Jeepers 41 #1 Публикувано 11 Април, 2009 Колеги Модела на сондата е лс1 с уреда,сега стана време да я слагам но като чета има калиброване тва оонова и ми се видя доста сложно ,и ме е страх да не я прецакам нещо .Така че ако някой има или е връзвал за колата си моля нека сподели кой кабел каде и как се калиброва точно .Много блягодаря . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 12 Април, 2009 (Редактирано) е нали ти дадохме домашна ';) защо нечтеш Редактирано 12 Април, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 12 Април, 2009 е ти по таз домашна можеш ли да я сложиш ?ПП: На мен ми трябва някой с прости думи да обасни кой кабел къде ,и как се калиброва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 12 Април, 2009 е толкова ли няма никой че да каже ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 13 Април, 2009 Да явно никой не им разбира,или не у се казва Както и да е затваряйте темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #6 Отговорено 13 Април, 2009 Ето ти нещо от самият Мануел: . Optionally, the YELLOW (Analog out 1) and/or BROWN (Analog out 2) can be connectedto the analog inputs of other devices such as data loggers, ECUs, or gauges. If either one orboth of these wires are not being used isolate and tape the wire(s) out of the way. The defaultanalog outputs are as follows: Analog output one is 1.1V = 14 AFR and .1V = 15 AFR. This isa simulated narrowband signal. Analog output two is setup as 0V = 7.35 AFR and 5V = 22.39AFR. Note: The LC-1’s heater ground and system ground wires should share the samegrounding location of theОбщо взето вкарваш жълтата жица на мястото на което влиза ламбдата на твойто ЕЦУ и почваш да се ослушваш. Ако вземе да се държи странно колата закачаш даталог кабел и гледаш какво се случва. Не знам с каква електроника си, но при мен с Crome и АЕМ сондата има възможност да вкараш в чипа показанията на сондата като волтажи директно в чипа, а АЕМ компа директно си чете 0-5v вход. А да и можеш да прочетеш мануал-а - там всичко си е написано Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 15 Април, 2009 сондата е сложена и ако някой има въпроси или има затруднения с монтажа нека да пише ще му помогна с радост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #8 Отговорено 15 Април, 2009 Мануала в теб ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #9 Отговорено 15 Април, 2009 не но тук има :Посетете любимата ми страница това е модела лс1 но мойта има и уред да показва смесите ПП: В страницата има всички мануали в ПДФ формат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #10 Отговорено 17 Април, 2009 JeepersCreepers: готви се на 2 години да подменяш сензора, при турбо коли даже и на по-малко. В сервиза има поне 3-4 сензора с грешка 8. Качи в контролера поне последната 1.1 версия на софта - има малко по-добре оправена калибрацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове