Jump to content
Guest techobg

Запушен катализатор

Recommended Posts

Guest techobg

Възможно ли е да не иска да върви заради запушен катализатор???И съвет колко гърнета да си оставя(сега са 3)...????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Възможно е.Зависи какво си си наумил! ако ти е само за катализатора избуши го и го мятаи обратно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Възможно е.Зависи какво си си наумил! ако ти е само за катализатора избуши го и го мятаи обратно ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Мисля ,да ги махна всички без последното...

А,защо питам????Затова защото не иска да ми върви Хондичката д13б2(от 0-100 за 17,5секунди)(по каталог я дават за 11.3) :D:rolleyes::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

да знаеш че , има някаква грешка !!! или ангр.ремък или ъгъл на запалване :rolleyes: а може и карбурацията да е в г :D за :D

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

да знаеш че , има някаква грешка !!! или ангр.ремък или ъгъл на запалване :rolleyes: а може и карбурацията да е в г :D за :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да ти кажа честно не съм сменял нищо по нея(само маслото),в момента е в сервиз да ми свалят катализатора...и след това мисла да смена ангренажния ремък(ти казваш че може и от него да е???)

 

 

Даже ми бяха високи оборотите но вчера малко ги намалих от въздуха(една врътка в карборатора)(не че разбирам много)..та сега са на 600-700 но не постоянно...Защо???не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

не си махай гърнетата, а сложи проходно гърне на местото на катила, че ще ти надува главата после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

колега !!! смени си ремъка и иди на елкон да ти видят центровката на делкото и газ анализатор на изгорелите газове че, кат си пипал въздуха не се знае кво точно си напраил :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

колега !!! смени си ремъка и иди на елкон да ти видят центровката на делкото и газ анализатор на изгорелите газове че, кат си пипал въздуха не се знае кво точно си напраил :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Eлкон????

Компютърен стенд ли значи????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Да използвам темата да питам разбирачите.Колко според вас е живота на един катализатор в километири, след който е по-добре да се избуши?Сигурно има по-точен критерий?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Да използвам темата да питам разбирачите.

Колко според вас е живота на един катализатор в километири, след който е по-добре да се избуши?

Сигурно има по-точен критерий?

<{POST_SNAPBACK}>

Точен критерий няма:когато започне да ти грее катализатора, повече от нормалното-махаш го!Тоест слизаш под колата, когато е загряла, и се опитваш да го докоснеш-ако ръката ти залепне :rolleyes: махаш катализатора.Това е!

пп:Не пробвай последното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

колега !!! смени си ремъка и иди на елкон да ти видят центровката на делкото и газ анализатор на изгорелите газове че, кат си пипал въздуха не се знае кво точно си напраил :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Eлкон????

Компютърен стенд ли значи????

<{POST_SNAPBACK}>

компютърна диагностика общо взето проверява ъгъл на запалване и от там се разбира дали ремъка е зацепен правилно, свещи, кабели,бобина и др. с газ анализатора се проверяват изгорелите газове а и от там дали сместа е бедна или богата и се прави настройка ако е възможно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Извинявайте за отклонението от темата, но във връзка с катализаторите... ако се изтърбуши само без да се слага резонаторно гърне на негово място - не се ли намалява обратното налягане към двигателя - и съответно да причини нещо??? Някой има ли(с пълен инжекцион), който да си е махнал катализатора без да слага на негово място резонаторно гърне??? Как се държи колата спрямо преди??? Не си ли заминава по-бързо ламбда сондата???Моля за малко помощ, защото рано или късно трябва да махна и моят катализатор???Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

колега !!! смени си ремъка и иди на елкон да ти видят центровката на делкото и газ анализатор на изгорелите газове че, кат си пипал въздуха не се знае кво точно си напраил :confused:

<{POST_SNAPBACK}>

Eлкон????

Компютърен стенд ли значи????

