Jump to content
Guest Bvlgaro

Имам счупен датчик, но какъв е?

Recommended Posts

Guest Bvlgaro

Здравейте, купих си онзи ден кола , много е хубава, Хонда сивик '93 купе 1.6Vtec ЕХ. Направена е много добре свалена е супер ниско, не съм видял марката но е с жълти амортисьори и пружини.Специални колектори(нали така се казват изпускателните тръби от двигателя към ауспуха :rolleyes: ), спортен съединител и карбонов капак.Ако разбера как ще сложа и снимки тук.Обаче има 1 малък проблем.Момчето от което я купих казва че лампата Check Engine свети заради сменените колектори и промененото налягане вследствие на тяхната смяна.Обаче днес гледах двигателя и видях че най-отгоре -встрани от капака на клапаните има един датчик който е светло зелен на цвят и е счупен-явно някой бая зор е видял да го разглоби и го е строшил на 2.Дали някой има идея какъв е той, защото аз си мисля че лампата свети заради него.Иначе колата добре си върви.Ако имате схема на която се вижда двигателя на части или картиники да датчиците как изглеждат. Незная как да сложа снимка иначе да го снимам.Не мога да ви го покажа на живо защото не съм в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Здравейте, купих си онзи ден кола , много е хубава, Хонда сивик '93 купе 1.6Vtec ЕХ. Направена е много добре свалена е супер ниско, не съм видял марката но е с жълти амортисьори и пружини.Специални колектори(нали така се казват изпускателните тръби от двигателя към ауспуха  :rolleyes: ), спортен съединител и карбонов капак.Ако разбера как ще сложа и снимки тук.

Обаче има 1 малък проблем.

Момчето от което я купих казва че лампата Check Engine свети заради сменените колектори и промененото налягане вследствие на тяхната смяна.

Обаче днес гледах двигателя и видях че най-отгоре -встрани от капака на клапаните има един датчик който е светло зелен на цвят и е счупен-явно някой бая зор е видял да го разглоби и го е строшил на 2.Дали някой има идея какъв е той, защото аз си мисля че лампата свети заради него.

Иначе колата добре си върви.Ако имате схема на която се вижда двигателя на части или картиники да датчиците как изглеждат. Незная как да сложа снимка иначе да го снимам.

 

Не мога да ви го покажа на живо защото не съм в България.

<{POST_SNAPBACK}>

този датчик ако стои на една алуминиева основа която е хваната за главата и се намира между делкото и всмукателите е датчика на ветека на същата планка има клапан ( цилиндричен) и не ти работи втек-а датчика трябва да е с 2 кабела клапана е с 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Здравейте, купих си онзи ден кола , много е хубава, Хонда сивик '93 купе 1.6Vtec ЕХ. Направена е много добре свалена е супер ниско, не съм видял марката но е с жълти амортисьори и пружини.Специални колектори(нали така се казват изпускателните тръби от двигателя към ауспуха  :rolleyes: ), спортен съединител и карбонов капак.Ако разбера как ще сложа и снимки тук.

Обаче има 1 малък проблем.

Момчето от което я купих казва че лампата Check Engine свети заради сменените колектори и промененото налягане вследствие на тяхната смяна.

Обаче днес гледах двигателя и видях че най-отгоре -встрани от капака на клапаните има един датчик който е светло зелен на цвят и е счупен-явно някой бая зор е видял да го разглоби и го е строшил на 2.Дали някой има идея какъв е той, защото аз си мисля че лампата свети заради него.

Иначе колата добре си върви.Ако имате схема на която се вижда двигателя на части или картиники да датчиците как изглеждат. Незная как да сложа снимка иначе да го снимам.

 

Не мога да ви го покажа на живо защото не съм в България.

<{POST_SNAPBACK}>

този датчик ако стои на една алуминиева основа която е хваната за главата и се намира между делкото и всмукателите е датчика на ветека на същата планка има клапан ( цилиндричен) и не ти работи втек-а датчика трябва да е с 2 кабела клапана е с 1

<{POST_SNAPBACK}>

Да ти кажа май е точно това с 2 кабелчета е а съседния е с 1.До тях има един метален малък цилиндър който е хванат за тази основа а тя за главата.

вътре в счупения датчик има фина медна пластинка-явно нещо я кара да дава контакт.Карало я е:-(

 

Това е сигурно ужасно лошо, как да кача снимка тук за да е сигурно?

Ако е това ще видя колко струва и ще накарам оня жмел да го поправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

А още нещо, тествах ECU-то за грешки и изкарва код 41 което е "датчик кислорода LH" Дали това не е въпросния датчик?

