LAMER 82 #1 Публикувано 29 Март, 2009 (Редактирано) Имам странен проблем с централното заключване. Колата е японски сивик, шесто поколение, EK3, ’96, d15z6. Пример – отключвам колата и влизам вътре, централното си отключва, щраква си, всичко нормално. Но, като постоя така и чувам как централното пак щраква и пак, и пак, така през по-малко от секунда(без, обаче да заключва или отключва). По някое време спира(след 5-10 щракания), като това може да се повтори, а и потрети. Същото е и когато заключа - алармата си включва, вратите се заключват и понякога започва да щрака. Ефектът не се проявява при дадени условия. Някой да има представа, за какво става въпрос??? И още едно въпросче, на дистанционното имам 4 бутона: 1-заключва; 2-отключва, а също и имобилайзер; 3-задава тих режим за бутони 1 и 2; и бутон 4 – представа си нямам за какво е - вижда се свтодиодчето на дистанционното да свети, като го натисна, но няма реакция. Help, плийз Редактирано 29 Март, 2009 от LAMER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda civic y.n 0 #2 Отговорено 1 Април, 2009 4 бутона ти е за допълнителни устройства.Да кайем-може да си вържеш да ти вдига стъклата да кажем или какжото си решиш/някво устройство/Ако алармата ти е на милениум мога да ти кажа и кои ти е кабела/виолетов през маса/Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 1 Април, 2009 Ами това се получава, когато сензора в шофьорската врата получава объркващи данни. При мен, на моята кола ми се случва понякога, когато не натисна копчето отвътре до край, така явно сензора не е напълно затворил/отворил веригата и се колебае, ако така мога да се изразя. Според мен трябва да отвориш вратата и да видиш дали не ти са хлабави механизмите - те са едни много дълги метални пръчки. Да видиш къде е сензора и да погледнеш добре ли отчита... За жалост не мога да намеря правилните думи за да опиша най-точно проблема... но става дума за това, че в шофьорската врата има датчик, който отчита дали си я заключил - ако си я заключил, заключва и другата и обратното.. когато не може да разбере какво се случва подава сигнали и се получава това щракане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #4 Отговорено 2 Април, 2009 Мерси много, ще махна кората да видя какво става вътре. После ще докладвам !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 2 Април, 2009 някъде прави маса и затова го има тоя проблем на старата кола не беше от шофьорската врата ами от другата и ставаше някаква обърквация и като се махнеше моторчето проблеми нямаше и така някъде някоя жичка гледай... а за това че ако има хлабави пръчки няма нищо общо.. просто няма да се заключва някоя от вратите(където е хлабаво) наскоро си оправих моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #6 Отговорено 11 Октомври, 2009 Така, проблемът е решен.На кратко - свалих шофьорскара кора на вратата, първо, пръсках ключалката отвътре и отвън с почистващ спрей, ОБИЛНО, контакти, монтакти - всичко. След това с WD40 и "О, чудо, работи". Сега само като пипна лостчето за заключване и централното си сработва. Отключването, също става супер лесно - не като преди да напъвам, като хамал. Причина за неправилната работа на механизма - зацапани, клеясали контактни повърхности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове