Jump to content
Guest amestaff

Honda Shuttle

Recommended Posts

Guest amestaff

Здравейте, страшно съм се навил да се сдобия с такъв автомобил! Имам известни ограничения в сумата, която мога да платя за автомобила:balloon: Търсих из БГ инет пространството и се спрях на един такъв звяр. Колата е произведена 89-та година и е с двигател 1.6 16V с 4WD, цената е 2500лв. Колата е карана в България две години. Имала заченки на гниене,ама била добре, според собственика.Не съм виждал автомобила, а само снимки и понеже не съм от София (а колата се намира там) искам да знам на какво да акцентирам по време на огледа? До сега не съм имал автомобил Хонда (само няколко френски) и нямам никакви впечатления от марката. Моля ви за малко повече инфо за конкретния модел. Съществува някакъв мит у автомонтьорите тук, че японските коли имат тежка подръжка-това до каква степен е вярно?Ако някой от вас има сведения за продаващ се читав Шатъл, моля да се включи!Ще съм Ви много признателен !Благодаря!

Редактирано от amestaff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Здравейте, страшно съм се навил да се сдобия с такъв автомобил! Имам известни ограничения в сумата, която мога да платя за автомобила:balloon: Търсих из БГ инет пространството и се спрях на един такъв звяр. Колата е произведена 89-та година и е с двигател 1.6 16V с 4WD, цената е 2500лв. Колата е карана в България две години. Имала заченки на гниене,ама била добре, според собственика.Не съм виждал автомобила, а само снимки и понеже не съм от София (а колата се намира там) искам да знам на какво да акцентирам по време на огледа? До сега не съм имал автомобил Хонда (само няколко френски) и нямам никакви впечатления от марката. Моля ви за малко повече инфо за конкретния модел. Съществува някакъв мит у автомонтьорите тук, че японските коли имат тежка подръжка-това до каква степен е вярно?Ако някой от вас има сведения за продаващ се читав Шатъл, моля да се включи!

Ще съм Ви много признателен !

 

Благодаря!

<{POST_SNAPBACK}>

а защо точно ШАТЪЛ си избрал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега нормално е да има забележки по колата за която споменаваш защото ценат е доста ниска.Около 3500 се движат по запазените екземпляри.Гледай за ръжда задния мост,изгнива и се къса по средата.Поддръжката не е скъпа а и не се чупи лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

Спрях се на Шатъл, защото имам нужда от автомобил 4WD, снабден с мощен двигател- запален планинар съм и любител на зимните спортове:balloon: Смятам, че Шатъл е добър вариант най вече заради ниската цена! Замислих се друго,обаче- как стои въпроса с резервните части и по-точно с тенекиите, щото автомобила не е особено разпространен?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Има доста по моргите вече.В Габрово сигурно има поне 2-3 на части,едни пичове внасят части за Хонда от Австрия и Германия.И в софия има на части няколко броя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

А някой може ли да ми каже как се извършва процедурата по включването и изключването на 4WD-то?Казаха ми,че от двигателя ставала тая афера посредством някакъв болт...!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А някой може ли да ми каже как се извършва процедурата по включването и изключването на 4WD-то?Казаха ми,че от двигателя ставала тая афера посредством някакъв болт...!

 

Благодаря!

<{POST_SNAPBACK}>

Значи специялно при Шътъл-а след 1989г. 4вд-то си е включено постоянно и наистина с една джаджа се изключва механично.Има една бавна скорост за изкачване на стени :) Колата наистина е перфектна според мен и за мен по всякакви критерий , здрава , издържлива и много готина количка. От съвсем малко карам Шътък ( към 2 месеца някъде ) но съм доволен от всякъде , просто за годините си е много добра кола . По принцип преди го продавах Шътъл-а ми , но сега много се чудя и ще помисля малко и ще ти кажа за колко ще му искам :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Има доста по моргите вече.В Габрово сигурно има поне 2-3 на части,едни пичове внасят части за Хонда от Австрия и Германия.И в софия има на части няколко броя.

<{POST_SNAPBACK}>

Абе къде ги намирате тия морги????Аз обиколих цяла България и за моята кола ламарини НЯМА!!!Ако някой ми намери-шапка му свалям и има 1 почерпка от мен!Карам Сивик СЕДАН(!),89год.

пп:удариха ме двама селяци на едно кръстовище в София и още не мога да се освестя....

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Има доста по моргите вече.В Габрово сигурно има поне 2-3 на части,едни пичове внасят части за Хонда от Австрия и Германия.И в софия има на части няколко броя.

<{POST_SNAPBACK}>

Абе къде ги намирате тия морги????Аз обиколих цяла България и за моята кола ламарини НЯМА!!!Ако някой ми намери-шапка му свалям и има 1 почерпка от мен!Карам Сивик СЕДАН(!),89год.

пп:удариха ме двама селяци на едно кръстовище в София и още не мога да се освестя....

<{POST_SNAPBACK}>

на симеон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

<{POST_SNAPBACK}>


на симеон

<{POST_SNAPBACK}>




Чушки на Симеон!Там вече ме замерват с автомоблини части,затварят магазините и излизат в отпуска като ме видят... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

на симеон

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

Чушки на Симеон!Там вече ме замерват с автомоблини части,затварят магазините и излизат в отпуска като ме видят... :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

я кажи ти какво точно търсиш?

каква част или части?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Ами....я чакай, ще отворя нова тема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Подозирам, че това е един тъмночервен шатъл, който стои с табела "купете ме за 2500лв" зад спирката на ХМС в Младост 1.Външно изглежда приемливо за кола, произведена 89г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

Не я знам тази...

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

Точно за същия автомобил иде реч :thumbs1: Ако някой друг го е виждал или знае нещо повече за номера с джаджата за превключване - нека пише ;) Хайде бе,хора-на зор съм или по-точно - ше изхарча парите :dry: Моля ви,не спирайте да пишете по темата :lol: Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ти какво точно искаш да ти пишем.Задай си въпросите които те тормозят.4х4-то не се закача и не се превключва механично освен ако не трябва колата да се транспортира на колесар или да се качва на валци.Кардана за задния мост е от две части м/у тях има силко-муфа която отговаря за задвижването на задния мост.Двигателно усилие се предва само на предния мост,когато предните колела изпреварят задните колела по обороти силко-муфата предва двиг.усилие и на задния мост.Това значи 4WD.Не е необходимо да се изключва механично задния мост.Има и бавна скорост,която е под първа предавка за по стръмни изкачвания или за потегляне с по-малко газ на песакливи и хлъзфави терени.SL-Супер лоу.Много здраво магаре е колата,нормалния разход и е около 8-9/100км.И градско и на дълго харчи почти еднакво заради 4WD-то.Имал съм Шатъл на 370 х.км. и толкова харчеше ,вървеше перфектно,маслото не го пипаше,на 10х.км. около 1л. и то ако я карам на дълго и на високи обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

Утре съм на оглед, ше видя какво мога да направя по въпроса. Много полезни са всички ваши съвети! Човека каза,че от някакъв болт от двигателя е ограничил предавката само до предно-направил го е, заради разхода.Исках да знам как става, щото да си включа 4WD без намесата на специалист. Колата сматам е добра за цената си и съм много навит да я взема! Въпросите ми бяха и са от друго естество,а именно как да позная читава Хонда от барутника! наистина съм лаик по отношение на 4WD и японските автомобили като цяло! Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Накарай го да ти включи 4х4-то,има на скоростната кутия една планка с един болт,и се отцепва движението на кардана изцяло за сервизен режим.Виж и задния мост ти казах и как изглежда.Двигатела да работи равномерно и тихо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Точно за същия автомобил иде реч :thumbs1: Ако някой друг го е виждал или знае нещо повече за номера с джаджата за превключване - нека пише ;)

Хайде бе,хора-на зор съм или по-точно - ше изхарча парите :lol: Моля ви,не спирайте да пишете по темата :dry:

 

Благодаря!

<{POST_SNAPBACK}>

Загледах я днеска.

Доста кит и боя е глътнала тая кола, но друго не е възможно за 16 годишна дама биля тя и Хонда.

 

Друго не мога да кажа.