<{POST_SNAPBACK}>

компютърна диагностика общо взето проверява ъгъл на запалване и от там се разбира дали ремъка е зацепен правилно, свещи, кабели,бобина и др. с газ анализатора се проверяват изгорелите газове а и от там дали сместа е бедна или богата и се прави настройка ако е възможно :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Жоро,днес ходих при един майстор със стенд и оня ми вика:ОООО С КАРБОРАТОРИ НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ......така че тук във Видин нема къде да ида(треба да се ходи до Софето).....!

Между другото утре ще си смена и ремъка и ако пак така си върви следва настройки по карбуратора и т.н.!

А,да си измера ли цилиндрите колко атмосфери са?(колко треба да бъдат)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

нормално - повечето не са виждали такъв карб. и за тва се праият на велики майстори на инжекциони, щото пък там няма кво да се развали :confused:а за компресията - мойта показа на всички 12 бара

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

нормално - повечето не са виждали такъв карб. и за тва се праият на велики майстори на инжекциони, щото пък там няма кво да се развали  :confused:

а за компресията - мойта показа на всички 12 бара

<{POST_SNAPBACK}>

Ок.Утре ще имам резултат(надявам се)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Извинявайте за отклонението от темата, но във връзка с катализаторите... ако се изтърбуши само без да се слага резонаторно гърне на негово място - не се ли намалява обратното налягане към двигателя - и съответно да причини нещо??? Някой има ли(с пълен инжекцион), който да си е махнал катализатора без да слага на негово място резонаторно гърне??? Как се държи колата спрямо преди??? Не си ли заминава по-бързо ламбда сондата???

 

Моля за малко помощ, защото рано или късно трябва да махна и моят катализатор???

 

Благодаря предварително.

<{POST_SNAPBACK}>

Aз на моята кола "изтърбуших" катализатора, и за няма и месец ми изфиряса второто гърне.Това се дължи на високото налягане, и високата температура с която отработилите газове излизат от ДВГ.Така че не ти препоръчвам да направиш това, което и аз.После махнах второто гърне и на мястото на първото сложих резонансно гърне.Това вече е най-доброто което можеш да направиш, според мен.Сега колата ми върви прекрасно, а и звукът който се получава никак не е лош(не е мощен но се усеща).Ако желаеш 'децибели'-махаш третото гърне и на негово място поставяш спортно такова.

:confused::blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Aз на моята кола "изтърбуших" катализатора, и за няма и месец ми изфиряса второто гърне.Това се дължи на високото налягане, и високата температура с която отработилите газове излизат от ДВГ.Така че не ти препоръчвам да направиш това, което и аз.После махнах второто гърне и на мястото на първото сложих резонансно гърне.Това вече е най-доброто което можеш да направиш, според мен.Сега колата ми върви прекрасно, а и звукът който се получава никак не е лош(не е мощен но се усеща).Ако желаеш 'децибели'-махаш третото гърне и на негово място поставяш спортно такова.

:rolleyes:  :huh:  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Това е полезна информация, за която мерси. Но явно съм доста бос относно гърнетата - затова искам да те питам - третото гърне е това, най-отзад. Второто предполагам, че е под купето близо до краката на предна-дясна седалка, а първото кое е?

 

Сетих се да питам и друго - катализаторите два ли са при хонда - понеже имах опел и неговия катализатор не беше след колекторите, а във средното гърне, т.е. под краката на дясна предна седалка?

Редактирано от Dominic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Dominic,за да не стане объркване(защото не съм запознат със всички модели на Хонда), ще ти обясня как е при моят Седан 89'.Мисля, че и при твоят автомобил трябва да е така, но...След колекторите се намира първото гърне-катализаторът, който е и единствен(точно под предните седалки)!Именно той поема 'ударите' на двигателя и същевременно го 'спъва'.След това е второто гърне-намира се под задната седалка.И накрая е третото, напречно разположено, под багажника гърне.Това е! :rolleyes::huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Ам вийй луди ли сте бре? Кви експерименти си прайте с колите! Едно проходно резонансно алуминиево гърне е около 20лв, монтажа още 10, става 30 общо! Ако толко ви се вижда много, продавате катила за 30 лв на тези, дето въртят обяви за изкупуване на катализатори (напр. във в. Автопазар) и нулирате километража! Аз лично си го пазя моя за ката случай, че знаеш ли утре къф закон ше измислят? С новото гърне нито шума се променя, нито други проблеми, дори ми качи +\- 15 коня :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

