Guest techobg #1 Публикувано 29 Август, 2005 Здравейте,всички почитатели на хонда(и не само)...Така...взех си хонда сивик 94г.,въпросът ми е по какво да вида колко е мотора...продавача каза че е 1.5 16 90к.,но на мен не ми изглежда да е толкова!В застраховката пише 1340куб.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #2 Отговорено 29 Август, 2005 какво ти пише на талона ?номер на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest techobg #3 Отговорено 29 Август, 2005 какво ти пише на талона ?номер на двигател д13б22205367 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest techobg #4 Отговорено 29 Август, 2005 Ммдааа,май вече зацепих .....д13 значи че е 1.3....ОК.ами б2 какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #5 Отговорено 29 Август, 2005 е как така купуваш кола без някои който разбира ?и как така продавача ти казал?ами ходи го наритаи сега тоя продавачдвигателя ти не е лош просто е малко слабичак74 коня е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest techobg #6 Отговорено 29 Август, 2005 е как така купуваш кола без някои който разбира ?и как така продавача ти казал?ами ходи го наритаи сега тоя продавачдвигателя ти не е лош просто е малко слабичак74 коня е Да,прав си,треба да го наритам....но иначе от вън много ме кефи....а,между другото мога ли да му направа някакъв тунинг по мотора...п.с.Мерси за отговорите...!(просто съм много бос по хондите)(до сега съм карал Ауди и Рено,но да ти кажа право хондата вози много добре...)(поне мойта е с някакво окачване което вози нито меко нито твърдо...)(на завоите направо нема равна....)Та ако може някои друг съвет да ми дадеш...ок аиде че много се улисахххх... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #7 Отговорено 29 Август, 2005 да ти е честита друг път първо питай, може да са ти я продали и да си платил като за 1.5 - D15B2Знаеш ли с кърбуратор ли си или инжекция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #8 Отговорено 29 Август, 2005 ами идваи на срещите и ще понаучиш някои неща tuning добре звучи а имаш ли пари?много неща могат да се напрвят по една кола за да стане по добра ,но те не са ефтини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #9 Отговорено 29 Август, 2005 Предлагам да помогнем на човека с информация, а кое колко струва и има ли пари, той ще си бере грижата и дали иска да го направи Като за начало виж дали си с моно инжекция, може да се сложи въздушен филтър като за начало, но на кърбуратора е по-различно малко положението с филтъра. Другото е ауспух, но наистина не са много нещата, които могат да се направят на тази база от която тръгваш за съжаление. Мисля, че Д15Б2 по принцип е най-ниската отправна точка към която може да се стреми човек като минимум за подобни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest techobg #10 Отговорено 29 Август, 2005 Предлагам да помогнем на човека с информация, а кое колко струва и има ли пари, той ще си бере грижата и дали иска да го направи Като за начало виж дали си с моно инжекция, може да се сложи въздушен филтър като за начало, но на кърбуратора е по-различно малко положението с филтъра. Другото е ауспух, но наистина не са много нещата, които могат да се направят на тази база от която тръгваш за съжаление. Мисля, че Д15Б2 по принцип е най-ниската отправна точка към която може да се стреми човек като минимум за подобни неща. Да,Демон разбрах ти мисълта....а,за двигател Д15Б2 или нещто подобно... може ли да се сложи без проблеми на моето купе(примерно)!Утре ще вида дали е с моно или карборатор!А,за ауспуха мога да кажа (днес залегах за нещо)че първото гърне е някакво на дупки такова оребрено(фабрично)та не знам защо е така ....Ок.Мерси за отговора.....п.с.Между другото казваш ,че д15б2 е минимума!Дай да пробаме с д13б2.)))може да излезе нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Didko #11 Отговорено 29 Август, 2005 п.с.Между другото казваш ,че д15б2 е минимума!Дай да пробаме с д13б2.)))може да излезе нещо!Брей какъв ентусиаст се пръкна Колега, да ти дам няколко съвета, щото и аз съм с такава кола като твоята. Та значи, Д15Б2 и Д13Б2 ... гледаш ги на пръв поглед много си приличат съкращенията, нали? Да, ама двигателите са колкото еднакви, толкова и много различни Блока им е еднакъв (Д блок), главата им също е еднаква (Б2 глава), само че Д13-ката е с карбуратор, а Д15 моноинжекция или както се разбра в последствие, а и като видях на Демон свалената "инжекция" (пък и той самия си го каза) това е електронен карбуратор ама все пак си е по-различен мотор от Д13. Аз като си вземах моята и аз се чудех как да извадя още някое конче.. Споко бързо ще ти мине Просто тоя двигател няма какво да му правиш. Както ти казаха - вал, ексхауст систем, центровка да бутнеш малко (разхода да ти скочи много) и ... май общо взето това е Всичко друго просто не е рентабилно. Вземи си Д15, че и Д16, пък що не и Б16 и там вече прави тунинг колкото искаш или за колкото ти стигнат парите Много двигатели влизат в този кош без проблеми, ама що направо не си вземеш кола със съответния двигател - по-евтино е!Иначе аз от моята съм много доволен, даже имаме един + пред Д15-ките, а имено - нямаме ограничител, така че аз моята съм я пържил до 8000 рпм на скорост, а на място и до 9 е ходила Така че ръчкай ги тия 75 кончета дето са ти под капака и да не ти пука! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #12 Отговорено 29 Август, 2005 колегата Дидко е напълно прав.извини ме Demone прав си човека трябва сам да си реши за парите идеята ми беше да не хване да се набутва за някакви тъпотии а по добре ако е маниак да си смени целия мотор . а на това купе и тези кончета са му идеални . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ma4o #13 Отговорено 29 Август, 2005 покараи малко и ще и свикнеш колицата си е идеална за градските пътища немисли затова колко е а я ръчкаи спокоино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #14 Отговорено 30 Август, 2005 хмммм, смяна на двигател.... значи, приготви се за смяна на резервоар, пускане на бензиновите магистрали, тотална преравотка на окабеляването в коша и слагане на ЕЦУ..... какво да ти кажа, правено е ( колегата darcosi) обаче си е мнооого работа. Д15-ките са по-пригодни за такива неща, щото си имат и помпа в резервоара и окабеляване и ЕЦУ.....Ти си решаваш, но май ще ти е най-лесно ( и евтино) да смениш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest joro_bul #15 Отговорено 30 Август, 2005 хмммм, смяна на двигател.... значи, приготви се за смяна на резервоар, пускане на бензиновите магистрали, тотална преравотка на окабеляването в коша и слагане на ЕЦУ..... какво да ти кажа, правено е ( колегата darcosi) обаче си е мнооого работа. Д15-ките са по-пригодни за такива неща, щото си имат и помпа в резервоара и окабеляване и ЕЦУ.....Ти си решаваш, но май ще ти е най-лесно ( и евтино) да смениш колата. ако има чак толкоз голямо желание , ша му помогнем на колегата-/ по всички възмогни начини/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest techobg #16 Отговорено 30 Август, 2005 Благодаря за всички съвети.....(много благодаря)....Не съм чак такъв маниак за да си сменям мотора(просто попитах дали е възможно)....На 28 години съм имам 2 деца и Ауди с 4врати ,така че тази Хондичка ще си я ръчкам градскаПросто много ми харесват тези сивици....@@@....А,къде се събирате от Хонда клубчето...може да дойда ...че съм любопитен много да вида некоя и друга хонда!(само че съм от Видин)...ОК Мерси пак за отговорите(на всички)... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове