Jump to content
PETE_TONG

6-та генерация ,малко Jdm-style фарове!

Recommended Posts

Такаааа,почнах аз да разглабям бронята за да сваля фаровете,за тези които не са я сваляли и не знаят ,за да си свалите фаровете на 6-та генерация трябва да разкачите бронята до някъде,иначе йок фарки!(на 5-та нз как е ). Бронята се държи на 4 болчета,2 се намират точно пред гумата във горния край на калника(10-ка са),другите 2 са най-крайните пластмасови болчета на маската под капака(аз ги замених с нормални ботлове 10-ки,че моите беха малко афиф). След като ги развиете и съответно махнете маскатаиздърпвате лекинко напред бронята равномерно и от двата края ,хоп и се откопчава и пада напред.Стига ви ,колкото да развиете няколко болчета на фаровете.

 

П.П. Предварително се извинявам за лошото качество на снимките,правени са със ЖИСИЕМ. Хубави снимки на колата със фарките във събота след банята.

 

Нужни са ви 2 отверки,макита и най-вече сещоар,със който да нагрявате лепилото със което са залепени стъклата

Публикувано изображение

 

След като разглобите фара,добре почиствате стъклото от лепилото,а самата основа на фара не,по скоро издълбайте лепилото със кръстата отверка ,за да се получи нещо като канал в който да легне стъклото. Останалото лепило да стои,то ще свурши работа отново.

Публикувано изображение

 

Търкате декоративния рефлектор със водна шкурка 500 на сухо,докато остане чиста пластмаса.

Публикувано изображение

 

Предупреждавам ентусиастите,голямо търкане пада :)

Публикувано изображение

 

За почистване на праха и мазните петна от пръстите ми използвах Малиция Уомо и салфетки от тези които не се скубят и стават на парцали. (нямах корселин)

Пръснах ги със спрей на Космос Черен мат-2 ръце,обилно!

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Стъклата ги залепих със силикон ,който по обяснение на производителя издържа на екстремни температури от -30до +120 градуса.Омазвате мъжката,нема страшно не се вижда и не е грозно.Омажете хубаво ръбовете и дупките зада не почнат да се запотяват зимата(да дърпат студен въздух от някоя дупка)

Публикувано изображение

 

Слагането е по обратния ред на свалянето,като е хубаво да се обърне внимание на металната пластина на която се крепи бронята,гледайте да захванете интовете на тези места където са оставили белези,иначе има риск бронята да се качи или съответно падне надолу!

Публикувано изображение

 

Забравих да спомена,като си свалите стъклата не е лошо да ги вкарате във банята за по един горещ душ със веро! Почистете ги добре отвътре,защото не ги отваряте всеки ден,а повечето за или запотени и мръсни или пожълтели.

Ето го и крайния резултат,много съм доволен от JDM style-a,колата много се отвори откъм визия.Сега ми остават белите джанти и понижаващи пружини и ще рулирам! ;)

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена ,че си оставяте леко лъскаво за мигача(от снимките се вижда аз кое съм оставил със лъскаво покритие). Много внимавайте със тиксото(хартиено),преди да го лепнете на лъскавото го залепете по дреха или нещо мъхест,да отслабне малко лепкавото ,иначе и това тиксо сваля хромовото покритие на люспи.П.П. За всички които ще почнат - "да ама ще се намали осветеността",нема такъф филм готин,фаровете си светят както преди,никаква разлика! П.П. Преди да ме питате как да си направите стъклата на фаровете толкова кристални,ще кажа само 3 пъти със едра паста на Кустенурка и 2 пъти със полир паста незнам каква беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. За всички които ще почнат - "да ама ще се намали осветеността",нема такъф филм готин,фаровете си светят както преди,никаква разлика!

Обработената в черно част от фара не играе роля в осветителната функция на фара.На голяма част от новите коли тази част е кристална което допринася за добрия външен вид, но не и за осветяването на фара. Може би заради тази кристалност на фара много от нас мислят че тя е част от рефлектора, но не е.Рефлектора е единствената част която отразява и насочва излъчената от крушката светлина.Резултата е страхотен. Надявам се в бъдеще да виждаме все повече Хонди от този стил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти пратя мойте фарове ако имаш време да ми ги направиш?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех и аз да го правя това още доста отдавна. Колко време ти отне цялата процедура приблизително ? Иначе супер е станало , как ще е по добре да е черен мат или черен с лак ? После не се ли получава кондензиране на водни пари вътре след като е бил отворен 1 път фара

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко най-вероятно ще поледвам примера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти пратя мойте фарове ако имаш време да ми ги направиш?

мислех и аз да го правя това още доста отдавна. Колко време ти отне цялата процедура приблизително ? Иначе супер е станало , как ще е по добре да е черен мат или черен с лак ? После не се ли получава кондензиране на водни пари вътре след като е бил отворен 1 път фара

Ако има мерак човек и е ентусиаст, от свалянето до качването на готовите фарове може да се справи за един ден.Обаче,понеже,защото съм по цял ден на работа имам свободно време само след 5ч.,на мене ми коста два вечера! За кондензирането не мисля че ще има проблем,защото така мъжката съм ги силиконирал ,че нема от де да дръпне въздух отвън.П.П. Те преди да ги отворя доволно вода събираха вътре! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти пратя мойте фарове ако имаш време да ми ги направиш?

мислех и аз да го правя това още доста отдавна. Колко време ти отне цялата процедура приблизително ? Иначе супер е станало , как ще е по добре да е черен мат или черен с лак ? После не се ли получава кондензиране на водни пари вътре след като е бил отворен 1 път фара

Ако има мерак човек и е ентусиаст, от свалянето до качването на готовите фарове може да се справи за един ден.Обаче,понеже,защото съм по цял ден на работа имам свободно време само след 5ч.,на мене ми коста два вечера! За кондензирането не мисля че ще има проблем,защото така мъжката съм ги силиконирал ,че нема от де да дръпне въздух отвън.П.П. Те преди да ги отворя доволно вода събираха вътре! :fun:  Колегата който пита да му правя фаровете,ще получи лично съобщение със оферта! Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега супер са станали, а какво е това бялото на предния капак :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега супер са станали, а какво е това бялото на предния капак :dry:

Америкнците мувикат сутиен за кола(carbra),предпазва от камъчета и е повече за гъзарийка.Мене лично си ме кефи! :huh:

Ето един колега по сутиен от USA. :huh:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е доста слънчево и реших ,че е време за една фотосесийка. :cool:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този лип от голф 3 ли е и ако да с преправяне ли го постави?Дали ще стане за 5та хеч :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е станало браво ако ти се занимава обаче пак да ги разглобиш и да си сложиш и товаhttp://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_nkwZ2xQ...fromZR40QQ_mdoZпоздрави

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм защо пише в-тек да не си и сложил ново сърце:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм,ама мисля и боцна нещо то В-тек. Смукателче,4-2-1 ааа , уууу! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на колегата за ентусиазма .Принципно предната броня има и 2 десетки отдолу . Някои бояджии обаче ги пренебрегват явно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да , предната броня има по 1 болт отстрани , пластмасовите отгоре , и 2-а отдоло , както каза Rustman , днес и аз я правих тази процедира , но понеже нямам с какво да го нагрявам и действах малко по хамалската , абе доста занимание си е докато го отвориш , после е малко зора с шкурката и накрая всичко е по песен. :huh: Предложете с какво друго мога да го отворя преди да го строша ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ СЕ ЛИ НАМАЛЯВА ВИДИМОСТА ТАКА ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ СЕ ЛИ НАМАЛЯВА ВИДИМОСТА ТАКА ?

