Jump to content
Guest bobo21

чип тунинг на F20B6

Recommended Posts

Guest bobo21

Понеже не знам към кого да се обърна го пускам като тема.Интересува ме чип тунинг на F20B6 SOHC VTEC двигателя (147к.с.).Основната ми забележка към него е, че въртящият момент е относително малък и няма "ряз".Бихте ли ме посъветвали:- струва ли си да се прави- има ли нежелани странични ефекти- увеличава ли разхода и с колко- къде и към кого да се обърна- колко би ми струвало ако не искам да се занимавам сам да го правя

Редактирано от bobo21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

бобо ново акордче имаш, не се бъзикай с двигателчето му! хонда не случайно са най-големия производител на двигатели, знаят как да направят двигател!чип тунинг си заслужава, ако си правил промени по колата - спортен филтър, по-широки и прави изпускателни траби и гърнета, разпределителен вал ако си сменял. иначе заводските настройки са си доста добрипри Ники Златков могат да ти програмират чип, с настройки на динамометъра, но цената е доста солена. но пак казвам, заслужава си единствено, ако има и нещо друго пипнато. от сериен двигател, 2-3 коня могат да изкарат, но на цената на какво? все пак твоя двигател току-що се е разработил, а ти искаш да го насочиш към моргата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

от сериен двигател, 2-3 коня могат да изкарат, но на цената на какво? все пак твоя двигател току-що се е разработил, а ти искаш да го насочиш към моргата ...

<{POST_SNAPBACK}>

Ако е за 2-3 коня и през ум няма да ми мине да го правя.

Питам, щото четох някъде из нета за 20+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

20+ коня са доста, трябва доста да подобриш дишането на двигателя. И пак, по-голямата печалба ще ти е от подобренията, а не от чип-тунингано не пречи да минеш през динамометъра, там ти мерят изгорелите газове - може да се окаже, че работиш с много богата смес (или с твърде бедна), може и аванса да не ти е съвсем наред, и да ти дадат съвет как да поправиш тези проблеми. Но повече от заводските коне, не можеш да извадиш, без да подобриш дишането на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Ами в същност двигателя си работи като часовник.Защо ли си търся и аз белята.Аз си го преставях, като сваляш чип, слагаш чип и хоп - 20 коня отгоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Ами в същност двигателя си работи като часовник.

Защо ли си търся и аз белята.

 

Аз си го преставях, като сваляш чип, слагаш чип и хоп - 20 коня отгоре.

<{POST_SNAPBACK}>

То и другото не е толкова трудно сменяш въздушния филтър, слагаш нови колектори и гърнета , вакумен реголатор спортни свещи тогава и 4ип като толкова изка6.Е отука на там е страшно ръсене ама ако пък си много па4ка можеш да продължиш с бърз колянов вал и олекотени бутала и турбо , азотен окис и господ знае какво още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Furious

Понеже не знам към кого да се обърна го пускам като тема.

 

Интересува ме чип тунинг на F20B6 SOHC VTEC двигателя (147к.с.).

Основната ми забележка към него е, че въртящият момент е относително малък и няма "ряз".

 

Бихте ли ме посъветвали:

- струва ли си да се прави

- има ли нежелани странични ефекти

- увеличава ли разхода и с колко

- къде и към кого да се обърна

- колко би ми струвало ако не искам да се занимавам сам да го правя

<{POST_SNAPBACK}>

Провери в следните фирми . И двете са изпитани .

www.prospeed.bg

www.digitaltuning.bg

 

Марка HONDA

Модел ACCORD

Двигател 2.0 16V V-TEC - 147CV

Година 2001

Цилиндри 4

Обем на двигателя 1997

 

Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни

Мощност в [HP] при 6000 min-1 147 Мощност в [HP] при 6100 min-1 161

Въртящ момент в [Nm] при 4800 min-1 184 Въртящ момент в [Nm] при 4560 min-1 208

Максимална скорост [Km/h] 210 Максимална скорост [Km/h] 214

Ускорение 0-100Km/h 10.4 Ускорение 0-100Km/h 9.9

Разход на гориво [l/100Km] 8.8 Разход на гориво [l/100Km] 8.5

 

 

Увеличение на мощноста с 14 [HP]

Увеличение на въртящият момент с 13 % [Nm]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Провери в следните фирми  . И двете са изпитани . www.prospeed.bgwww.digitaltuning.bg

Хм.Много интересно четиво.Обаче в digitaltuning пише това, което си мислех:

Въпрос:Изискват ли се допълнителни промени по двигателят?Отговор:Чип тунингът не изисква допълнителни настройки и модификации на двигателя. Надеждността и животът му не се променят.

Редактирано от bobo21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Furious

Хм.

Много интересно четиво.

Обаче в digitaltuning пише това, което си мислех:

 

Въпрос:

Изискват ли се допълнителни промени по двигателят?

Отговор:

Чип тунингът не изисква допълнителни настройки и модификации на двигателя. Надеждността и животът му не се променят.

<{POST_SNAPBACK}>

Срещу 700 лв може да пробваш как е :lol: . Аз мисля да ги пробвам но имам малко други разходи преди това .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Срещу 700 лв може да пробваш как е  :lol:  . Аз мисля да ги пробвам но имам малко други разходи преди това .

И аз не си паля със 700лв цигарата.Ще почака малко това.Може пък по-добра оферта да изскочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...