Jump to content
LAMER

Проблем с централното

Recommended Posts

Имам странен проблем с централното заключване. Колата е японски сивик, шесто поколение, EK3, ’96, d15z6. Пример – отключвам колата и влизам вътре, централното си отключва, щраква си, всичко нормално. Но, като постоя така и чувам как централното пак щраква и пак, и пак, така през по-малко от секунда(без, обаче да заключва или отключва). По някое време спира(след 5-10 щракания), като това може да се повтори, а и потрети. Същото е и когато заключа - алармата си включва, вратите се заключват и понякога започва да щрака. Ефектът не се проявява при дадени условия. Някой да има представа, за какво става въпрос???

 

И още едно въпросче, на дистанционното имам 4 бутона: 1-заключва; 2-отключва, а също и имобилайзер; 3-задава тих режим за бутони 1 и 2; и бутон 4 – представа си нямам за какво е - вижда се свтодиодчето на дистанционното да свети, като го натисна, но няма реакция. Help, плийз

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 бутона ти е за допълнителни устройства.Да кайем-може да си вържеш да ти вдига стъклата да кажем или какжото си решиш/някво устройство/Ако алармата ти е на милениум мога да ти кажа и кои ти е кабела/виолетов през маса/Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това се получава, когато сензора в шофьорската врата получава объркващи данни. При мен, на моята кола ми се случва понякога, когато не натисна копчето отвътре до край, така явно сензора не е напълно затворил/отворил веригата и се колебае, ако така мога да се изразя. Според мен трябва да отвориш вратата и да видиш дали не ти са хлабави механизмите - те са едни много дълги метални пръчки. Да видиш къде е сензора и да погледнеш добре ли отчита... За жалост не мога да намеря правилните думи за да опиша най-точно проблема... но става дума за това, че в шофьорската врата има датчик, който отчита дали си я заключил - ако си я заключил, заключва и другата и обратното.. когато не може да разбере какво се случва подава сигнали и се получава това щракане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, ще махна кората да видя какво става вътре. После ще докладвам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде прави маса и затова го има тоя проблем на старата кола не беше от шофьорската врата ами от другата и ставаше някаква обърквация и като се махнеше моторчето проблеми нямаше и така някъде някоя жичка гледай... а за това че ако има хлабави пръчки няма нищо общо.. просто няма да се заключва някоя от вратите(където е хлабаво) наскоро си оправих моята

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, проблемът е решен.На кратко - свалих шофьорскара кора на вратата, първо, пръсках ключалката отвътре и отвън с почистващ спрей, ОБИЛНО, контакти, монтакти - всичко. След това с WD40 и "О, чудо, работи". Сега само като пипна лостчето за заключване и централното си сработва. Отключването, също става супер лесно - не като преди да напъвам, като хамал. Причина за неправилната работа на механизма - зацапани, клеясали контактни повърхности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...