Jump to content
Moonchild

Проблем с 3та предавка

Recommended Posts

Здравейте,от месец имам проблем само с трета скорост - като я включа по-рязко, изчегъртва, все едно не съм натиснал докрай съединителя. Също така, ако сваля от 4-та на 3та на по-високи обороти, прави същото, колкото и плавно да я вкарам. Доста притеснително ми звучи - да не трябва да сменям сега цялата скоростна кутия ? ;) Благодаря за мненията предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъххх.... сигурно ли е ?не звучи толкова страшно. Май :ranting: От къде да го купя, какви пари е горе-долу ?

синхронизатор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както не звучи страшно така е и един сериозен и скъп ремонт... При мен също като включвам на 3-та се усеща едно не много плавно влизане (като че запира леко на няколко етапа), но звук от хъркане не се чува все още - усещам го само с ръката на лоста докато превключвам. Виене / тракане / стържене някакво чуваш ли докато ускоряваш на различните предавки?Можеш да се включиш в мойта инициатива - темата за добавки в маслото на скоростите - за или против, на която все още няма отговори, които да ми помогнат да взема решение... :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синхронизатор 99% Другият по мало вероятен вариянт -да си отива съединителя-но все пак държа на синхронизатора!!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/

а колегата има проблема само на 3та и то като кара на по високи обороти. муфа и синхронизатор и си решава проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/

Колега когато има проблем с няколко от скоростите гаранция е сьединителя,но в твоя случай е синхронизатор 100%.А кьм колегата с проблема на задна скорост,тои е всеобщ защото доколкото подочувам от по запознатите е че много от Хондите нямали синхронизатор на задна.Та в това е проблема с гадния шум и стьржене,но и на това има решение когато не иска да влезе и стьрже просто пусни сьединителя и го натисни пак или притискаи скоростния лост кьм задна и отпускаи сьединителя поо малко и тя влиза без проблем.Опитаи и ще останеш очарован.Поправи ме ако сьм в грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на маниак и дел сол, предвид скромния ми житейски опит съветите ви са базценни. Но все пак АКО ИСКАТЕ ДА СИ ГОВОРИМ - 0888717619 или лични. :) Тъй като явно не сте разбрали какво точно съм написал /сигурно не съм се изразил правилно/, ще си позволя да повторя - на два автомобила имах абсолютно същия проблем - при включване на трета скорост хърка и то точно като го е описал колегата при високи обороти и рязко превключване. Седана го карахме една година докато съединителя отказа и през това време единствено и само трета хъркаше. Хечбека - на четвъртата година започна да хърка трета /като описахме/, на седмата година започнаха да хъркат и другите предавки /междувременно смених и двете хидравлични помпи - без резултат/, на 7,5 съединителя каза "ЧАО".И ПРИ ДВЕТЕ КОЛИ ПРОБЛЕМА "ХЪРКА НА ТРЕТА" ИЗЧЕЗНА СЛЕД СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ!Разбира се, причината за хъркане да е проблем със синхронизатора звучи много логично, но малко вероятно /обори ме като посочиш автомобили при които проблема е решен САМО със смяна на синхронизатор, предвид широко разпространената практика при сваляне на скоростна кутия да се прави инспекция и на съединител/.Ако решим да спорим, накарая ще си стиснем ръцете на "Комбинация от двете", като се сещам още няколко причини, които да включим.Нека да не натрапваме мненията си, а просто да споделяме. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо съединител би се проявил само при 3та предавка? интересно ми е чисто технологично, какво е обяснението... Аз имах абсолютно същия проблем само че при мен проблема беше в 3та и 4та. а съединителя ми беше чисто нов.... естестевено не изключвам и съединителя да е тръгнал но 3та скорост са ми казвали че е слабост и най лесно дава фира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, интересното е, че при моя Сивик определено 3-та влиза малко по-странно при бързо превключване на високи обороти, а понякога и при не толкова високи (както запиране на няколко степени преди да влезне напълно). Съединителя ми е на 2 месеца, а горната помпа я ремонтираха преди около месец. Аз също се бях засилил да сменям и долната, но не виждам да тече или да намалява течността, затова се отказах. Задната не хърка, но за сметка на това не иска да влиза (лоста хлътва донякъде и запира, светлините се включват, но задната не е включила и се чува един дрънкащ звук като се подаде газ - колата обаче не помръдва). Номера с включването на първа и после на задна върши работа в 90% от случаите, но на Рюното никога не ми се е налагало да вкарвам др. предавки преди да вкл. задна - само трябва да се изчака 2-3 секунди.Поради това и други сериозни симптоми смятам, че на скоростната кутия й наближава термина и ще тряя да съм подготвен като й изтекат водите (маслата).Ремонта на >10г скоростна кутия с различни проблеми ми се вижда загубена кауза, затова - друга на старо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се заяждам,просто споделих мойте наблюдения .Тук не е мястото да се заяждаме мисля,пьк и какьв смисьл има от това,вьпроса е да си помогнем взаимно,мисля. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарвам темата от праха, за да разреша спора ;) Най-вероятно е било синхронизатор, тъй като 2 години и 50 000 км. след това не съм сменял още съединител - просто се научих да вкарвам по-тактично 3тата скорост :))) И всичко е наред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам така всички казват по нещо ама никои не говори за мазилото. защото със правилното "елексирче" много болежки изчезват без проблем:rolleyes: .Специално за Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и аз да се намеся. При мен съединителя е нов и на 5-та си ми хърка , но при по - тактично обиграване си влиза без да хърка ;). Та аз сум на мнение, че е синхронизатор , защото и при мен 3-та на моменти запъва ;).Успех, колеги !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам проблем на 3-та предавка и то само като е във високите обороти иначе на по ниските обороти няма проблем, и на мене доста хора ми казаха че е синхронизатор ама си карам оше така мисля да сменя маслото да видим дали ще се промени нещо аи също един колега сподели че с междинна газ ставало пробвах ставаше номера няколко пъти но несъм му хванал цаката още :lol: но които е сменял синхронизатор ще го помоля да сподели каква е цената ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам проблем на 3-та предавка и то само като е във високите обороти иначе на по ниските обороти няма проблем, и на мене доста хора ми казаха че е синхронизатор ама си карам оше така мисля да сменя маслото да видим дали ще се промени нещо аи също един колега сподели че с междинна газ ставало пробвах ставаше номера няколко пъти но несъм му хванал цаката още :lol: но които е сменял синхронизатор ще го помоля да сподели каква е цената ?

