Guest Emo #1 Публикувано 13 Септември, 2005 Колеги, имам два въпроса, че нали и аз ще ставам хондаджия, та като ходя да гледам да знам. Първо искам да питам има ли начин да разбера дали си е заминал съединителя? Ако някой знае нека сподели. И другия въпрос ми е като се сменя ангренажния ремък трябва ли задължително да се сменят и ролките? Ако е необходимо ще назова и за кой двигател става дума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #2 Отговорено 13 Септември, 2005 Съединителя трудно се проверява.... на около 90 на 5-та даваш газ до ламарината и гледаш дали ще приплъзне докато ускорява.... като стигнеш 150-160 може да спреш теста. По принцип ако е със жило ( по-старите хондички) можеш да го регулираш или пък да погледнеш да не е натегнат много..... ама с едно такова гледане.... абе раз4итай на теста на скорост и помни че може да го вземеш и след 2 седмици да почне да приплъзва... късмет.Със ангренажния ремък НЕ е задължително да се сменят ролките.... Задулжително е обаче да ги провериш и ако някой лагет е тругнал да си ходи - сменяй. Ако имаш достатъчно парички, е препорачително да си ги смениш... както също и маслото и спирачната течност/хидравликата да погледнеш накладки/ да минеш на един регулаж на преден мост и тем подобни Хаиде успех! и вземи сподели какво ще взимаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #3 Отговорено 13 Септември, 2005 Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest surr3a1 #4 Отговорено 14 Септември, 2005 Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра?Мое лично мнение е, че това не е вярно... ако ти изгасне значи просто мотора ти е слаб и не може да ти подкара колата... аз много често тръгвам на 2ра... по погрешка примерно на сфетофар или на завой (т.е. с много ниска скорост почти спрял). Ако ти е малко моторчето просто ще се натовари супер много и ще ти изгасне...моята примерно негасне...а определено съединитея мисля че не е перфектен... все пак е над 220 000 кмМоля някой от по-разбиращите да даде мнение, би ми било полезно да разбера дали греша.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #5 Отговорено 14 Септември, 2005 къв ви е проблема с амбряжа та го мислите толкоз - ако е пътник се сменя за 3 часа . 25лв наковаване и 50 лв демонтаж-монтаж . прожините сигорно ще са добре ,щото са гимени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #6 Отговорено 14 Септември, 2005 Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра? Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина. <{POST_SNAPBACK}> Исакш ли да ги тестваме с логото коя ще може да тръгне и на каква предавка 1.3 пълна инжекция 65 магаренца , съединител на 130 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #7 Отговорено 14 Септември, 2005 пробвал съм и тръгва на 4 та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #8 Отговорено 14 Септември, 2005 Слезте на земята бе хора..... аз ако реша, мойта и на 5-та я подкарвам, ама ако не и подавам газ и лекичко на съединителя, и на 1-ва гасне.....какви са тия начини на диагностика, да не живеем в пещери Е не ви разбирам и това си е..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #9 Отговорено 14 Септември, 2005 Аз съм чувал за един начин, но колко е ефективен не знам. Включваш на втора или трета и ако колата изгасне при потегляне значи всичко е наред. Може ли да му се има вяра? Иначе си търся Сивик седан 5-ца с мотор D16Z6, но предложенията са много малко и все на по над 200000 км. D15B7 е по-разпространения мотор, но това което не ми харесва там е, че оборудването е по-ниско, а и няма оборотомер на което държа. Обаче ако изскочи добро предложение и без него ще мина. <{POST_SNAPBACK}> виш кво Емо/ако си решил да я взимаш - Хондата де , деиствай пък после ша пишиш кво и има та да я поопраим онлайн/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #10 Отговорено 14 Септември, 2005 (Редактирано) Пропуснал съм да напиша за т. нар. "тест", че трябва и ръчната да е опъната.И още нещо да попитам. Предишната кола ми беше Рено 19 и там жилото на съединителя беше саморегулиращо се. Как и при Хондите? Редактирано 14 Септември, 2005 от Emo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #11 Отговорено 14 Септември, 2005 къв ви е проблема с амбряжа та го мислите толкоз - ако е пътник се сменя за 3 часа . 25лв наковаване и 50 лв демонтаж-монтаж . прожините сигорно ще са добре ,щото са гимени <{POST_SNAPBACK}> Жоро, само да отбележа една малка подробност. Виж къде се намирам в момента. Та тук нещата стоят така-плаща се не за свършена работа, а на час. Труда на механик в сервиз започва от 40-50$/h, а тук обичат и да си калкулират времето докато чакат съответната част да пристигне от магазина/склада. Та ако сложим 4 часа труд това прави 200 кинта. Отделно и съединителя, който при всички случаи ще е над 100 кинта. И стават общо 300 и това за кола струваща 2500-3000$. Та затова така питам щото труда тук е голяма брадва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #12 Отговорено 14 Септември, 2005 виш кво Емо/ако си решил да я взимаш - Хондата де , деиствай пък после ша пишиш кво и има та да я поопраим онлайн/ <{POST_SNAPBACK}> Не се и съмняваш, че ще помагате, ама да не стане така да вдигнете ръце от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #13 Отговорено 14 Септември, 2005 lol тиа дерат кожи - та кво се чудя , то и тук взе да стаа така - 20 лв/ч. е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #14 Отговорено 14 Септември, 2005 щом се ка4ваш от рено направо сте се родиш ще видиш , 4е няма нищо общо с тоя кърш , пък за другото си е въпрос освен на преглед и на касмет . нали занеш 4е колкото пове4е пробира 4овек толкова пове4е се преебава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #15 Отговорено 14 Септември, 2005 Бъди, знам, че Хондата е по-добрия автомобил затова си спестете ехидните подмятания. Така или иначе нямах причина да не съм доволен от Ренаулта. Сега смятам да отворя нова страница в живота с Хондата, а се надявам и вие да помагате това да бъде добра страница. Айде със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #16 Отговорено 15 Септември, 2005 Адаш, мятай се и само кеф ще видиш, пък каквото можем, ще помагаме Между другото, присъствието на хонда в Канада вобще не е малко, така че намери и тамушните фенове... аз поне се убедих че много от ненормалниците по света са канадци, та дори и на тема хонда. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Emo #17 Отговорено 15 Септември, 2005 Ами аз съм ги намерил, поне виртуално, ама ето и вие да видите. http://www.clubcivicquebec.com/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IvoSi #18 Отговорено 16 Септември, 2005 Пропуснал съм да напиша за т. нар. "тест", че трябва и ръчната да е опъната. И още нещо да попитам. Предишната кола ми беше Рено 19 и там жилото на съединителя беше саморегулиращо се. Как и при Хондите? <{POST_SNAPBACK}> Този тест въобще не е надежден, при мен така ми тестваха съединителя и ми казаха че е за смяна, после като ми го разглобиха се оказа че му няма нищо. Ако питаш мен, купувай хондата смени си консумативите и си я карай със здраве, като се обади нещо го оравяш и толкова. Хайде късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове