Jump to content
SVE_1986

Турбо конверсия

Recommended Posts

Здравейте колеги.След дълго умуване,ровене и четене по нета,реших да си турбинирам рекса :P .Лошото е,че имам доста въпроси на които все още нямам отговор :P .От сега искам да кажа колата ще я използвам за всекидневно каране,със сток карантия.Не гоня някакви луди коне,колкото дойде толкова.За пари немога да кажа колко съм отделил,защото нямам възможността да извадя 4-цифрена сума и да купя всичко наведнъж,за това ще взимам всичко едно по едно.Искам да ви попитам каква е подходящата турбина за мен?Намерих няколко от Fiat Uno 1.3turbo марка IHI модел RHB5,но незнам дали е подходящо :P .Знам,че немога да взема първото турбо което ми изпадне,защото след това може да се окаже,че е неподходящо.Надявам се да ми помогнете в избора.Поздрави на всички ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прекалено малки са тези турбинки ,трябва ти нещо по голямко ,защото ще тръгне прекалено рано турбината и ще свършва рано :P другото което е дебита ще е много малък а и постъпващия въздух доста нагрят .Трябва ти нещо средно защото ако купиш голяма пък на малко надув ще си прекалено лагнат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D колега ще ти пусна скаип на лс ще ти отговоря на въпросите :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светли пожелавам ти успех в турбинирането, скоро мисля да минавам през Костенец и ще ти се обадя да се чуем фен :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега успехи за напред и като стане казваш какво и колко си купил,да почвам и аз моя двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ;) ,ще казвам цени кое за колко съм купил.Айде сега някой да си каже мнението за KKK K26,че ми изпадат две такива.Едната е от бус Iveco 2.8td,а другата незнам от какво е,за това слагам една снимка да я видите.Търсих в нета,но с тези номера които има нищо неможах да намеря ;) .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи каква точно е к26. но в пове4ето слу4аи топлата част е голям6ка (при късмет фулл буст към 4000-4500) а пък стдената е с малка перка и не бута много въздух. Точно за това оби4ат да правят хибриди к26-т3/4.Ако искаш да искара6 до 200 коня което е безопасно за твоя двигател при добри настройки ти трябва турбина която максимума и е поне 250.и помисли какво ти трябва, максимални коне(турбината тръква късно но пък прави пове4е коне) или забавна за постоянно каране( турбината тръгва по -рано и има6 колата върви но в по ниските обороти).Ако пусне6 тема във чуждите форуми веднага 6те ти отговорят 4е за сток Д16 т3 е твоята турбина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що моита турбина е ккк26 пак от деили 2.5 дизел на 3200 тръгва на 3800 имам фул буст 0.8 -1.0.. според мен си е добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се оборудвах с турбинка ККК К26 :whistle: .Мерси на колегата street_force че дойде с мен като я купувах(имаш сериозна почерпка от мен :hondarulez: ).После ще й проверя номерата,за да видя дали е от деили 2.5тд или2.8тд.Сега чакам да дойде събота,че тогава е ден за плащане :lol: и да си взема едно кулерче,защото съм на червено с парите.Ако може и при мен да стане така от 3200об/мин да тръгва ще ми е екстра за всекидневна употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да искара6 до 200 коня което е безопасно за твоя двигател при добри настройки ти трябва турбина която максимума и е поне 250.

 

и помисли какво ти трябва, максимални коне(турбината тръква късно но пък прави пове4е коне) или забавна за постоянно каране( турбината тръгва по -рано и има6 колата върви но в по ниските обороти).

