Moonchild 18 #1 Публикувано 22 Март, 2009 Здравейте,от месец имам проблем само с трета скорост - като я включа по-рязко, изчегъртва, все едно не съм натиснал докрай съединителя. Също така, ако сваля от 4-та на 3та на по-високи обороти, прави същото, колкото и плавно да я вкарам. Доста притеснително ми звучи - да не трябва да сменям сега цялата скоростна кутия ? Благодаря за мненията предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 22 Март, 2009 синхронизатор.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #3 Отговорено 22 Март, 2009 Ъххх.... сигурно ли е ?не звучи толкова страшно. Май От къде да го купя, какви пари е горе-долу ? синхронизатор.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #4 Отговорено 22 Март, 2009 Както не звучи страшно така е и един сериозен и скъп ремонт... При мен също като включвам на 3-та се усеща едно не много плавно влизане (като че запира леко на няколко етапа), но звук от хъркане не се чува все още - усещам го само с ръката на лоста докато превключвам. Виене / тракане / стържене някакво чуваш ли докато ускоряваш на различните предавки?Можеш да се включиш в мойта инициатива - темата за добавки в маслото на скоростите - за или против, на която все още няма отговори, които да ми помогнат да взема решение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #5 Отговорено 30 Март, 2009 Синхронизатор 99% Другият по мало вероятен вариянт -да си отива съединителя-но все пак държа на синхронизатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #6 Отговорено 1 Април, 2009 Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 1 Април, 2009 Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/а колегата има проблема само на 3та и то като кара на по високи обороти. муфа и синхронизатор и си решава проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Del_Sol_ 0 #8 Отговорено 2 Април, 2009 Според мен съединителя си заминава /99,9999999999999%/На две хонди абсолютно същия проблем, даже 1-ва и задна хъркаха ужасно, карахме ги доктато съединителя се разпадне и когато го сменихме - чудо проблема изчезна!/ на седана изкара 2-3000 км. докато сдаде багажа окончателно, но хеча го карахме около 3 години и 60-70000км преди да се разпадне и да го сменим/Колега когато има проблем с няколко от скоростите гаранция е сьединителя,но в твоя случай е синхронизатор 100%.А кьм колегата с проблема на задна скорост,тои е всеобщ защото доколкото подочувам от по запознатите е че много от Хондите нямали синхронизатор на задна.Та в това е проблема с гадния шум и стьржене,но и на това има решение когато не иска да влезе и стьрже просто пусни сьединителя и го натисни пак или притискаи скоростния лост кьм задна и отпускаи сьединителя поо малко и тя влиза без проблем.Опитаи и ще останеш очарован.Поправи ме ако сьм в грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #9 Отговорено 2 Април, 2009 Благодаря на маниак и дел сол, предвид скромния ми житейски опит съветите ви са базценни. Но все пак АКО ИСКАТЕ ДА СИ ГОВОРИМ - 0888717619 или лични. Тъй като явно не сте разбрали какво точно съм написал /сигурно не съм се изразил правилно/, ще си позволя да повторя - на два автомобила имах абсолютно същия проблем - при включване на трета скорост хърка и то точно като го е описал колегата при високи обороти и рязко превключване. Седана го карахме една година докато съединителя отказа и през това време единствено и само трета хъркаше. Хечбека - на четвъртата година започна да хърка трета /като описахме/, на седмата година започнаха да хъркат и другите предавки /междувременно смених и двете хидравлични помпи - без резултат/, на 7,5 съединителя каза "ЧАО".И ПРИ ДВЕТЕ КОЛИ ПРОБЛЕМА "ХЪРКА НА ТРЕТА" ИЗЧЕЗНА СЛЕД СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ!Разбира се, причината за хъркане да е проблем със синхронизатора звучи много логично, но малко вероятно /обори ме като посочиш автомобили при които проблема е решен САМО със смяна на синхронизатор, предвид широко разпространената практика при сваляне на скоростна кутия да се прави инспекция и на съединител/.Ако решим да спорим, накарая ще си стиснем ръцете на "Комбинация от двете", като се сещам още няколко причини, които да включим.Нека да не натрапваме мненията си, а просто да споделяме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 2 Април, 2009 защо съединител би се проявил само при 3та предавка? интересно ми е чисто технологично, какво е обяснението... Аз имах абсолютно същия проблем само че при мен проблема беше в 3та и 4та. а съединителя ми беше чисто нов.... естестевено не изключвам и съединителя да е тръгнал но 3та скорост са ми казвали че е слабост и най лесно дава фира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 3 Април, 2009 Да, интересното е, че при моя Сивик определено 3-та влиза малко по-странно при бързо превключване на високи обороти, а понякога и при не толкова високи (както запиране на няколко степени преди да влезне напълно). Съединителя ми е на 2 месеца, а горната помпа я ремонтираха преди около месец. Аз също се бях засилил да сменям и долната, но не виждам да тече или да намалява течността, затова се отказах. Задната не хърка, но за сметка на това не иска да влиза (лоста хлътва донякъде и запира, светлините се включват, но задната не е включила и се чува един дрънкащ звук като се подаде газ - колата обаче не помръдва). Номера с включването на първа и после на задна върши работа в 90% от случаите, но на Рюното никога не ми се е налагало да вкарвам др. предавки преди да вкл. задна - само трябва да се изчака 2-3 секунди.