Jump to content
SH3M37A

Спортно гърне

Recommended Posts

Колеги съжелявам за изключително тъпия въпрос.. Сложих си спортно гърне,но звука е непостоянен .... тоест 1500 до 2000 пауза 1000 и от 3000 до 4000 после се губи ... Мислех да направя права тръба от колекторите до спортното гърне,само незнам каква шитня ще се получи... а и хората са казали не питай старило ми патило :zen: та четох !!! за резонатори глупости но идея си нямам за какво са /някой да не каже че не съм търсил/ но като си нямам хабер за какво иде реч питам,което не ми е ясно.Гледам каляските тука ,като се изрежат от ниските до високите обороти звука буквално си е от NFS... и не прекъсват като моя :D Хората гледат да са им тихи колите ама мен ме кефи и надъхва повече като изреждам 1-2-3-та :D /не съм маняк на високите скорости ми на добрия старт.Въпреки че са пъна с 1.4 на 90 коня от който половината пасат някаде из нивата/.Вярно дългия път е за мазохисти ако ти бучи постоянно ама ...... ако ми обясните с прости думи ще съм изключително щастлив и благодарен !Поздрави !

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махаш катализатор ако имаш,ако оспееш да изправиш тръбите ще е добре,хубаво спортно гърне и си ок.мотора ти е слабичък за голям диаметър тръби,резонатор се слага за да се избегне дразнещото дрънчене което се получава ако си само със крайно гърне и звука става по плътен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите мека връзка права тръба до отзаде и едно спортно гърне и ще полyчиш желания ефект гаранция ти давам на сичките ми коли съм правил така... :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря утре ще легна да видя как е системата отдолу :zen: и какви вариянти имам.Задалжително ли е да е права без кривки че май отдзат трябва да я изкривя заради колелото . че като слагах гърнето имах този проблем .@pitbuls за по плътен ми трябва и резонатор ?

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да задължително резонатор колега иначе ем ще издухаш по бързо гърнето хем ще дрънчи много, аз съм така права алуминизирана тръба на 55мм вътрешен размер един резонатор и крайно хубаво гърне и си супер и не се притеснявай, че колата ти ще се спъне мойта е 1.4 90 коня с леки доработки и нямам проблем :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи и спортен филтър, той също променя звука. Не се шегувам пробвано е много пъти. ;) Даже почни от него първо за да усетиш разликата в звука.

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега резунаторното гърне просто ти обира вибрациите и няма да ти дрънчат вътре пепелника и копчетата и тн... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушната система я сложих аз отдавна :bg: като съм на 2-ра в ниските обороти и като дам педала рязко до долу все едно имам под капака 3.5 литра двигател :bg: :bg: ;) ;) ;) ;) голям рев праи ама само рев..... днеска легнах отдолу те едни завой баири склонове тя луда работа ;):bg: :bg: :bg: незнам как да огъна трабата иначе е М42 външен диаметър ...... ще го мъдря и да обобщя тръгва от колекторите 1 резонатор и гарнето накрая нищо друго между тях :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сичко точно... сложих трабите и сичко както казахте ;) даже тази вечер направих и клипче.... и пробвах как ще са дирите ;):D след инстала :D:D предоволно ... та ето го и клипчето1 авер ми ми даде идея понеже ми е право гарнето одзад да взема 1 ламаринка и да разделя изхода на гърнето на 2 като надупча ламаринката с дрелка и щяло да се получи следното --- се едно си с турбина и щяло да гърми като махнеш крака от газта / уж / Някой пробвал ли го е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за ламаринката ми се струва малко глупост но пробвай не се знае :D а за пукането няма на мене ми пука винаги щом пусна гаста от 3000 об нагоре аз също съм с права траба и задно гърне без резонатори и други ако ти е ново гърнето изчакай го да се изпече малко няколко месеца и твойто ще почне да пука :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха ха ха на трабантите слагат такива ламарини за да викат риииииннн-тинннннн-тинннннннн за хонда незнам какво ще се получи ама ако искаш имитация на турбо звук в форума един колега продаваше некви джажи дето се слагат на уаспуха и съскат като настъпват потърси из обявите а ако искаш наистина як плътен звук просто разхлаби болтовете на връзката на колектора с тръбата на гърнето разхлабиги да се получи 3-4мм отвор и глей кво става тогава хахахах куцо кьораво сакато пресича на спринт на 100м от теб хахаххаах

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxxax аз като бях в бг бях си загубил цялата система в 1 дълбока локва /карах бус/ и излизам от локвата и ревеше като ДОЧ и се изкефих много ама като спрях да видя що така видях каде ми куца ;) оган хвърляше даже ;) ;) та за тази ламаринка ся ще я пробвам и тя правила фииииуууу ;) много време за печенето ;) ама ще напиша какво стана ;) Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сподели с едив видео клип резултата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...