:)

 

и без това много коне няма да изкара от серийните карантии, по-добре по-малка турбинка, която ще има осезателно по-малък лаг, ще развърта по-рано и по-бързо и ще е много по-приятна за каране от турбо, дето се 'включва' над 4000 оборота и ти изтръгва колата от ръцете

това че малкото турбо ще е постоянно на blow-by над 3000 оборота да не ти пука - всички нови турбо коли са така. Колкото и да ми е неприятно да го призная, VW групата са го усъвършенствали най-добре турбото за ежедневна употреба

 

ред: пак съм писал преди да прочета темата до края :) гледам турбото е купено вече. Дано само не ти е много голямо, че първо много лаг вкарва, и после те подтиква да надуеш още малко и още малко и още малко boost-а и накрая буталата и биелите се събират в картера

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се оборудвах с турбинка ККК К26 :) .Мерси на колегата street_force че дойде с мен като я купувах(имаш сериозна почерпка от мен :) ).После ще й проверя номерата,за да видя дали е от деили 2.5тд или2.8тд.Сега чакам да дойде събота,че тогава е ден за плащане :cool: и да си взема едно кулерче,защото съм на червено с парите.Ако може и при мен да стане така от 3200об/мин да тръгва ще ми е екстра за всекидневна употреба.

Честито,още един престрашил се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако мога да използвам темата,искам да попитам без смяна на заводските неща по двигателя до колко може да се надуе турбото и колко ще изкара двигателя,в смисъл той си е изцеден доста с конете и турбото дали няма да му е.. мамата :rolleyes: не искам да изкарам 300коня,питам просто на колко бара може да се надуе и да е граници-0.5-0.8??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои казват,че максимумът на заводски двигател е 0.7бара,но аз не бих рискувал,повече от 0.5 няма да я надувам :cool: .Нека някой по-компетентен да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз повече от 200к.с. не бих го надул. А за налягане и т.н. зависи от турбина и настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малеее,200 коня мечта :thumbs1: да се направи до към 150-160 му стига,успех колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не стигат :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля хонда със сток карантии не е добра идея .Или я направи както трябва или въобще не се занимавай .И дето питаш за надува ще разбереш колко може да надуваш едва когатато я сглобиш зависи от дюзи степен на сгъстяване и дебит на турбината.Ся с един авер правим едно м10 целта е 2.0 бара и над 200 к.с на литър :thumbs1: обаче няма нищо сток Гт45 е замесена :) .тва е предната ми м20 удрям м3 е36 на 400мhttp://vbox7.com/play:0b54d99b смело и безотговорно до 8200-300 Според мен така и така си се навил понтересувай се за турбокартата на тая турбинка дето си открил аз имах едно време д16а9 и бях открил че ства идеално от бмв 525тдс но не съм я правил значи количеството въздух за 0.45 го имаше при 3100 но не е проверено на практика само с турбо калкулатор .0.45 е масималния безопасен боост за сток карантията и степен на сгъстяване така разбрах аз из чуждите форуми. Но и в нашия има много колеги като Даркоси който са доста по-вещи от мен в турбинирането и който могат да ти дадът цени съвети.Мойто мнение е че чара на хонда е в атмосферните мотори удивителние респонс и якия плътен рев подобен на пистов мотор Естествено никого не ангажирам с него. Успех от мен :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля хонда със сток карантии не е добра идея .Или я направи както трябва или въобще не се занимавай .И дето питаш за надува ще разбереш колко може да надуваш едва когатато я сглобиш зависи от дюзи степен на сгъстяване и дебит на турбината.

що да не е добра идея да калпави са биелките на 0.6 си е вакум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К26 на сток д16з6 сгъстен до 10:1 и настоен на 0.5 си кара половин година и като се отвори двигателя за карантии всичко си бе6е перфрктно!Пък и го знам собственика ква дива калинка е и как я кара колата. Така че к26 на 0.6 при добри настройки няма никакви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стана много интересна тема,благодаря на всички за отговорите,ще следя темата с голям интерес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече си имам и интеркулер от Ланча Делта Интеграле :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв диаметър трябва да бъдат турбо пътищата,след като дросела е 60мм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото дросела ли трябва да са или мога да сложа и по-тесни на 50мм или 55мм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...