Jump to content
Guest xakkkk

D14 crankshaft

Recommended Posts

Guest xakkkk

tursia d14 crankshaft za honda dokolkoto znam ima takiva samo vuv evropa kazaha mi che sus toia crankshaft moesh da vdigash oborotite do 12000 ta daje i nagoreniakoi da e chuval za tova chudo???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

на какъв двигател ще го слагаш? Имай предвид че от този вал до голяма степен ти зависи обема на двигателя.12000 :blink: Стига бе, наистина ли мислиш че така лесно ще стане.... Няма фабричен вал на хонда който да се върти добре над 9000 оборота... можеби само с2000 и нсх, ама това са екзотики. Между другото, намери си какъвто искаш вал в добро състояние и човек който да ти го балансира. Усили си блока ( ризите) използвай леки бутала и вкарай 1000-2000$ за camshaft+valvetrain и може да стигнеш 10000 оборота безопасно. Иначе просто недей.Всъщност, започни от разпределителния вал, защото обикновенно там е проблема с оборотите.... и ако не правиш читав момент на 8500, за какво ти е да въртиш повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

търся d14 crankshaft за хонда

доколкото знам има такива само във европа

казаха ми че със тоя crankshaft моеш да вдигаш оборотите до 12000 та даже и нагоре

някой да е чувал за това чудо???

<{POST_SNAPBACK}>

Този "crankshaft" или разпределителен вал, командва клапаните. И се върти от ремък (или с верига при някои други марки) директно от коляновия вал в отношение 2:1, за 2 завъртания на коляновия вал, разпределителния прави 1

 

Та тези 12 000 оборота на разпределителният вал правят 24 000 оборота на коляновият - дори и Формула1 са далече от такива честоти!

Можеш да го завъртиш на 12 000 оборота ако не е закачен за двигателя, ако го закачиш на дрелка примерно :blink:

 

Някъде бях чел, че над 9000 оборота, натиска върху буталният болт е по-голям от самото задвижване на буталото, отколкото от изгорелите газове. Та за толкова високи обороти си трябват подсилени бутала/бутален болт/биели/лагери

 

Но на такива високи обороти, на клапаните няма да им стига времето да се затворят, и ще провисват. И ще се срещнат с буталото.

Така че трябва и пружините да се подсилят, за да могат да връщат бързо клапаните.

 

Питай някой ралиджия колко му струва удоволствието да 'отпуши малко' двигателя

 

ред: ето емо ме е изпреварил

И пиши на КИРИЛИЦА!

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:blink: ми като пишеш бавно..... освен това бъркаш camshaft със crankshaft :ban:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абе що се хванах да пиша изобщо, още не бях изтаврезил :ban::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...