нормално - повечето не са виждали такъв карб. и за тва се праият на велики майстори на инжекциони, щото пък там няма кво да се развали  :blink:

а за компресията - мойта показа на всички 12 бара

<{POST_SNAPBACK}>

Ок.Утре ще имам резултат(надявам се)!

<{POST_SNAPBACK}>

Жоре,май леко се пооправи хондичката....

Сега остава да пипне некой по карборатора и мисла че ще остана доволен(за това което имам)..

 

 

п.с.Да слагам ли дуал карборатор ,а ,как мислиш??? :blink::confused::angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

п.с.Да слагам ли дуал карборатор ,а ,как мислиш??? :blink::confused::angry:

<{POST_SNAPBACK}>

 

по принцип си е твое решение :dry: трябва да са с колекторите, филтърната кутия и всички вакуми иначе само ша си даваш парите на вятъра. аз съм с dual carb и ти казвам че, ако са базикани, много трудно се регулират но пък ако заработят нормално , колата се държи много добре -както казва един колега след 3500 обр. те удря бързия влак. :huh: и аз си търся dual carb щото моите не бачкат на безин. а забравих да кажа че делкото за dual carb трябва да е с вакумен регулатор щото не се сещам твойто кво беше - май не беше с вакум. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

И да не е ЕЦУ-то според мен ще го управлява.Настройката е лесна стига да имаш вакум метър!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега искам да те питам и да кажеш , 1.3-то ти как го изпъваш ,т.е. 1-ва предавка до колко километра караш ?( ако нямаш оборотомер ) 2-ра , 3-та и т.н. Щото наистина да си измерил 17 сек , реално по каталог 12 , да объркаш 1.5 с хронометър ( щото дино във Видин няма ) и да ти е се е забавила колата в следствие на износване с 1-2 сек , пак разликата е огромна .Ако имаш оборотомер и до червено ти дава таково ускорени , по-добре бягай в София при Омбре да ти оправя хондичката , че не ми го побира ума толкова бавна да е.Аз със моята 1.3 12V карб ще те мина като куцо пиле , а 1.3 5-та смятам че върви повече от 1.3 3-та :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Колега искам да те питам и да кажеш , 1.3-то ти как го изпъваш ,т.е. 1-ва предавка до колко километра караш ?( ако нямаш оборотомер ) 2-ра , 3-та и т.н. Щото наистина да си измерил 17 сек , реално по каталог 12 , да объркаш 1.5 с хронометър ( щото дино във Видин няма ) и да ти е се е забавила колата в следствие на износване с 1-2 сек , пак разликата е огромна .Ако имаш оборотомер и до червено ти дава таково ускорени , по-добре бягай в София при Омбре да ти оправя хондичката , че не ми го побира ума толкова бавна да е.Аз със моята 1.3 12V карб ще те мина като куцо пиле , а 1.3 5-та смятам че върви повече от 1.3 3-та  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tино,горе долу на 1-ва 40км,2-ра 85-90км,3-та 120-130км.(на 7000об.)(не смея да влизам много в червеното)::blink:))

Но просто бавно ги набира ....няма раз...(или поне така си мисля)...!

 

п.с.Ти по твойта сменял ли си нещо?

И ако имаш некой линк за 1.3карборатор(за д15б2 има много линкове но за д13б2 почти нищо)... :dry::confused::angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега искам да те питам и да кажеш , 1.3-то ти как го изпъваш ,т.е. 1-ва предавка до колко километра караш ?( ако нямаш оборотомер ) 2-ра , 3-та и т.н. Щото наистина да си измерил 17 сек , реално по каталог 12 , да объркаш 1.5 с хронометър ( щото дино във Видин няма ) и да ти е се е забавила колата в следствие на износване с 1-2 сек , пак разликата е огромна .Ако имаш оборотомер и до червено ти дава таково ускорени , по-добре бягай в София при Омбре да ти оправя хондичката , че не ми го побира ума толкова бавна да е.Аз със моята 1.3 12V карб ще те мина като куцо пиле , а 1.3 5-та смятам че върви повече от 1.3 3-та  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tино,горе долу на 1-ва 40км,2-ра 85-90км,3-та 120-130км.(на 7000об.)(не смея да влизам много в червеното)::dry:))

Но просто бавно ги набира ....няма раз...(или поне така си мисля)...!

 

п.с.Ти по твойта сменял ли си нещо?

И ако имаш некой линк за 1.3карборатор(за д15б2 има много линкове но за д13б2 почти нищо)... :confused::angry::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Моята е Телевизорче 1986 и е сток отвсякъде , по едно време само имаше спортен филтър , ама го махнах . И количката за годините си е пушка , измервал съм я и към 13+/- сек ги прави на втора предавка , защото нямам ограничител , ти също :huh: А педала до ламарина ли го натискаш ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Колега искам да те питам и да кажеш , 1.3-то ти как го изпъваш ,т.е. 1-ва предавка до колко километра караш ?( ако нямаш оборотомер ) 2-ра , 3-та и т.н. Щото наистина да си измерил 17 сек , реално по каталог 12 , да объркаш 1.5 с хронометър ( щото дино във Видин няма ) и да ти е се е забавила колата в следствие на износване с 1-2 сек , пак разликата е огромна .Ако имаш оборотомер и до червено ти дава таково ускорени , по-добре бягай в София при Омбре да ти оправя хондичката , че не ми го побира ума толкова бавна да е.Аз със моята 1.3 12V карб ще те мина като куцо пиле , а 1.3 5-та смятам че върви повече от 1.3 3-та  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tино,горе долу на 1-ва 40км,2-ра 85-90км,3-та 120-130км.(на 7000об.)(не смея да влизам много в червеното)::dry:))

Но просто бавно ги набира ....няма раз...(или поне така си мисля)...!

 

п.с.Ти по твойта сменял ли си нещо?

И ако имаш некой линк за 1.3карборатор(за д15б2 има много линкове но за д13б2 почти нищо)... :confused::angry::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Моята е Телевизорче 1986 и е сток отвсякъде , по едно време само имаше спортен филтър , ама го махнах . И количката за годините си е пушка , измервал съм я и към 13+/- сек ги прави на втора предавка , защото нямам ограничител , ти също :huh:

А педала до ламарина ли го натискаш ???

<{POST_SNAPBACK}>

Еми да до долу го натискам!Ами филтъра защо си го махнал?

А по карборатора кой ти пипа?И на колко оборота е в покой....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Махнах го щото почна се намърсява , а и не беше оригинален . Казвам ти че колата не е пипана , нямам никакъв тунинг по нея ,просто е железен двигателя.Оборотите са си около 700-800 на празен ход.И по принцип при мене не се регулират от карбуратора , а от жилото на газ-та , предполагам и при тебе :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Махнах го щото почна се намърсява , а и не беше оригинален . Казвам ти че колата не е пипана , нямам никакъв тунинг по нея ,просто е железен двигателя.Оборотите са си около 700-800 на празен ход.И по принцип при мене не се регулират от карбуратора , а от жилото на газ-та , предполагам и при тебе :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Еми не знам дали е от жилото,може и така да е!При мен бяха към 1100-1200 ,но аз ги намалих от една врътка за въздуха на карбуратора и сега малко ги менка оборотите...,понякога даже падат до 300-400....

Незнам що така.....иначе си върви но бавно ги ика тия километри:::confused:))

 

 

п.с.Не ме разбирай погрешно,аз не искам да е правя да бега повече от колко трябва!Просто искам да си върви като за д13б2....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...