Jump to content
harpi

Swap D15b2->d16z6

Recommended Posts

Взех си двигателче д16з6 изтръгнах кабелите който отиват до компа двигателя и бушоните, но нищо друго не съм взимал, смисъл таблото с бушоните до волана и това до акумулатора ще ми трябва ли и някакви други кабели също?Иначе двигателя си е с мап сензора и съм взел и компютъра, та основния въпрос ми е какво друго да взема, че вече сме метнали двигателя в коша но още не съм сложил новите кабели и новия комп.Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че само буксите за компа и делкото се сменят и се пускът няколко нови кабелчета до компа но несъм на 100% за какво бяха :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че само буксите за компа и делкото се сменят и се пускът няколко нови кабелчета до компа но несъм на 100% за какво бяха :huh:

Мерси колега за отговора, но буксите найстина не пасват на старата инсталация и затова извадих цялата купчина с каблите стигащи до двигателя от дясно и минаващи през компа над педалите и всички букси влизащи в таблото на бушоните, но не взех самото табло с бушоните и няма ли и някакви допълнителни релета или бушони които ще ми трябват и евентуално други кабели тръгващи назад или от лявата страна към двигателя?Защото във вторник ще ги слагам а пък колата е в русе да знам още какво ще трябва да ми прати момчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи добре земи цялата инсталация от Z6-тицата с букси и чудеса за да ти е по лесен монтажа иначе до колкото знам всичко друго е на принципа Plug & Play

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи трите конектора към компа, инсталацията която е на двигателя и конекторите които са в коша до акумулатора и се свързат към инсталацията на двигателя. Ако не искаш да скъсяваш старото жило вземи и него, както и въздуховода от досела до кутията за филтъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи трите конектора към компа, инсталацията която е на двигателя и конекторите които са в коша до акумулатора и се свързат към инсталацията на двигателя. Ако не искаш да скъсяваш старото жило вземи и него, както и въздуховода от досела до кутията за филтъра

Готовооо... мерси колега, дам значи компа, двигателя и връзката с кабелите свършиха работа, ама днеска се утепах от работа по смяната на тия кабеляци, но важното е че запали двигателчета колкото и да не ми се вярваше :D наистина жилото ще трябва да го скъсявам, щот не взех оригиналното, както и въздуховода го забравих...но всичко е ток утре ще видим как вър ви-тека...мерси на всички за отзивите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...