв случай, трябва по-голям генератор и акумулатор, кондензатора е май за доста по-големи мощности, или по-скоро както често ми казват хора, които се занимават професионално с авто-музика е мижи да те лъжа :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ами и аз съм без кондензатор но вече стопих едно динамо и сега съм се замислил сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

аз съм с 4Х80+2Х150W на бридж, храня 4 говорителя, 2 яки пищялки и 12 инчова туба и без кондензатор думка добре като работи динамото, но загася ли колата, баса започва само да припляква :rolleyes:  лошото е че кондензатор не помага в такъв случай, трябва по-голям генератор и акумулатор, кондензатора е май за доста по-големи мощности, или по-скоро както често ми казват хора, които се занимават професионално с авто-музика е мижи да те лъжа :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

За да слушаш музика без да палиш ти трябва акумулатор с много ампер часове, което от своя страна изисква мощен алтернатор. Целта на кондензатора не е слушане на "аванта" а изравняване на пиковете, които се получават при удара на баса. Тези пикове направо скапват акумулатора и алтернатора. Не случайно качествен кондензатор струва 250 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Нали точно това написах! А като имаш голям акумулатар и мощен генаратор да го храни, конденза ще ти трябва само при някакви теоретични мощности, които просто нямаме в колите, с изключение на the fastes, ама той май на басове не може да смогне да сменя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

А някой 6е каже ли за ква мо6тност е задължителен кондензатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

А някой 6е каже ли за ква мо6тност е задължителен кондензатора

<{POST_SNAPBACK}>

Казват, че над 300w обаче никой не може да ми каже MAX или RMS. Аз съм с 280W RMS, 660W MAX и оборотите на празен ход реагират на такта на баса, което ме принуждава да сложа кондензатор. Така, че всеки сам си решава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Кондензаторът е добре да се ползва и при ниски мощности.Колкото и да са здрави акомулатора и генератора не могат да поемат удара на баса, а и винаги има пад на напрежението по кабелите.Най-добрата комбинация е хубави кабели с голямо сечение и кондензатор,вярно че е скъпичко но си заслужава .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

... конденза ще ти трябва само при някакви теоретични мощности, които просто нямаме в колите, с изключение на the_fastest, ама той май на басове не може да смогне да сменя :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

ЕЕеееее, майна ! Пак ме издаде ...Следващия път ще почерпиш ( ще се почерпим ) по 2-3 бири !!!!!

П.С. И шкембе чорба....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

До колкото съм запознат над 400рмс кондензатора е задължителен!Поне 1фарад.А тва си е много.Тея джаджи трудно се намират и скъпичко струват.Един приятел си взе Аудиобан 2х12'' 800рмс и се наложи да слага два свързани конд.по 1фарад!Това му струваше към 100$ :rolleyes: ПП:И сечението на кабелите е важно както казва КОКИ!Влезте в Аудио-форума на Тунинг.бг и се разровете из темите,има много интересна информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
tuka според вас това добро ли е ? и това тук My Webpage и туба JBL Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

аз сум с 1ооо вата рмс и имам C-1,2farada които не ми помага особено за6тото и при мен има спад в оборотите на празен ход такаче си зависи от мо6носта ако накои ре6и да си взима C да пусне едно лс и 6е се разберем имам добри оферти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

tuka според вас това добро ли е ? и това тук

 

My Webpage и туба JBL

<{POST_SNAPBACK}>

greenwather,усилвателчето е добро,Мосфет-транзистори,много нисък коефицент на дисторизация(кривене)кажи ми само колко струва.Не мога да отворя страницата с тубата.Кажи ми нещо повече за нея :D

Ако говорителя ти е под 350рмс,мисля че няма смисъл да даваш пари за кондензатор :offtopic:

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

аз сум с 1ооо вата рмс и имам C-1,2farada които не ми помага особено за6тото и при мен има спад в оборотите на празен ход такаче си зависи от мо6носта ако накои ре6и да си взима C да пусне едно лс и 6е се разберем имам добри оферти  :D

<{POST_SNAPBACK}>

е горкия ти алтернатор :offtopic: той е 750 вата.... баси как го мъчиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

еми кжо да се прави теа си бас :D а на вси4кото отгоре ми е и заминал акумолатора :offtopic: абе мани полойението е траги4но ама сега немам пари за тези работи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

ами да оказа се че няма смисъл на този етап от кондензатор щото и без друго тои хич не е ефтин 200 лв. 1 фарадусилвателя е 400английски лири ,но тук в българия е около 900-1000 лв.JBL е баса 12 ка снимки по късно и данни за него щото след малко схте ходя да го видя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

ами да оказа се че няма смисъл на този етап от кондензатор щото и без друго тои хич не е ефтин 200 лв. 1 фарад

усилвателя е 400английски лири ,но тук в българия е около 900-1000 лв.

JBL е баса 12 ка снимки по късно и данни за него щото след малко ще ходя да го видя  52литра made in USA 4 ома 1000w пикова мощност

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

ами да оказа се че няма смисъл на този етап от кондензатор щото и без друго тои хич не е ефтин 200 лв. 1 фарад

усилвателя е 400английски лири ,но тук в българия е около 900-1000 лв.

JBL е баса 12 ка снимки по късно и данни за него щото след малко ще ходя да го видя  52литра made in USA 4 ома 1000w пикова мощност

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

снимка на баса http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=7112...&PhotoId=988496

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

БРАТЛЕ ИМАМ C ЛАНЗАП ЗА 139ЛВ НОВ 1.2F АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВА ДЕ? :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

БРАТЛЕ ИМАМ C ЛАНЗАП ЗА 139ЛВ НОВ 1.2F АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВА ДЕ? :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

азще го видя без кондензатор как е и ако е лошо може да говорим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sasa

КАКТО РЕ6И6 АЗ СЪМ НА СРЕ6ТА ДА ЗАНАЕ6 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Drive-Maniac

еиииииАма, Дамянча, какъв кондензатор бре?!?!Рано е още!Та за забатачилите се много- до 300 400 вата, няма смисъл от кондензатор, е, освен ако не ви се дават излишни 200 лева!;)А за колегата, който е стопил динамото.... това не е от музиката батка!!!!наи-вероятно то си е било отишло вече! От музиката може да стопиш АКУМУЛАТОР, ама динамо !?!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Drive-Maniac

аз сум с 1ооо вата рмс и имам C-1,2farada които не ми помага особено за6тото и при мен има спад в оборотите на празен ход такаче си зависи от мо6носта ако накои ре6и да си взима C да пусне едно лс и 6е се разберем имам добри оферти  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

е горкия ти алтернатор ;) той е 750 вата.... баси как го мъчиш

<{POST_SNAPBACK}>

Колега, за първи път чувам мощността на динамото да се измерва във ВАТОВЕ;)

Обикновено това става в Ампери, и варира от 45 до 120А , в зивисимост от това каква консумация има съответната кола!

 

Е, има и алтернатори по и над 200А, ама те вече са за много "забатачени":)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

еиииии

 

Ама, Дамянча, какъв кондензатор бре?!?!

Рано е още!

 

Та за забатачилите се много- до 300 400 вата, няма смисъл от кондензатор, е, освен ако не ви се дават излишни 200 лева!;)

 

А за колегата, който е стопил динамото.... това не е от музиката батка!!!!

наи-вероятно то си е било отишло вече! От музиката може да стопиш АКУМУЛАТОР, ама динамо !?!?!?!?

<{POST_SNAPBACK}>

а бре Джазов, сега като вкарам втоория бойлер у багажника ???? ще сваля от твойта 2-ву фарадния, а между другото я постни малко снимки на твойта, ама им кажи на всички да си приготвят тоалетна хартия. Поръчай ми кондензатор като твоя!!!

 

p.s. iPod-a се скапа -----> педал!!!!

 

4ATRA SOUND ---- THE BEST

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Колега, за първи път чувам мощността на динамото да се измерва във ВАТОВЕ

Всичко си има първи път ;) п.п. Между другото това за което говорите хич не е динамо ;) Редактирано от johnyboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
;) мощността в килограми ли да я меря или в метри.... или в конски сили ;) съжалявам за ;) ама не се сдържах..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Drive-Maniac

;) мощността в килограми ли да я меря или в метри.... или в конски сили  ;)

съжалявам за  ;) ама не се сдържах.....

;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ами незнам, зависи от "аршина" ти ;)

Във всеки случай за динамото не е във ватове ;)

Да си жив и здрав колега, не съм искал да се заяждам, просто исках да внеса малко яснота на глупостите дето си написал!

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

;) мощността в килограми ли да я меря или в метри.... или в конски сили  ;)

съжалявам за  :) ама не се сдържах.....

;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ами незнам, зависи от "аршина" ти :P

Във всеки случай за динамото не е във ватове ;)

Да си жив и здрав колега, не съм искал да се заяждам, просто исках да внеса малко яснота на глупостите дето си написал!

 

;)

<{POST_SNAPBACK}>

той ом не е писал законите си, за да бъдат нарушавани току-така ;)

 

мощността е във ватове, тока е в ампери, напрежението е във волтове. първото е второто по третото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

А за "динамото" важи ли? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Айде да приключим спора..... а за генераторите и акомулаторите, е най-правилно да се ползват Волт-Ампери.Динамото си е генератор..... алтернатор и т.н. johnyboy, стига се забавлявал на чужд гръб, просто някои хора си го наричат динамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

едно не ми е ясно ,защо РАЗВОДНЯВАТЕ темата? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

johnyboy, стига се забавлявал на чужд гръб, просто някои хора си го наричат динамо.

:)

едно не ми е ясно ,защо РАЗВОДНЯВАТЕ темата?

Малко майтап :P А иначе, нещата трябва да бъдат наричани с истинските им имена! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Drive-Maniac

Чатров,ето ти идея!!!http://www.cardomain.com/ride/715913Е, кажи ми, не е ли добра! Може би най-добрата 2000-дарка която съм виждал!Не издаржам и ще я пусна в главния;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...