Здравей колега, дори да смениш маслото ефект няма да има с проблема при включване на 3-та.На 99% съм сигурен , че е синхронизатора, провериха ми маслото и си е много добре, а също малко трудно по-някога влиза на 3-та, 5-та на високите ,при по-бързо превключване прехърква и задна също. Затова съм на мнение, че е синхронизатора, но съм си му свикнал и си карам така. Не мисля да правя този ремонт за в бъдеще , само при случай ,че се задълбочи проблема с предавките ;). Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също имам някои забележки за скоростите ми (колата е англичанка 1.6). С нов съединител съм и въпреки това има леко усилие когато вкарвам 1ва и 2-ра. Задната също е малко проблемна. Преди няколко дни оглеждах лостовата система на скоростите и ми направи впечатление, че имам доста луфт във повечето тампони по тея лостове. И предполагам 99% проблема е в тях. При мен няма хъркане на нито една предавка, което изключва проблем в синхронизаторите. Някой сменял ли е въпросните тампони, прави ми впечатление че за тях изобщо никой не е писал, а според мен е много вероятно те да правят проблеми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също имам някои забележки за скоростите ми (колата е англичанка 1.6). С нов съединител съм и въпреки това има леко усилие когато вкарвам 1ва и 2-ра. Задната също е малко проблемна. Преди няколко дни оглеждах лостовата система на скоростите и ми направи впечатление, че имам доста луфт във повечето тампони по тея лостове. И предполагам 99% проблема е в тях. При мен няма хъркане на нито една предавка, което изключва проблем в синхронизаторите. Някой сменял ли е въпросните тампони, прави ми впечатление че за тях изобщо никой не е писал, а според мен е много вероятно те да правят проблеми?

Твърде вероятно е и те да правят проблем, при превключването, от предавка на предавка ;). Все пак не караме нови коли и всичко да им е наред :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...