Jump to content
Guest Dominic

Спортни гърнета?

Recommended Posts

Guest Dominic

Здравейте колеги.Вечният въпрос за гърнетата дойде и на моята глава - какво задно гърне да купя - кое звучи БАСОВО, но не като разпрано?Прегледах пазара. Има Ремус от 300лв. - до тези, които се внасят от Щатите за 40 Евро. Но въпросът ми е - ако някой вече има спортно задно гърне, което да не е самодялка :blink: нека си каже марката на гърнето и в какви обороти се чува. В какъв диапазон - дали на ниски е шумно, или само като се мине 3000rpm???Дали звукът е БАСОВ или по-скоро РЕЖЕЩ???Мерси предварително на СПОРТАДЖИЙТЕ :ban:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Вземи си от щатите лично съм много доволен по отношение на звука зависи от колата ако няма сила да го напъне ще се получи басов+режест като го настъпиш и това е в определени обороти давам ти за пример civica ми който е 1.4 75 коня да спомена аз съм с (2такива отзад) докато примерно при CRX-са няма такова нещо постоянно режещ камоли като се включва витека тогава вече става мания :ban: не се описва с думи :blink: има и значение генерацията каква ще ти е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icho

И аз си търся средно и последно(при мен само генерацията ми е спортна Mugen).Ако някой има в напредвид да си продава неговите да звънка!! :blink:))Предполагам че има значение с какъв мотор е колата.Става въпрос за D16A2 :ban:))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Здравейте колеги.

 

Вечният въпрос за гърнетата дойде и на моята глава - какво задно гърне да купя - кое звучи БАСОВО, но не като разпрано?

 

Прегледах пазара. Има Ремус от 300лв. - до тези, които се внасят от Щатите за 40 Евро. Но въпросът ми е - ако някой вече има спортно задно гърне, което да не е самодялка :ban: нека си каже марката на гърнето и в какви обороти се чува. В какъв диапазон - дали на ниски е шумно, или само като се мине 3000rpm???

Дали звукът е БАСОВ или по-скоро РЕЖЕЩ???

 

Мерси предварително на СПОРТАДЖИЙТЕ :D

<{POST_SNAPBACK}>

Еми мойто бе6е 5ZIGEN поръ4ано от EBAY,право гърне,Зву4е6е си то4но както трябва басово.Отдолу вси4ко ми е из4истено в смисъл немам гарнета.

Оба4е 4овеко на дълъг път ми са разказва играта.До Юндола и обратно отка4их :blink:

Има зна4ение и какво 'Фи' са ти изходя6тите траби.

Сега пак съм си поръ4ал право гърне но с по голяма входя6та тръба.

Vtec е прав мотора е 90 % 'бас" :P

Тез от Щатите са добър избор.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Здравей!Аз съм стандартен-само последното ми гърне е "Ремус" за около 200 кинта.Звука е повече басов.Около 2000 до 3000 оборота малко неприятно бумти.Нататък се изчиства и над 5000 баса намалява и отива малко към "режене".Доста ми харесва,но както казва Драгича на по-дълъг път не е приятно.По-силният шум изморява водача и може да доведе до грешки в шофирането.Затова ако ще я правиш за кеф и ще джиткаш предимно в града или наблизо-смело туряй нещо отзад и прави алармите луди като минаваш покрай спрелите коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Извинявам се за off-топика преди това, но това с изнервящия шум не е задължителен фактор! Има модели на гърнета, които се продават с комплект "заглушител", и се пъхат в гърнето, като изключват по някакъв начин бумтенето, и колата става приятна за каране и в междуградски условия. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

За това нещо си говорим, но е скъпичко :lol:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Моето мнение е, че ако ще се прави гърне, няма смисъл да се прави само, за да шуми повече. Даже искам да кажа, че това е неприятната част от цялата работа. Гърнето се прави предимно, за да върви един автомобил, освен това не се сменява само задното, защото няма да има никакъв смисъл, а се сменява цялата генерация от колекорите. Моята я смених и вдигна 10 коня, определено стана по-шумна, сега дори съм решил да слагам още един резунатор с филтър, за да намали малко скоростта на газовете и да понамали шума. Сигурно ще тръшне 2 коня, ама съм готов да ги прежала :lol:Ако искате да правите автомобилите си да бучат само, без да вървят повече ще кажа, че правите грешка. Ако някой иска да му се вижда само ауспуха озад и да му изглежда добре автомобила, но не да шуми, по-добре да иде и да си вземе само един накрайник. Останалото си е даване само на излишни пари и разваляне на автомобил. Или я правете да върви (тогава искаш не искаш ще бучи) или не пипаш колата, защото няма смисъл :lol: Това си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest razbiv

Моето мнение е, че ако ще се прави гърне, няма смисъл да се прави само, за да шуми повече. Даже искам да кажа, че това е неприятната част от цялата работа. Гърнето се прави предимно, за да върви един автомобил, освен това не се сменява само задното, защото няма да има никакъв смисъл, а се сменява цялата генерация от колекорите. Моята я смених и вдигна 10 коня, определено стана по-шумна, сега дори съм решил да слагам още един резунатор с филтър, за да намали малко скоростта на газовете и да понамали шума. Сигурно ще тръшне 2 коня, ама съм готов да ги прежала :lol:

Ако искате да правите автомобилите си да бучат само, без да вървят повече ще кажа, че правите грешка. Ако някой иска да му се вижда само ауспуха озад и да му изглежда добре автомобила, но не да шуми, по-добре да иде и да си вземе само един накрайник. Останалото си е даване само на излишни пари и разваляне на автомобил. Или я правете да върви (тогава искаш не искаш ще бучи) или не пипаш колата, защото няма смисъл :lol: Това си е мое мнение.

<{POST_SNAPBACK}>

Евала пич,каза им го много правилно.Наистина няма смисал да слагаш нещо,което няма да ти върши никаква работа ,освен да плаши гаргите.Като ще правиш нещо направи го така че да има полза от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Razbiv ако ти има6 някво гърне разли4но от оригиналното или някъв опит го сподели с нас,за да сме си полезни. :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Драгич, CLS - мерси за точните отговори на запитванията ми. Може би ще се ориентирам към ремус - универсален, защото е по-евитн, дават го за 300лв. с 3 години гаранция.CLS ти спомена май, че твоето е по-евтино, от къде си го купил, ако не е тайна??Иначе като ефект ми трябва точно нещо такова като ремуса:Да не вдига много шум.Да е все пак права тръба за да излизат по-лесно газовете.И да има гаранция, че няма да изгние за 1-2 години :plane:Явно ремуса е вариантът! ;)Мерси още веднъж за споделения опит момчета.И още едно запитване:в средното гърне има ли катализатор или той е само при изпускателните колектори?? Ако се маха катализатора - добре ли е да се сложи нещо със съпротивление, за да не си замине ламбда-сондата по-бързо??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да е все пак права тръба за да излизат по-лесно газовете.

<{POST_SNAPBACK}>

Това е заблуда, няма да върви повече, но ще си я харесваш явно повече. Когато генерацията е оригиналната с непроменен диаметър на тръбите и колекторите са чугунените (събират се вднага след изхода всички още високо горе в едно) е все тая какво ти е задното гърне. Лично съм го проверил, но не за да разбера задното гърне вдига ли мощността, а по друг повод. Мерил съм си мощността на динамометър с проходно задно спортно гърне и с оригиналното. Нямаше разлика и реших, че като е гарга да е рошава и смених генерацията, иначе само гюронтия вдигах с това проходното и друг ефект нямаше. Тогава я направих цялата генерация спортна от неръждавейка, за да не мисля в бъдеще за гърнета ;)

Мен не ме кефи да си направя автомобила като самолет от вън, да бучи като 500 коня и да ме отцепи някой смешник някъде по пътищата и после да вика ".......леле каква хонда бих, ебаси мамата, мойта барака била голема работа!......" По-добре да не личи много от вън, но да върви ;)

