Jump to content
Guest IvoSi

Сервиз за климатици

Recommended Posts

Guest IvoSi

Здравейте на всички Honda водачи. Аз съм нов в този форум и много се радвам че ви открих. От 2 години съм собственик на Honda Civic TD. Досега съм имал проблем само с климатика и да ви кажа честно ми побеля косата. Имам следния въпрос. Къде според вас ще ми помогнат, има ли специализиран сервиз за автоклиматици. Аз съм от Габрово но тука засега не успяха да ми помогнат.Благодаря ви предварително за отделеноти ми внимание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ела в Пловдив и мисля че ще ти го оправят - имам един много добър маистор - приятел :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Какво му има ?????И на мене ми побеля косата с тоя климатик-два месеца всяка седмица по 2 часа при тия псевдо майстори :lol: Вече модга да защитя докторат на темата

Редактирано от group4dam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Какво му има ?????

 

И на мене ми побеля косата с тоя климатик-два месеца всяка седмица по 2 часа при тия псевдо майстори  :plane: Вече модга да защитя докторат на темата

<{POST_SNAPBACK}>

Абе аз да взема от теб уроци ли???На разменни начела, "обмяна на опит" както му викаха през комунизма ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега "IvoSi" гледам че колата ти е Дизел с ровъровия двигател.Климатика на тоя двигател има един особен датчик който мери температурата на двигателя и се намира на конзолата кадето се навива масления филтър.При повишаване на температурата на двигатела тоя датчик прекъсва веригата на климатика,като по тоя начин разтоварва двигатела и го пази от прегряване.Веднъж механично,като намалява товара от задвижване на климатика.И веднъж температурно,като не работи климатика не загрява и кондензатора,който е пред радиатора.Когато изгори тоя датчик,също се прекъсва веригата на климатика тъй като работи в режин "Нормално затворен прекъсвач",свети ти лампата на копчето вътре,повишава ти оборотите на двигатела но електромагнита не сработва.Отзадната страна на двигатела,на капака на ангренажния ремък е закачена букса която свързва инсталацията към датчика.Извади тая букса и дай крачетата на късо с една кабелна обувка или отверка и електромагнита ти ще сработи,след това си купи нов датчик.Ако все пак ти е това проблема де,че ти нищо не си пояснил,кога не работи.Ако не е това проблема поясни за какво иде реч че не съм гадател.Иначе климатика си работи перфектно.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Благодаря на всички, за отговорите Проблема който ми прави климатика е следния, само да уточня че имах теч в една от тръбите за високото налягане и ми отне доста време докато маисторите я открият, после ме пращаха да я запоявам, познаите как се запоява алуминии, три пъти я запоявах и нищо, питах в магазина колко струва и ми казаха 120лв. Не си я купих а а си я направих от мед за 20лв. Както и де е запушихме най-поле системата и напълнихме климатика. Проблема се появи после. Първоначално открих че при спускане климатика спира След време като я запалих на място и пуснах климатика той запчна да се пуска и спира все едно че някоя клема се е разхлабила и се клати, чуваше се как електромагнита се пуска и спира, значи това е на празен ход при студена кола, после килматика започна да се пуска само при изкачване на наклон и отскора вече на сработва въобще. Колега Hronos вие явно сте доста навътре в тази материя, това ли работите или и вас Неволята ви е учила, защото аз съм просто водач и мога само да си проверявам маслото и водата, затова си взех и Хонда :plane:. Дано обесненията които дадох са разбираеми защото аз ги обесних като човек който само кара и налива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега електромагнита на компресора на климатика не е зацепен постоянно.В самата климатична система има датчик за налягането на фреона в системата,когато налягането се повиши и компресора се изключва./Климатика действа на принципа на изпарението и фреона е най летливия газ затова и се използва за климат.инсаталации./Та значи като се изкючи компресора изпарението в слествие на налягането в системата продължава ,после като падне налягането компресора пак се включва и поддържа налягане в системата м/у 15 и 25 атмосвери.Това че компресора изключва е нормално просто вътре винаги трябва да ти духа студен въздух без прекъсване.Отиди някаде да ти премерят изпарението.Ако има влага в системата също не работи.Затова преди да се напълни с газ системата се вакумира.Може да имаш нов теч,когато няма газ компресора пак не сработва.Може и тоя датчик дето ти казах преди да е изгорял.направи теста с буксата,както ти обясних по горе.Няма ли толкова някой кадърен майстор там да ти прегледа системата.Подай постоянен плюс от акумолатора на електромагнита за да видиш дали ше духне студено.Ако духа тогава търси каде е прекъснато захранването на ел.магнита и дали няма изгорял някой датчик.Има датчици и за високо и ниско налягане в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Колега Hronos, благодаря ти за информацията която ми даде. Значи климатика не духа студено, фреон предполагам че има защото преди да го напълнят го надуха на 20 атмосвери държаха го 10 минути видяха че налягането не спада вакумираха системата и чак тогава го напълниха с фреон. Това което знаех за климатиците досега беше че климатика не включва само когато няма фреон, сега от теб научих, че когато има много фреон или налягането в системата е много високо също няма да включи системата. Положението с майсторите в Габрово е следното.Препоръчаха ми един майстор който обаче е хладилен техник и разбира от хладилници и климатици, той ми преглежда системата и ако нещо трябва да се смени отивам при друг, ако пък проблема се окаже електрически ме пращат при трети и вече горе долу можеш да си представиш ситуацията в която изпадам аз. Затова съм решил да отида някъде където могат да правят всичко, даже това да е в София, Пловдив или в някой дръг град. Във весник АвтоTруд четох една статия за автоклиматиците и там беше цитиран един сервиз в които поставят климатици на коли които нямат фабрично сложени и съответно ремонтират климатици. Колега Hronos и всичко колеги които сте от София чували ли сте нещо за този сервиз ShenИзпълнителен директор - Стефан ПетковСофия 1225, ул. "Петър Величков" №57тел. 0888 57 15 9102/ 839 25 27e-mail: shenairco@yahoo.com защото аз имам намерение да посетя някое такова място.Понякога се питам дали има смисъл да се мъча толкова, но после се сещам за моментите в които ми работеше климатика и си казвам да има смисъл да се ремонтира.

Редактирано от IvoSi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IvoSi

Колега Hronos, благодаря ти за информацията която ми даде. Значи климатика не духа студено, фреон предполагам че има защото преди да го напълнят го надуха на 20 атмосвери държаха го 10 минути видяха че налягането не спада вакумираха системата и чак тогава го напълниха с фреон. Това което знаех за климатиците досега беше че климатика не включва само когато няма фреон, сега от теб научих, че когато има много фреон или налягането в системата е много високо също няма да включи системата. Положението с майсторите в Габрово е следното.Препоръчаха ми един майстор който обаче е хладилен техник и разбира от хладилници и климатици, той ми преглежда системата и ако нещо трябва да се смени отивам при друг, ако пък проблема се окаже електрически ме пращат при трети и вече горе долу можеш да си представиш ситуацията в която изпадам аз. Затова съм решил да отида някъде където могат да правят всичко, даже това да е в София, Пловдив или в някой дръг град. Във весник АвтоTруд четох една статия за автоклиматиците и там беше цитиран един сервиз в които поставят климатици на коли които нямат фабрично сложени и съответно ремонтират климатици. Колега Hronos и всичко колеги които сте от София чували ли сте нещо за този сервиз ShenИзпълнителен директор - Стефан ПетковСофия 1225, ул. "Петър Величков" №57тел. 0888 57 15 9102/ 839 25 27e-mail: shenairco@yahoo.comили пък ми препоръчайте друг. Желанито ми е да отида там където където ще ми диагностират системата и ще я оправят на същото място без да ме потхвърлят тук и там. Такова място може да има и в Габрово но аз засега не го знам.Понякога се питам дали има смисъл да се мъча толкова, но после се сещам за моментите в които ми работеше климатика и си казвам да има смисъл да се ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Сикона ООДПловдивул. Знаме 4032/643992,643999Наньо Недялков0888523250

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

0888 365722-Люсиен Костов,управител на фирма "Айсберг Интернешанал"Това е в София,Приятели са ми и няма да те ощавят.Ако решиш да идваш ми пиши на лични да ти дам и моя тел.да се обадиш за да организирам нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Здрасти, колега. :) Няма да споменавам кой съм и как съм, но съм работил в Айсберг Интернешънъл. Наистина голяма фирма, за направата на ПРОМИШЛЕНИ климатични инсталации. Наистина разбират. Но когато трябваше да дам 700 лв. защото ми се счупи компресора на климатика на колата - ТЕ ми препоръчаха един майстор, който го направи перфектно. Може би е известен и сред форума, но факта е, че не го знаех, докато не отидох при него. Смени филтри, намери компресор, който е от роувър, но става за моето купе - защото се оказа че ротациата на моя е обратна на часовниковата стрелка. Това няма значение, важното е, че човекът се занимава САМО с това. Казва се Стефан и се намира в горна баня. на едно леко забутано място, но е фраш с коли - отиди на преглед при него и след това си запиши час. Ако не може да я направи - ще ти каже директно, но ако може, но е въпрос на време, няма да те мотае, а ще събере части или каквото трябва и ще я направи. Човекът - пак повтарям - се знае дори от Димитър Костов - собственик на фирма Айсберг Интернешънъл. Тоест СТЕФАН не е случаен човек. Много е точен и ти обяснява всичко което е правил.Ако се интересуваш от човека:Между горна баня и овча купел 1на разклона на 111 и авт.260 се завива по линията на 260 и след 50-100метра пряката вдясно, която води към ЖП линията. когато почти я стигнеш в дясната страна има ламаринени врати - това е неговия сервиз.Ако се интересуваш ще ти обясня по-подробно, само пиши.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...