Jump to content
Guest cls

Питанка за табло на сивик

Recommended Posts

Guest cls

Здравейте, хонда пичове,специалисти,ентусиасти!Щастлив собственик съм на една Д13Б2-ка,EG3.Имам доста въпроси обаче ще карам полека и последователно ;).Въпросчето ми е следното;)понеже нямам оборотомер и това не ми харесва)как мога най-лесно да си поставя такъв?Аз съм стигнал до следните 2 варианта: 1.Вземам табло от сивик с оборотомер2.купувам си оборотомер за външен монтаж(цифров или аналогов) и си го посаждам някъде.И за двата варианта имам подвъпроси ;)За първия имат ли съвместимост размери,букси,съединения и прочее и ако да-от кой модел,на старо има ли,колко пари приблизително.За втория как мога го посадя тоя външния оборотомер,има ли опасност да скапя нещо?(Ако някой е измислил нещо по-елегантно може да сподели опита си)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

здр. колега -1 вариант го направин преди 2 г. само местиш крушките и нямаш никакви ядове - напълно съвместими с D15 така че, действай айде със здраве и умната ако не /русата/ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

joro_bul:благодаря!Значи казваш само прехвърлям букси и крушки и става работата.Значи Д13-ката си има на буксите предвидено за оборотомер кабели така ли да разбирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

много точно си ме разбрал - буксите са 1/1 само си гледаш кои крушки трябва да сложиш , шото са разположени малко по-различно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

забраих да ти кажа че, и оборотомера бачка без да мислиш други щуротии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ей,браво!Благодаря ти много, Жоро!Съжалявам за късния отговор,но ходих да си купувам нов пистов ремъки задни накладки,и да уговарям час при майстора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Ей,браво!Благодаря ти много, Жоро!

Съжалявам за късния отговор,но ходих да си купувам нов пистов ремък

и задни накладки,и да уговарям час при майстора ;)

<{POST_SNAPBACK}>

CLS,kakuv e tozi pistov remuk...Dai malko info kakvo moje da se smeni na d13b2 za malko po dobur razzzz....

 

 

p.s.Izviniavam se na moderatorite za tova 4e ne pisha na kirilica...she go opravia toi problem...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Течо:ами това е ремъка точно под ангренажа.Ако имаш климатик са на една ос пистовия и този за климатика.Може по друг начин да му викат ама по нашия край така е навсякъде.И той не ти повишава конете.Ами на Д13 може да се прави общо взето каквото на по големите двигатели.Аз познавам един пичага чдето му е 103 коня Д13-ката.Мойта е била на едно момче,което си пада доста по бегачки и според него е слагал някакъв обогатител и още някакви неща(не мога да обясня точно).Той казва,че мойта била 90 коня.Според мен няма причина да ме лъже,защото той е първи собственик,а аз трети.Т.е. не купувам колата от него,за да ме баламосва с глупости.В крайна сметка незнам-че има доста зъл нрав има,но бутана ли е наистина нямам непоклатими доказателства.Само дино-теста може да покаже.А пък иначе,за да вдигнеш конете тръгваш по стандартния път-спортни филтри,валове,изпускателни системи,преработен карбуратор(за Д13 де).Евентуално се продават и някакви турбо комплекти точно за нашите EG3-ки стават.Ама това вече зависи от теб и какво си готов да направиш,за да я направиш осичка :DП.С. Ей аз не съм разбирач:D това е само теория,там всеки е силен нали знаеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

Течо:ами това е ремъка точно под ангренажа.Ако имаш климатик са на една ос пистовия и този за климатика.Може по друг начин да му викат ама по нашия край така е навсякъде.И той не ти повишава конете.

Ами на Д13 може да се прави общо взето каквото на по големите двигатели.

Аз познавам един пичага чдето му е 103 коня Д13-ката.

Мойта е била на едно момче,което си пада доста по бегачки и според него е слагал

някакъв обогатител и още някакви неща(не мога да обясня точно).

Той казва,че мойта била 90 коня.Според мен няма причина да ме лъже,

защото той е първи собственик,а аз трети.Т.е. не купувам колата от него,за да ме баламосва с глупости.В крайна сметка незнам-че има доста зъл нрав има,но бутана ли е наистина нямам непоклатими доказателства.Само дино-теста може да покаже.

А пък иначе,за да вдигнеш конете тръгваш по стандартния път-спортни филтри,валове,изпускателни системи,преработен карбуратор(за Д13 де).

Евентуално се продават и някакви турбо комплекти точно за нашите EG3-ки стават.

Ама това вече зависи от теб и какво си готов да направиш,за да я направиш осичка ;)

 

П.С. Ей аз не съм разбирач:D това е само теория,там всеки е силен нали знаеш ;)

<{POST_SNAPBACK}>

CLS,mersi mnogo za obshirniq otgowor.....i pitam tvoita kak e stanala 90c....

Horata(ot foruma) mi kazvat 4e po4ti nishto ne moje da se napravi po vuprosa na d13b2 osvem filtur i sporten val....Ako znaesh neshto powe4e mi kaji shtoto tazi moita e mnogo bavna be brat4e...(ne znam kak vurviat drugite d13b2)!!!Da ne bi neshto da i ima....

 

 

p.s.Za posledno za kirilicata ;):D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...