Познавам специалисти, които могат да кажат повече, но не съм сред тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

Значи огледах машината-има доста за ремонт по нея! Мога само да кажа каво забелязах с помощта на едни момчета от един сервиз,ако някой може да ми даде малко инфо колко горе-долу ше излезе тотала-ше съм много признателен!А именно:Маншон на каре;кормилна рейка с двата накрайника;селенови втулки;лагери на алтернатора;успокоител на оборотите (неква система от маркучи,без които колата гасне на празен ход или работи на много високи обороти);казанче за спирачките;евентуално радиатор,щото тоа не е оригинален и няма датчик за темпратурата на него;жило на газта.Кърпене- прагове и роговете на носещата греда на коша.Ми,общи лининии е това!Моля за малко съпорт по въпроса,че съм изправен пред дилема!Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

малиииииии, тя бая одрънкана бе.... само радиатора ще ти излезе поне 250лв.кърпене и боядисване минимум 3-400 за рейката, врулките и тн незнам и какво е това животно "успокоител" също незнам, но както го описваш май най добре си намери друга...... ще вкараш още сигурно 1500 да я стегнеш както си трябва и тя пак ще си остане кошница.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

Благодаря на всички за оказаната подкрепа! Не мисля да я купувам точно тази, а да си потърся друг Shuttle или Suzuki Vitara някъде отвън. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Човече осъзнай се..... Витарата НЕ е кола.... нито като возия, нито като потдръжка. Просто бъркаш много според мен. Шътъли се намират читави, пък има е седани 4х4 ако това те интересува най-вече. Или пък ако мислиш да вкарваш, митото на шътъла ще е към 4000..... Витара.... стига бе, може да не си взимаш хонда, ама загледай нещо по нормално а не тая дивотия.... Фронтера си вземи, ма не и Витара!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

Днес не сме на едно мнение :confused:

 

ако човека е наистина екстремист - много сериозен планинар и оффроудер - зимаи сузукито :blink:)

аз имам шатъл и верваите ми на няколко пъти съм го бутал :blink:)))

 

проблемите на шатъла са че е по-нисък и отзад много опира гърнето - то май е най-ниската точка в колата :blink:

 

ако на човека му трябва кола основно за пътища, и чат пат черни пътища - шатъла е перфектен :huh:)

 

иначе аз реших да съм още по голям екстремист и си взех ендуро :dry:)) и сега мога да кажа че стигам почти навсякъде :huh:))))))))) дори и блата превзех вече :huh:))

 

 

 

 

Човече осъзнай се..... Витарата НЕ е кола.... нито като возия, нито като потдръжка. Просто бъркаш много според мен. Шътъли се намират читави, пък има е седани 4х4 ако това те интересува най-вече. Или пък ако мислиш да вкарваш, митото на шътъла ще е към 4000.

 

.... Витара.... стига бе, може да не си взимаш хонда, ама загледай нещо по нормално а не тая дивотия.... Фронтера си вземи, ма не и Витара!

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest amestaff

И аз почнах вече сам да се разубеждавам за Витара. Шатъла несъмнено би ми вършил много повече работа, щото ше ми е титулярна кола.Търся ли търся Шатъли в България, ама все коруби излизат :confused: Някой не е ли мяркал нещо добро?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

според мен най добре е да си купи Шатъл ама първа генерация еи туй е дзвер 4x4 се включва с копче което според мен е по добре защото на следващата генерация е постоянно зацепено и най малкото харчи повече аз съм карал Шатъл I и смея да кажа че минава навсякаде абе колата си е супер е била малко стара .. стара ама ЛАЧЕНА :angry::confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Благодаря на всички за оказаната подкрепа! Не мисля да я купувам точно тази, а да си потърся друг Shuttle или Suzuki Vitara някъде отвън.

 

Благодаря!

<{POST_SNAPBACK}>

Батенце аз карах Витара точно....две седмици я изтърпях тва :confused: е гнусно и извратено превозно средство.Една жена ме пита на ОМВ да ли не я продавам имах чувството че господ я беше пратил и с мерак и оставих и двата тавана и басове и усилователи и въобще всички глезотии които имаше.Перфектен вариант е Дайхатсу Фероза ама и то как друса не е истина.Така че добре е да помислиш как ще използваш колата предимно градско или на пресечен терен.Ти си решаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shutlle

Благодаря на всички за оказаната подкрепа! Не мисля да я купувам точно тази, а да си потърся друг Shuttle или Suzuki Vitara някъде отвън.

 

Благодаря!

<{POST_SNAPBACK}>

Батенце аз карах Витара точно....две седмици я изтърпях тва :confused: е гнусно и извратено превозно средство.Една жена ме пита на ОМВ да ли не я продавам имах чувството че господ я беше пратил и с мерак и оставих и двата тавана и басове и усилователи и въобще всички глезотии които имаше.Перфектен вариант е Дайхатсу Фероза ама и то как друса не е истина.Така че добре е да помислиш как ще използваш колата предимно градско или на пресечен терен.Ти си решаваш.

<{POST_SNAPBACK}>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...