Прочети темата вместо да задаваш отговори! Защо само гледате снимките и после задавате въпроси на които са дадениу отговори преди да сте питали!???? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ,честно казано забелязах ,че е намаляла видимостта , преди светеше ярко целият фар , сега само рефлектора а с/у стена виждам как светлината е само в една точка а не разпръсната както преди , но може и да греша или ми се привижда само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега предпазната ламарина дето ти е на изпукателния колектор с каква боя си я боядисал че там има няма кам 400 градуса се вдигат

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със обикновен спрей космос и отгоре,лак космос! От 5 месеца не е мръднала,незнам колко градуса се развиват,ама във всеки случай не са 400,щото щяха да ми светят колекторите вечер червено ако развиваха такава температура! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи как караш при мен се стопи задната броня от гарнето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

използвам темата да покажа при мен как се получи. ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер са станали! Защо не пръсна и вътрешната стена на мигача,тая голямата!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме кефи как стой , все пак трябва се вижда ,че нещо мига, но съм доволен как е станало твойте фарове Valeo FR ли са ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме кефи как стой , все пак трябва се вижда ,че нещо мига, но съм доволен как е станало твойте фарове Valeo FR ли са ?

Да :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво става бе, направи ли джантите бели? Качи снимка да видим кво стана

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам ги и аз фаровете :angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам ги и аз фаровете :angry:

успех колега , тегаво е как да ти кажа , но бъди упорит , че аз бях се отказал след 1-а фар , викам си абе кво толкова един черен един бял ,ще е по fashion :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам ги и аз фаровете :angry:

успех колега , тегаво е как да ти кажа , но бъди упорит , че аз бях се отказал след 1-а фар , викам си абе кво толкова един черен един бял ,ще е по fashion :angry:
с какво си зачистихте тая прозрачната пластмаса на фароветемежду другото единия фар ми е оригиналния другия е сменян и е валео, има разлика в рефлекторите за мигачите, та ще видим как ще ги закнижвам. имаше и много други разлики в самото закрепване на декоративния рефлектор, както и на крушките. утре отивам за шкурка и до вечерта предполагам че ще са на колата. или се лъжа?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки със белите джанти тази вечер към 11 часа. :angry: Помагайте,дайте ми някакви понижаващи пружини,че съм като бъги! :angry: Ако ви се намира нещо 40/40 или 30/35 свиркайте,аз съм човека!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво аз това го видях преди мн време из нета сега и в форума, мн ми харесва и аз ще направя моите някой ден така, 6 точки е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

внимавай с рефлектора и хартиеното тиксо , че остава по него , също така после мажи смело със силикона ,че при мен единия фар протече :angry: как протича процедурата с шкурката ? мини го с най ситната , защото после се виждат каде си търкал с нея , при мен на 1-2 места , дори и при 3 пъти пръскане с боята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз трябва да се зарибя някой ден да си ги направя, че така стават мн яки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост днес не ми стигна времето и качих само единия, утре качвам и другия и ще постна снимки

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде на снимките народееее! Ето и една скромна фотосесия на синята принцеса със белите пантофи и черните очи! :(

 

П.П. Предварително се извинявам за кофти снимките,ама не беше слънчево времето! :D

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следват:1) Спортни понижаващи пружини 40/40 или 30/35,каквото попадне изгодно! МОЛЯ помагайте,кажете някой да продава ,че не мога да си намеря никъде!2) Нов интейк,пак ще бъде хоуммейд,ама този път ще е по кадърен нали имам опит вече.3) От идната събота почвам да кроя железата,ще си направя предни и задни-горни и долни разпънки!4) Много бензин във резервоара да си джиткам! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хаха само така, аз отивам да я мия и ще кача снимки да видиш мойта как стана.

сега обаче трябва да отвора и стоповете да ги направа черни, щото и те са хром. някой да има идеа как да ги отвпря?

това им е модела Публикувано изображение

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...