Jump to content
Guest Emo

Питане

Recommended Posts

Guest Emo

Колеги, имам два въпроса, че нали и аз ще ставам хондаджия, та като ходя да гледам да знам. Първо искам да питам има ли начин да разбера дали си е заминал съединителя? Ако някой знае нека сподели. И другия въпрос ми е като се сменя ангренажния ремък трябва ли задължително да се сменят и ролките? Ако е необходимо ще назова и за кой двигател става дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Съединителя трудно се проверява.... на около 90 на 5-та даваш газ до ламарината и гледаш дали ще приплъзне докато ускорява.... като стигнеш 150-160 може да спреш теста. По принцип ако е със жило ( по-старите хондички) можеш да го регулираш или пък да погледнеш да не е натегнат много..... ама с едно такова гледане.... абе раз4итай на теста на скорост и помни че може да го вземеш и след 2 седмици да почне да приплъзва... късмет.Със ангренажния ремък НЕ е задължително да се сменят ролките.... Задулжително е обаче да ги провериш и ако някой лагет е тругнал да си ходи - сменяй. Ако имаш достатъчно парички, е препорачително да си ги смениш... както също и маслото и спирачната течност/хидравликата да погледнеш накладки/ да минеш на един регулаж на преден мост и тем подобни :plane:Хаиде успех! и вземи сподели какво ще взимаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?

Мое лично мнение е, че това не е вярно... ако ти изгасне значи просто мотора ти е слаб и не може да ти подкара колата... аз много често тръгвам на 2ра... по погрешка примерно на сфетофар или на завой (т.е. с много ниска скорост почти спрял). Ако ти е малко моторчето просто ще се натовари супер много и ще ти изгасне...моята примерно негасне...а определено съединитея мисля че не е перфектен... все пак е над 220 000 кмМоля някой от по-разбиращите да даде мнение, би ми било полезно да разбера дали греша.Мерси ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

къв ви е проблема с амбряжа та го мислите толкоз - ако е пътник се сменя за 3 часа . 25лв наковаване и 50 лв демонтаж-монтаж . прожините сигорно ще са добре ,щото са гимени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?

Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина.

<{POST_SNAPBACK}>

Исакш ли да ги тестваме с логото коя ще може да тръгне и на каква предавка ;) 1.3 пълна инжекция 65 магаренца , съединител на 130 000 км ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

пробвал съм и тръгва на 4 та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Слезте на земята бе хора..... аз ако реша, мойта и на 5-та я подкарвам, ама ако не и подавам газ и лекичко на съединителя, и на 1-ва гасне.....какви са тия начини на диагностика, да не живеем в пещери;) Е не ви разбирам и това си е.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?

Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина.

<{POST_SNAPBACK}>

виш кво Емо/ако си решил да я взимаш - Хондата де , деиствай пък после ша пишиш кво и има та да я поопраим онлайн/ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

Пропуснал съм да напиша за т. нар. "тест", че трябва и ръчната да е опъната.И още нещо да попитам. Предишната кола ми беше Рено 19 и там жилото на съединителя беше саморегулиращо се. Как и при Хондите?

Редактирано от Emo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

къв ви е проблема с амбряжа та го мислите толкоз - ако е пътник се сменя за 3 часа . 25лв наковаване и 50 лв демонтаж-монтаж . прожините сигорно ще са добре ,щото са гимени  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Жоро, само да отбележа една малка подробност. Виж къде се намирам в момента. Та тук нещата стоят така-плаща се не за свършена работа, а на час. Труда на механик в сервиз започва от 40-50$/h, а тук обичат и да си калкулират времето докато чакат съответната част да пристигне от магазина/склада. Та ако сложим 4 часа труд това прави 200 кинта. Отделно и съединителя, който при всички случаи ще е над 100 кинта. И стават общо 300 и това за кола струваща 2500-3000$. Та затова така питам щото труда тук е голяма брадва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

виш кво Емо/ако си решил да я взимаш - Хондата де , деиствай пък после ша пишиш кво и има та да я поопраим онлайн/ ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Не се и съмняваш, че ще помагате, ама да не стане така да вдигнете ръце от мен. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

lol тиа дерат кожи - та кво се чудя , то и тук взе да стаа така - 20 лв/ч. е при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

щом се ка4ваш от рено направо сте се родиш ще видиш , 4е няма нищо общо с тоя кърш , пък за другото си е въпрос освен на преглед и на касмет . нали занеш 4е колкото пове4е пробира 4овек толкова пове4е се преебава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Emo

Бъди, знам, че Хондата е по-добрия автомобил затова си спестете ехидните подмятания. Така или иначе нямах причина да не съм доволен от Ренаулта. Сега смятам да отворя нова страница в живота с Хондата, а се надявам и вие да помагате това да бъде добра страница. ;) Айде със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Адаш, мятай се и само кеф ще видиш, пък каквото можем, ще помагаме ;)Между другото, присъствието на хонда в Канада вобще не е малко, така че намери и тамушните фенове... аз поне се убедих че много от ненормалниците по света са канадци, та дори и на тема хонда. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Пропуснал съм да напиша за т. нар. "тест", че трябва и ръчната да е опъната.

И още нещо да попитам. Предишната кола ми беше Рено 19 и там жилото на съединителя беше саморегулиращо се. Как и при Хондите?

<{POST_SNAPBACK}>

Този тест въобще не е надежден, при мен така ми тестваха съединителя и ми казаха че е за смяна, после като ми го разглобиха се оказа че му няма нищо. Ако питаш мен, купувай хондата смени си консумативите и си я карай със здраве, като се обади нещо го оравяш и толкова. Хайде късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...