Поради това и други сериозни симптоми смятам, че на скоростната кутия й наближава термина и ще тряя да съм подготвен като й изтекат водите (маслата).Ремонта на >10г скоростна кутия с различни проблеми ми се вижда загубена кауза, затова - друга на старо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Del_Sol_ 0 #12 Отговорено 4 Април, 2009 Колега,не се заяждам,просто споделих мойте наблюдения .Тук не е мястото да се заяждаме мисля,пьк и какьв смисьл има от това,вьпроса е да си помогнем взаимно,мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #13 Отговорено 3 Август, 2011 Изкарвам темата от праха, за да разреша спора Най-вероятно е било синхронизатор, тъй като 2 години и 50 000 км. след това не съм сменял още съединител - просто се научих да вкарвам по-тактично 3тата скорост )) И всичко е наред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #14 Отговорено 3 Август, 2011 като гледам така всички казват по нещо ама никои не говори за мазилото. защото със правилното "елексирче" много болежки изчезват без проблем .Специално за Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #15 Отговорено 3 Август, 2011 Може ли и аз да се намеся. При мен съединителя е нов и на 5-та си ми хърка , но при по - тактично обиграване си влиза без да хърка . Та аз сум на мнение, че е синхронизатор , защото и при мен 3-та на моменти запъва .Успех, колеги !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #16 Отговорено 3 Август, 2011 и аз имам проблем на 3-та предавка и то само като е във високите обороти иначе на по ниските обороти няма проблем, и на мене доста хора ми казаха че е синхронизатор ама си карам оше така мисля да сменя маслото да видим дали ще се промени нещо аи също един колега сподели че с междинна газ ставало пробвах ставаше номера няколко пъти но несъм му хванал цаката още но които е сменял синхронизатор ще го помоля да сподели каква е цената ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #17 Отговорено 7 Август, 2011 и аз имам проблем на 3-та предавка и то само като е във високите обороти иначе на по ниските обороти няма проблем, и на мене доста хора ми казаха че е синхронизатор ама си карам оше така мисля да сменя маслото да видим дали ще се промени нещо аи също един колега сподели че с междинна газ ставало пробвах ставаше номера няколко пъти но несъм му хванал цаката още но които е сменял синхронизатор ще го помоля да сподели каква е цената ?Здравей колега, дори да смениш маслото ефект няма да има с проблема при включване на 3-та.На 99% съм сигурен , че е синхронизатора, провериха ми маслото и си е много добре, а също малко трудно по-някога влиза на 3-та, 5-та на високите ,при по-бързо превключване прехърква и задна също. Затова съм на мнение, че е синхронизатора, но съм си му свикнал и си карам така. Не мисля да правя този ремонт за в бъдеще , само при случай ,че се задълбочи проблема с предавките . Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #18 Отговорено 9 Август, 2011 Здравейте, аз също имам някои забележки за скоростите ми (колата е англичанка 1.6). С нов съединител съм и въпреки това има леко усилие когато вкарвам 1ва и 2-ра. Задната също е малко проблемна. Преди няколко дни оглеждах лостовата система на скоростите и ми направи впечатление, че имам доста луфт във повечето тампони по тея лостове. И предполагам 99% проблема е в тях. При мен няма хъркане на нито една предавка, което изключва проблем в синхронизаторите. Някой сменял ли е въпросните тампони, прави ми впечатление че за тях изобщо никой не е писал, а според мен е много вероятно те да правят проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #19 Отговорено 9 Август, 2011 Здравейте, аз също имам някои забележки за скоростите ми (колата е англичанка 1.6). С нов съединител съм и въпреки това има леко усилие когато вкарвам 1ва и 2-ра. Задната също е малко проблемна. Преди няколко дни оглеждах лостовата система на скоростите и ми направи впечатление, че имам доста луфт във повечето тампони по тея лостове. И предполагам 99% проблема е в тях. При мен няма хъркане на нито една предавка, което изключва проблем в синхронизаторите. Някой сменял ли е въпросните тампони, прави ми впечатление че за тях изобщо никой не е писал, а според мен е много вероятно те да правят проблеми?Твърде вероятно е и те да правят проблем, при превключването, от предавка на предавка . Все пак не караме нови коли и всичко да им е наред . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове