Jump to content
Guest techobg

Турбо за Д13Б2

Recommended Posts

Guest techobg

Хондаджии,къде да си намеря турбо за д13б2 и има ли изобщо този модел турбо версия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Турбо версия няма, но ако се хванеш сериозно ще стане мнооо яко :D само незнам колко 6те ти издържи блока. Аз бих внимавал много над 0.7 бара.Успех!п.с. http://forum.pgmfi.org/viewtopic.php?t=5469

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

само незнам колко 6те ти издържи блока. Аз бих внимавал много над 0.7 бара.

Аз видях VW Polo 1.3 G40 с компресор от G60 дето даде 210 коня на колелата, компресора работи на 1.2 бара. Мисля, че и Хондата ще е някъде там, ама да не забравяме, че Поло-то е било фабрично предвидено за принодително пълнене и може да е с по-усилен блок. Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Турбо версия няма, но ако се хванеш сериозно ще стане мнооо яко ;) само незнам колко 6те ти издържи блока. Аз бих внимавал много над 0.7 бара.

 

Успех!

 

п.с. http://forum.pgmfi.org/viewtopic.php?t=5469

<{POST_SNAPBACK}>

Мисля сериозно да се захвана ,щото тази въшка нещо неще да върви....

Ако имаш готов съвет .........кажи как най рационално да дигна тези кончета!!!;);):D:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Турбо версия няма, но ако се хванеш сериозно ще стане мнооо яко :D само незнам колко 6те ти издържи блока. Аз бих внимавал много над 0.7 бара.

 

Успех!

 

п.с. http://forum.pgmfi.org/viewtopic.php?t=5469

<{POST_SNAPBACK}>

Мисля сериозно да се захвана ,щото тази въшка нещо неще да върви....

Ако имаш готов съвет .........кажи как най рационално да дигна тези кончета!!!;);):D;);)

<{POST_SNAPBACK}>

Колега дори да вдигнеш конете с едно турбо под двигателя ще трябва да сменош и неща по него , като бутала например , инжектоти , щото с карбуратор и турбо не съм чувал , а и предполагам настройката ще е майка си и баща си , знам ли . Но не е там въпроса ако си сериозен , въпроса е че ще я направиш да върви с това турно най-НАЙ- много колкото една ВиТиАйка 1.6 160 коня , ще те мине някоя такава с малко тунинг по нея ( въздушен филтър , колектори , чип - без значение какво ) и ще те е яд , а и да не говорим колко бързо ще ти се скапе двигателя и колко неща ще имаш да сменяш по него и по окачването на колата ;) По - хубаво започни да тунингуваш по начина по който почна Демон и 1Нет и ще си по-доволен , сменяй глави , слагай инжекции и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

колега имаме експириънс с д16з6 (125 к.с. втек) турбо ако имаш някви затруднения питай дори имам още един кит за сивик за продаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Абе бях видял някъде из нета продаваха турбо комплект.Беше с една камара тръби и задължителния охлюв.Незнам на коя фирма беше обаче има.Беше излязло под работите за Д13Б2 значи има.Беше някакво слабичко-не вдигало много конете(значи няма да преумори Д13ката) и според пичовете там на сайта"ефекта не е толкова голям,но вади страхотен звук,особено като върнете педала на газта" :DЕ това не е точно цитат,защото го пиша по памет,но от превод е нещо подобно.Това беше от някаква тунинг фирма ама аде.Като не ми трябва и въобще не съм си и поставял за цел да го запомня.Аве,Течо,тя мойта много добре си върви-виж да не и има нещо на твойта?Аз съм Д13Б2 16 клапана.Май имаше и с 12.Ама конете едни и същи.Виж горивния филтър-да не е задръстен и да я спъва като вдигнеш оборот малко?Незнам аз съм доста доволен(пу да не я уручасам сега) ;):D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Абе бях видял някъде из нета продаваха турбо комплект.

Беше с една камара тръби и задължителния охлюв.

Незнам на коя фирма беше обаче има.