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Ето вече имам снимка, става дума за светлозеления датчик, част която още е завинтена , а другата част е на кабела.Датчика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Рекон�труктор

Ами това е биметална пластина. Така като го гледам, това е датчкика, който ти пуска вентилатора на охлаждането. Виждал ли си перката да се върти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

този зеления е датчика за налягане на маслото на VTEC-a а 41 е грешка за О2 сензора подгряването може ви ти е дала вира сондата или не са ти я сложили на новите колектори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

мини през омбре да я огледа, аз имам такъв датчик ако искаш да ти го смени и той няма, иначе за ламбдата ще трябва да си я огледаш.... може пък и да са ти сложили такава с една или 2 жици.... а тжоита май трябваше да е с 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

много скъпо ша му излезе да стигне до Омбре ;):D:rolleyes::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

много скъпо ша му излезе да стигне до Омбре :blink:  :blink:  :blink:  :confused:  :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

за тази цел си има профил - иначе как да гадаем откъде е, може и от луната да е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

мини през омбре да я огледа, аз имам такъв датчик ако искаш да ти го смени и той няма, иначе за ламбдата ще трябва да си я огледаш.... може пък и да са ти сложили такава с една или 2 жици.... а тжоита май трябваше да е с 4.

<{POST_SNAPBACK}>

Извинявам се за въпроса, но кой е Омбре и къде да го намерим?

Събирам ценно инфо просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

мини през омбре да я огледа, аз имам такъв датчик ако искаш да ти го смени и той няма, иначе за ламбдата ще трябва да си я огледаш.... може пък и да са ти сложили такава с една или 2 жици.... а тжоита май трябваше да е с 4.

<{POST_SNAPBACK}>

Извинявам се за въпроса, но кой е Омбре и къде да го намерим?

Събирам ценно инфо просто.

<{POST_SNAPBACK}>

има такава тема със снимка на карта с улица и номер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Грешка 41 е когато не ти е включена ламбда сондата. При теб явно я няма. Много от близо си снимал и не мога да разбера дали си като с моя двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Снимал съм го само него защото не знаех още какво е.Предполагам 4е изобщо нямам ламбда сонда ако тя стои на колекторите защото мойте за нови.Ще ги снимам и ще сложа снимка да ги видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Направи още една снимка и на датчика, но откъм купето.

 

Както каза Дилян, това е код за грешка на отоплението на ламбдата.

кодът за дефектна ламбда е 1 Но е напълно възможно при липса на ламбда да дава само единия код ( 41) защото за код 1 му трябва време на ЕЦУ-то, а нагревателя може веднага да го провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

От това което виждам проблемите са 2!!!1-вия от който свети лампата е че няма ламбда най-вероятно.2-рия е строшения куплонг! Ако не се лъжа тоя май е за втека и ламбата от него ще светне след 5000рпм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Наистина проблемите са 2.Ламбда сонда и Vtec клапан(поне датчик)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Значи това е дат4ик за измерване на налягането на маслото свързано с Втека. Разглобявах го и определено не деше клапан. А този отгоре е клапана за задействане на Втека дето е с един кабел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Bvlgaro

Благодаря ви за помоща, и аз това открих като зяпах по интернет , че е датчика за налягането на маслото на Втек-а.Обаче имам и нови проблеми:confused:Оня маймун дето я взех от него ми каза преди да я купя че не работел климатика, защото трябвало да се смени някакъв клапан, той го сменил, ама като я разглеждах след това при включен климатик гледах под капака и давах газ от пред от това което според мен е компресора на килматика , от някаква дюза пръскаше фреон(мислех си и се оказах прав), защото след като покарах колата 50-на километра вече нямам климатик , даже не се и включва и явно съм изпръскал фреона.Леле какво дълго изречение!Та ще ходя за климатика да поправям.А и като опитам да паля всеки път прави само едно "ЦЪК", и не завърта стартера, е на 5-10 опита става, било стартера и ще купувам и стартер.Обаче пък поне колата е хубава.Ще разказвам за развитието.

Редактирано от Bvlgaro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Благодаря ви за помоща, и аз това открих като зяпах по интернет , че е датчика за налягането на маслото на Втек-а.

Обаче имам и нови проблеми:)

Оня маймун дето я взех от него ми каза преди да я купя че не работел климатика, защото трябвало да се смени някакъв клапан, той го сменил, ама като я разглеждах след това при включен климатик гледах под капака и давах газ от пред от това което според мен е компресора на килматика , от някаква дюза пръскаше фреон(мислех си и се оказах прав), защото след като покарах колата 50-на километра вече нямам климатик , даже не се и включва и явно съм изпръскал фреона.

 

Леле какво дълго изречение!

 

Та ще ходя за климатика да поправям.

 

А и като опитам да паля всеки път прави само едно "ЦЪК", и не завърта стартера, е на 5-10 опита става, било стартера и ще купувам и стартер.

Обаче пък поне колата е хубава.

 

Ще разказвам за развитието.

<{POST_SNAPBACK}>

ти като си в СЩ може направо да го осъдиш тоа с толкова проблеми дето ти е продал сигурно сега щрака с пръсти и се хили някъде , щото там не купуват развалени коли и такива с светещ chek engine

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

А и като опитам да паля всеки път прави само едно "ЦЪК", и не завърта стартера, е на 5-10 опита става, било стартера и ще купувам и стартер.

Обаче пък поне колата е хубава.

<{POST_SNAPBACK}>

Не се притеснявай, това е main relay, тук във форума имаше една много подробна тема как се поправя този проблем. Общо взето ти трябват 5 минути и поялник. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...