Jump to content
MiRaCuLiX

Проблем: Пали и гаснее, D15B2

Recommended Posts

значи колеги моля ви се вижте и поне малко от малко ми помгонете и дайте съвет от какво може да е това .... както си карах и угасна и след това този проблем ми дава нямах бенз беше на 0 когато угасна, след това налях 5 литра и пак така , казаха ми че е отишла бензиновата помпа или поне не може да си държи налягането ... значи колата пали и след това гасне със което същевремено светва жълтата лампичка на таблото ... дали ще е от бензиновата помпа или нещо друго ? клип на проблема ..

Редактирано от MiRaCuLiX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колеги моля ви се вижте и поне малко от малко ми помгонете и дайте съвет от какво може да е това .... както си карах и угасна и след това този проблем ми дава нямах бенз беше на 0 когато угасна, след това налях 5 литра и пак така , казаха ми че е отишла бензиновата помпа или поне не може да си държи налягането ... значи колата пали и след това гасне със което същевремено светва жълтата лампичка на таблото ... дали ще е от бензиновата помпа или нещо друго ? клип на проблема ..

Колега виж каква грешка ти дава.Чувала ли се е като си на контакт да пресвирва помпата или да се е тормозила?И наи добре напиши за какъв двигател става дума и винаги ли гасне.Опитаи колега колкото може повече информация да дадеш за да има по голям шанс някои да ти помогне или да познае проблема.Прилича на истина на помпа ако често я караш с малко бензин може да е издъхнала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами значи този месец имам много парични проблеми, заеми тва онова и я карам почти без бенз да :S д15б2 е мотора и 20 пъти съм я пробвал и не иска да запали и да и давам газ подам за малко и загасне ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде вероятно да заминала бензиновата помпа. Провери коя грешка ти дава така ще си сигурен какво е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да е засмукала боклуците от казана отзад и да не пуска бенз но виждам че чека светва??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може би главно реле! до преди малко имахме подобен проблем с един црх-както си бачкаше колата и спря,не работи бенз помпа,не свети чек.презапойка и се оправи.така както пали и гасне колата имам чувството,че изгаря само първоначално качения бензин при даване на контакт,но след това помпата вече не подкачва(колата пали и работи еднакво време при всяко палене преди да изгасне).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега - първо като има бензин помпата се смазва от самосебе си, всеки ще те посъветва бензинова кола да не се оставя без бензин заради помпата!първо зареждаш по-рядко (хондите не са като едно време жигулите да ги източват, имат си ключалка вътре в колата и имат си и метална цедка която пак пречи на източване - това най ме кефи в тази марка, всичко е измислено на място....а не като другите коли дори резервоара е някъде от другата страна...само обикаляне на колата), за да няма изпарения загубени (всеки път като отваряш и затваряш капачката на резервоара - колкото по-малко бензин има повече изпарения има) и второ грешката в маркуча при зареждане е около литър и половина два(не зареждай никога на 1-ва колконка - най разработената и с най-голям коеф на грешка), значи отиваш сипваш 5 литра а реално имаш 3.5ако заредиш пълен резервоар (35 литра) ще си сигурен че са толкова първо, и второ зареждаш вечер - когато относителното число на бензина е по плътно а не през деня през жегите когато повече литри е по-малко кг на литър бензинтака това за зареждането, много лесно може да се разбере помпата ли е...просто я отвиваш (гледаш да няма наоколо искри докато я вадиш, изцеждаш я оставяш я малко да изсъхне и с 2 кабела за секунда я пробваш на клемите на акумулатора (пак да няма бензин наоколо е много важно - могат да се запалят само изпаренията и да се опърлиш най-много )това е, ако видиш дали работи или не тогава тръгвайте по други проблеми....да търситетова е от мен успех и дано съм бил полезен със съветите

Редактирано от CkopnuoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам значи взех една друга помпа и с нея същото сега я продавам защото след експертиза се оказа че делкото за нищо не става и си търся делко сега :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на мнението на колегата Питбулс по-горе.Правят бели тези реленца - презапояването на спойките им решава проблема.Дори да не е от него поне не пречи, че само му презапоени спойките.Аз на ЦРХ-а се наложи да го презапоя.Най-често проблема се появява при вече работил двигател(дори и малко).При студено палене го няма проблема - винаги пали.Точно така ми правеше и на мене ЦРХ-а - както на клипчето ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...