Иначе Ремус е добър варянт, но си е малко скъпичко. Сложете после някоя снимка да видиме как седи :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Ето това нещо на снимката (след ограденото с червено средно гърне) е направено от титан и му давам доживотна гаранция , че никога няма да изгори. Аз лично съм готов да го дам за едно нормално задно гърне. Не мисля че от таквиа прави гарнета има някакъв смисал ако и останалото по генерацията не е пипано, да не говорим че какот каза Драго, на дълъг път ти се е*ава мамата от бученето. Иначе за града си е гъзария, бучи си ефектно но нищо повече.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest uaalex80

Кажете каде се продават тия Remusi и т.н. На моята хонда преправена цялата генерация от колекторите включително до гарнето със тръба фи 63. Посреда има един резонатор и накрая сложих едно спортно право гарне RC Type ! С две думи сега реве като формула едно ! Идеята ми да сменя гарнето си с нещо по така , което заглушава ! Карането не възможно, хората се плашат ! Трябва да намеря гарнето с входящо фи 63 а и да не спъва много колата ! Посъветвайте при кои специалисти да се обърна и каде мога да намеря хубово гарне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Кажете каде се продават тия Remusi и т.н. На моята хонда преправена цялата генерация от колекторите включително до гарнето със тръба фи 63. Посреда има един резонатор и накрая сложих едно спортно право гарне RC Type ! С две думи сега реве като формула едно ! Идеята ми да сменя гарнето си с нещо по така , което заглушава ! Карането не възможно, хората се плашат  ! Трябва да намеря гарнето с входящо фи 63 а и да не спъва много колата ! Посъветвайте при кои специалисти да се обърна и каде мога да намеря хубово гарне

<{POST_SNAPBACK}>

Не купувай такова скъпо гърне, минал си точно по моя път, няма да има никакъв заглушителен ефект. На теб ти трябва резунатор с филтър да забави газовете, иначе няма начин да намалиш шума. Аз сложих един, а сега реших и още един да сложа и да прежала там някой друг кон за сметка на шума. Другия вариант е да сложиш Турбо ;) Тогава се намалява шума много и звука става супер.

Мойта с един резунатор стана супер, сега с втори ще стане точно автомобила който трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Ако някой се интересува от Ремус, както колегата писа - просто за информация, понеже съм се ориентирал към такова и съм проверил цените в магазина... :бул.Христо Ботев - в посока 5те кьошета, 20м. след Македония, пада се от дясната страна, не знам точен номер.Универсални гърнета са от 309лв до 330 приблизително.А ако трябва да взема специално за моя модел излиза към 220 евро=440лв.Предполагам, че за хечбег няма да е по-различна цената. Гаранцията е 3 години.Ако ще купуваш - успех ;)П.С. Демон - ако го сложа скоро, ще пусна снимка. Само трябва да се науча как се прави, че до сега така и не се научих да качвам снимки. Регистрирах се в дата.бг за да мога уж там да ги качвам, ама нещо не можах да си вляза в акаунта ;)

Редактирано от Dominic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

[off]Ето тук можеш да качваш много лесно снимки:http://imageshack.us/Само натискаш броуз и си избираш снимката, после сайта сам ти дава кода който трябва да пуснеш във форума.Успех![/off]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

П.С. Демон - ако го сложа скоро, ще пусна снимка. Само трябва да се науча как се прави, че до сега така и не се научих да качвам снимки. Регистрирах се в дата.бг за да мога уж там да ги качвам, ама нещо не можах да си вляза в акаунта ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Дата.БГ за последните 3 месеца са работили около 2-а дена като хората, няма сайт който да се чупи май повече за сега, дано го оправят, но аз загубвам надежда вече. За това не можеш да качваш. Снимай гърнето преди да го сложиш и след ;)

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The Penalty

Ееее, не мога да си редактирам поста, таймаутнал ме е ;)

 

Ето пример как става с imageshack добавянето на картинки. Доста културно направено е:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest uaalex80

Не купувай такова скъпо гърне, минал си точно по моя път, няма да има никакъв заглушителен ефект. На теб ти трябва резунатор с филтър да забави газовете, иначе няма начин да намалиш шума. Аз сложих един, а сега реших и още един да сложа и да прежала там някой друг кон за сметка на шума. Другия вариант е да сложиш Турбо ;) Тогава се намалява шума много и звука става супер.

Мойта с един резунатор стана супер, сега с втори ще стане точно автомобила който трябва ;)

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

Мерси за съвет, но честно казано бих искал да чуя твоята кола за да знам дали това което ми трябва и да чуеш моята ;) може би ще промениш решението си относно да не сменям гарнето си ;) Между другото това гарне същто не е евтино - RS Type около 300 лв.

Редактирано от uaalex80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи относно шума. Много хубаво нещо си е.Например като карам по София го няма варианта: Не те видях.Секи се пази. Хората кат ме видат че идвам и направо притичват за да се махнат по-бързо от пътното платно, било то и на пешеходни пътеки. Извънградско особенно по магистрала е още по-яко. Не трява нонстоп къси-дълги. Ръгам една 5-та пращам километража на 180 и всички коли на 300-400м пред мене минават в дясно. :D П.С. За извънградско са препоръчителни шлемофони... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

Не купувай такова скъпо гърне, минал си точно по моя път, няма да има никакъв заглушителен ефект. На теб ти трябва резунатор с филтър да забави газовете, иначе няма начин да намалиш шума. Аз сложих един, а сега реших и още един да сложа и да прежала там някой друг кон за сметка на шума. Другия вариант е да сложиш Турбо Тогава се намалява шума много и звука става супер.Мойта с един резунатор стана супер, сега с втори ще стане точно автомобила който трябва Имам няколко въпрос4ета . Добре де ама като забавяш скороста на се обезмисли това което си правил до сега? Също този резонатор от проспид ли си го купил , какви пари е и универсални ли са ?А за звука ,аз тогава като сменя колекторите няма ли да е по добре да си сложа и аз 2 резонатора и някое от тези правите гарнета за по 50-60 лева щом и те дават добър звук 4е сега малко съм се поохар4ил изневерих малко на макрата с друга хубавица ама пусто тоя бензин много поскъпна та ме принуди да взема пассат 1.9 тди команреил и да ви каза много сам доволен направо мирише нафтата а хондака го оставям да си го нато4а :D

Редактирано от buddi5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

 

Не купувай такова скъпо гърне, минал си точно по моя път, няма да има никакъв заглушителен ефект. На теб ти трябва резунатор с филтър да забави газовете, иначе няма начин да намалиш шума. Аз сложих един, а сега реших и още един да сложа и да прежала там някой друг кон за сметка на шума. Другия вариант е да сложиш Турбо  Тогава се намалява шума много и звука става супер.

Мойта с един резунатор стана супер, сега с втори ще стане точно автомобила който трябва                                                                                                                 

Имам няколко въпрос4ета . Добре де ама като забавяш скороста на се обезмисли това което си правил до сега? Също този резонатор от проспид ли си го купил , какви пари е и универсални ли са ?А за звука ,аз тогава като сменя колекторите няма ли да е по добре да си сложа и аз 2 резонатора и някое от тези правите гарнета за по 50-60 лева щом и те дават добър звук 4е сега малко съм се поохар4ил изневерих малко на макрата с друга хубавица ама пусто тоя бензин много поскъпна та ме принуди да взема пассат 1.9 тди команреил и да ви каза много сам доволен направо мирише нафтата а хондака го оставям да си го нато4а :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ами няма да ти намали мощността много, да кажем при мен от двата резунатора да паднат 3 коня, но вдигаш 10 и отгоре от цялата система, ама то без жертви не може. Трябва да намериш най-разумната граница на мощност и поносимост. Така да се каже ти не правиш кола за състезания само и като излезне на пистата да е все едно колко шуми, важното е само да върви повече.

Иначе резунаторите с филтри и проходни, както има и неръждаеми и на всякакви размери има в Крафт и където се сетиш. Ники Златков не произвежда такива неща.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...