Беше излязло под работите за Д13Б2 значи има.Беше някакво слабичко-не вдигало

много конете(значи няма да преумори Д13ката) и според пичовете там на сайта"ефекта не е толкова голям,но вади страхотен звук,особено като върнете педала на газта" :D

Е това не е точно цитат,защото го пиша по памет,но от превод е нещо подобно.

Това беше от някаква тунинг фирма ама аде.Като не ми трябва и въобще не съм си и поставял за цел да го запомня.

Аве,Течо,тя мойта много добре си върви-виж да не и има нещо на твойта?

Аз съм Д13Б2 16 клапана.Май имаше и с 12.Ама конете едни и същи.

Виж горивния филтър-да не е задръстен и да я спъва като вдигнеш оборот малко?

Незнам аз съм доста доволен(пу да не я уручасам сега) ;):D;)

<{POST_SNAPBACK}>

И моя двигател е идентичен с твоя ,и напротив чак при 4-5000 оборота си изменя звука и чак тогава почва да набира по качествено(и кво градско да карам на 2ра с 5000 оборота за да дойде удобен момент да мина някои рейс(примерно говора)иначе е много бъгава(в обороти влезе ли нема спирка)(имам и ауди 1.8 115к,е онова цепи ветъра на старт а е 1300кг.)

 

Та а това питам да не би на мойта да и има нещо....

Твойта как върви?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

колега имаме експириънс с д16з6 (125 к.с. втек) турбо ако имаш някви затруднения питай дори имам още един кит за сивик за продаване

<{POST_SNAPBACK}>

Zniper,дай малко инфо за тея неща......(малко си падам лаик) :D;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Течо:ами върви си доста добре-поне според мен.Дърпа в почти целия диапазон на оборотите.Е,друго си е след 4000 ама и след 2000 за кви рейсове ми говориш,че те затрудняват?Добре.Защо не разсъждаваш така:1.Отиваш и си сменяш генерацията и нататък чак до последното гърне.2.Отиваш и си слагаш спортен филтър ама и него да ти го сложи фирмата както си трябва(да ти направят и въздухозаборник за студен въздух до кутията с филтъра.по прицип добрите си знаят какво да правят)Да речем,че от двете работи получиш сумарно 10 коня-ето то Д13 с 85 коня :DТова са две реални и напълно постижими неща дори в България.Даже този тунинг се води като "нищо особено" в сравнения със смяна на валове,полиране,изтъняване на бутала и такааааааааа нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Опааа имах предвид изтъняване(олекотяване на клапани). :D Те правят разни шмекерии и буталата де ама не това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да речем,че от двете работи получиш сумарно 10 коня-ето то Д13 с 85 коня :D

Това са две реални и напълно постижими неща дори в България.

<{POST_SNAPBACK}>

Това е така, това е абсолютно достатъчно за един градаски и извънградски автомобил. Но зависи кой с какъв аршин мери. Мен ми се струва, че пича очаква много повече от този 1.3 двигател. Аз си мисля, че с една генерация и въсдушен филтър ще се отпуши доста този мотор, а и читава настройка след това на смеси и прочее.

Все пак прецени и ако си решил да го правиш що годе резачка, все пак си мисля, че ще ти излезне по-евтино да смениш мотора, от колкото да слагаш турбо.

 

п.п. Абе човече, какви са тези рейсове в София, дето не можеш да изпревариш със Сивик хечбек 75 коня :D Не съм карал такъв Сивик, но съм имал други автомобили с подобна мощност и не съм имал проблеми с рейсовете. Наистина май трябва да идеш първо да проверят сегашното състояние на автомобила някъде, а после да почваш тунинзи ако си 100% навит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Колега дори да вдигнеш конете с едно турбо под двигателя ще трябва да сменош и неща по него , като бутала например , инжектоти , щото с карбуратор и турбо не съм чувал , а и предполагам настройката ще е майка си и баща си , знам ли . Но не е там въпроса ако си сериозен , въпроса е че ще я направиш да върви с това турно най-НАЙ- много колкото една ВиТиАйка 1.6 160 коня , ще те мине някоя такава с малко тунинг по нея ( въздушен филтър , колектори , чип - без значение какво ) и ще те е яд , а и да не говорим колко бързо ще ти се скапе двигателя и колко неща ще имаш да сменяш по него и по окачването на колата :D По - хубаво започни да тунингуваш по начина по който почна Демон и 1Нет и ще си по-доволен , сменяй глави , слагай инжекции и т.н.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Всичко това няма ли да излезе много скъпо, няма ли да е по добре да продаде тази хонда да добави още малко и да си купи по мощна, която е изчислена да върви с този по-динамичен двигател, защото според мен хондата освен двигател е и окачване. Един колега катастофира лошо с един CRX, двигателя беше резачка обаче окачването никак го нямаше, добре че остана жив, на цяла година го нямяше на работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

пич, спри се малко, успокой топката и помисли трезво.......много ми е неприятно да ти секвам ентусиазма, ама тази д13-ка дори за база не става.....ако решиш да минаваш на инжекцион, почваш от резервоар с потопена помпа, магистрали за бензина, ЕЦУ, инжекция, делко... до тук си около 4-500лв без труд.турбо.... да кажем ще си намериш готово турбо на старо със вътрешен уеист-гейт на около 0.7-1 бар - 200лв, /генерация/тръби/интеркулер/блоуоф/снадки..... ми май ниама да паднеш под 4-500 без труд.хммммм, на 1бар или ще трябва да смениш инжекторите (1-200 лв) или да смениш регулатора (1-200лв)на мен нещо ми се вижда скъпо и адски много работа, и с тая компресия 9 и нагоре, без да пипаш блока просто няма да можеш да помпаш над 1бар.и верно като мине някоя ВТИ-ка със 200-300 лв под капака и си чао.....по-добре или инжестирай във вал/генерация/филър и се примири със 90-95коня, или просто смени колата......отново, извинявай че гледам така негативно... с каквото можем, ще помагаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

пич, спри се малко, успокой топката и помисли трезво.......

много ми е неприятно да ти секвам ентусиазма, ама тази д13-ка дори за база не става.....

ако решиш да минаваш на инжекцион, почваш от резервоар с потопена помпа, магистрали за бензина, ЕЦУ, инжекция, делко... до тук си около 4-500лв без труд.

турбо.... да кажем ще си намериш готово турбо на старо със вътрешен уеист-гейт на около 0.7-1 бар - 200лв, /генерация/тръби/интеркулер/блоуоф/снадки..... ми май ниама да паднеш под 4-500 без труд.

хммммм, на 1бар или ще трябва да смениш инжекторите (1-200 лв) или да смениш регулатора (1-200лв)

 

на мен нещо ми се вижда скъпо и адски много работа, и с тая компресия 9 и нагоре, без да пипаш блока просто няма да можеш да помпаш над 1бар.

и верно като мине някоя ВТИ-ка със 200-300 лв под капака и си чао.....

по-добре или инжестирай във вал/генерация/филър и се примири със 90-95коня, или просто смени колата......

 

отново, извинявай че гледам така негативно... с каквото можем, ще помагаме

<{POST_SNAPBACK}>

Ок...Благодаря на всички които си дадоха мненията(Май са идентични всичките)Та значи отказах се от турбо!..........,Сменям филтър (но какъв да сложа???),след това генерацията(цялата ли????)някои ми прави настройки по карбуратора и накрая се сменя вала?????

 

 

 

 

А как да разбера дали ми е в ред колата...(щото съм от Видин и не знам дали има тука д13б2 та да се пробат)

 

п.с.Колко оборота трябва да държи на место(мойта държи 1100-1200)....и при смяна на скоростите падат много бавно (това май не треба да е така!???)

 

 

(Абе въпросите край немат ама кво да се прай и вие сте минали по този път! :):):balloon::D:D:D:D:P !!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Батка ако е загряла 800 оборота максимум.Ако е на смукач тогава се дъни повече докато вдигне температурата и изключи автоматичния смукач.Като загрее добре след малко път примерно на мойта й падат още.Може би около 700 незнам.Аз по принцип нямам оборотомер ОЩЕ(работя по въпроса усилено.благодаря на колегата joro_bul) та навсякъде,където цитирам обороти е от един оборотомер,който един приятел ми закача с едни кабелаци( откача таблото там незнам какво точно прави)Незнам от каква кола е ама върши работа.Като я взех и нямах престава на какъв шум на двигателя какво съответства като обороти,че затова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи колега ети ти няколко лесни варианта за 85-90 коня с подходяща настройка.Намери 2-ни хоризонтални кайхини от:1. Тва ти е най-добрия вариант, Сивик 1,4 4-та ген.2. Не толко добър щотот ще ти тряват по-малки жигльори. Предлюд 1,8 или 2литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Начи колега ети ти няколко лесни варианта за 85-90 коня с подходяща настройка.

Намери 2-ни хоризонтални кайхини от:

1. Тва ти е най-добрия вариант, Сивик 1,4 4-та ген.

2. Не толко добър щотот ще ти тряват по-малки жигльори. Предлюд 1,8 или 2литра.

<{POST_SNAPBACK}>

Paradox,какво е това кай... от 1.4 4-та ген.,а кое се намира по лесно? :balloon::):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Кайхин е марка 2-ни карбуратори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Кайхин е марка 2-ни карбуратори.

<{POST_SNAPBACK}>

Варянти да я тунингова има, ама не е зле пича да иде някъде да му настроят човешки колата, че ми се струва, че проблема при него е именно такъв. Пък после ако не го кефи да мисли за разни модулчета дето може да слага по нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Кайхин е марка 2-ни карбуратори.

<{POST_SNAPBACK}>

Варянти да я тунингова има, ама не е зле пича да иде някъде да му настроят човешки колата, че ми се струва, че проблема при него е именно такъв. Пък после ако не го кефи да мисли за разни модулчета дето може да слага по нея.

<{POST_SNAPBACK}>

Демон,дай съвет братле къде да си закарам колата да ми я настроят???(тук във Видин малко трудна работа ми се струва..)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Кайхин е марка 2-ни карбуратори.

<{POST_SNAPBACK}>

Парадокс,откъде да си намера такъв карборатор???

 

 

п.с.Помагай ако можеш... :D:balloon::D:):D:P:D;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Демон е абсолютно прав - прегледай си колата!!! щом това Ауди 115кс което имаш ти се струва "че се изстрелва от място", то явно напълно ще те задоволи динамиката на хондичката 1.3 16В, чиито данни за пъргавина са доста по-добри. На ауди 2.0 115кс 0-100км - 11.9секна хонда 1.3 75кс 0-100км - 11.3сек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Демон е абсолютно прав - прегледай си колата!!! щом това Ауди 115кс което имаш ти се струва "че се изстрелва от място", то явно напълно ще те задоволи динамиката на хондичката 1.3 16В, чиито данни за пъргавина са доста по-добри.

На ауди 2.0 115кс 0-100км - 11.9сек

на хонда 1.3 75кс 0-100км - 11.3сек

<{POST_SNAPBACK}>

Майна,ти направо ме побърка...това ако е верно не ми требат никви други подобрения....

 

къде да си провера колата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

www.catalog.auto.ruима много сайтове за технически данни и сравнения, но този ми се струва най-точен и пълен, не че няма грашки, но са малко в сравнения с други подобниа човека, който ти трябва за двигателя е Омбре от форума, свържи се с него :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

www.catalog.auto.ru

има много сайтове за технически данни и сравнения, но този ми се струва най-точен и пълен, не че няма грашки, но са малко в сравнения с други подобни

а човека, който ти трябва за двигателя е Омбре от форума, свържи се с него :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Майна,мерси за помоща....ще глеам да се свържа с Омбре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...