pesho2 0 #1 Публикувано 19 Април, 2009 Трета година я карам и сменям гумите според сезона и са намери едно момче в сервиза, което ми обърна внимание, че нямам фланец, който да уеднакви вътрешния диаметър на алуминиевата ми джанта със стърчащата част на главината. Понеже сигурно лошо го обяснявам, прилагам снимка. Без тези втулки колелото имаше луфт около 1 см и е "мятало" непрекъснато в радиална посока, но кой да ми каже. Стругар ми ги направи - бялото колелце на снимката. http://img133.imageshack.us/img133/5279/dsc01139.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 19 Април, 2009 Приятел за 3 години не ти ли направи впечатление ,че има нещо нередно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #3 Отговорено 19 Април, 2009 При мен същата история, само дето луфта е около 1-2 мм и явно досега не са го забелязали, а и честно казано проблеми не съм имал. Колега, ако си от София би ли дал координати на този стругар Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #4 Отговорено 19 Април, 2009 Приятел за 3 години не ти ли направи впечатление ,че има нещо нередно....Не, не съм имал проблеми.Стругарът е във Враца, но ми се струва, че всеки такъв с шублера ще взема мярка и ще ги направи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #5 Отговорено 19 Април, 2009 колеги не е страшно - нали си представяте че ако има некъв проблем ще тресат гумите и така нататък - джантите се центрят от конусите на гайките така че не е страшно - но все пак е добре да има втулки - има ги по вулканизаторите или при стругар - аз мойте ги направих от алуминий но може и от полиамид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #6 Отговорено 19 Април, 2009 Продават в Маргел . Ако си правите някакви custom внимателно подбирайте материала , щото ако ръждяса или запече /или и 2те/ може бая проблеми да си създадете . Принципно тези , които оригинално идват с разни джантоци са пластмасови - предполагам точно за да не запичат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #7 Отговорено 19 Април, 2009 Конусите на гайките или болтовете са напълно достатъчни за центровката на джантата.Сам си си убедил в това ,щом толкова време си карал и нямаш ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #8 Отговорено 19 Април, 2009 работя на гумаджйиница и мога да ви кажа че доста хора без втулки се оплакват от радиално тресене на колата повечето отвори за болтове на джантите са с развалени конуси и не се центрова правилно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #9 Отговорено 20 Април, 2009 какви стругари кви железа - при всеки посериозен гумаджия има готови пластмасови втулки за джантите с наи различни размери за главините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #10 Отговорено 20 Април, 2009 работя на гумаджйиница и мога да ви кажа че доста хора без втулки се оплакват от радиално тресене на колата повечето отвори за болтове на джантите са с развалени конуси и не се центрова правилно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #11 Отговорено 21 Април, 2009 преди седмица сложих голфовите джанти, балансирани, на сивика - и при 90-110 км/ч тресат. с крик и ключ ги отпуснах, завъртях ги няколко пъти във въздуха, докато затягах леко болтовете (първо на ръка) - и тресенето изчезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #12 Отговорено 21 Април, 2009 хубаво е да има такива втулки,при мен тресеше много гадно и като сложих заспа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове