Jump to content
Moonchild

Проблем с термостата

Recommended Posts

Здравейте,днес пътувах от София към Сливен. По пътя колата ми (Английски Civic 1.6 1996та година, D16y3) качи доста температурата. Като спрях и погледнах, се оказа, че големия кръг не отваря (тръбата беше леденостудена). В резервоара за антифриза нямаше почти нищо, а като отворих капачката на радиатора, антифриза беше под високо налягане и кипеше. Перката се включваше нормално. Както и да е, добрах се до Сливен (толкова голфове не са ме изпреварвали през целия ми живот, взети заедно :( ) и в момента съм там. Въпросите са ми няколко: - Нормално ли е перката да се включва, като термостата не отваря големия кръг ?- Не би ли трябвало, когато налягането в радиатора се покачи, клапата на капачето да се отвори и антифриза да се върне в резервоара за антифриз ?- И последно и най-важно, въпрос към колегите от Сливен - къде тук да си оправя проблема ?Благодаря ви предварително !!

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-ако радиатора ти е студен няма никаква логика да се пуска перката. - принципно би трябвало да връща в казанчето. Ама това става над 1.1 бара. Ако е по- малко няма да върне. И въпреки това пак ще ти извира от капачката като отвориш.по ме притеснява че е нямало вода в разширителя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перката се включва от сензора. ;) а не от термостата. ;) (или кръга)като вдигне опредлена температурасе включва. :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам колега,акто не ти отваря термостата и не върти през големия кръг(двигател-радиатор)от де се стопли водата/антифриза в радиатора,че чак завря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега барни маркуча на термостата виш дали е топал ако е студен...Сменяи термостат ако е топал и колата ти загрява сменяш водна помпа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или гарнитура.има много варианти,ама това с термостата дето не отваря,а течноста в радиатора ври и се пуска перката е малко мистерия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(тръбата беше леденостудена)

Коя тръба?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tръбата на големия кръг, от термостата нататък. Днес оправих нещата, оказа се наистина в термостата проблема. Смених го и сега всичко е наред.Остава загадка за мен защо перката се включваше от време на време :) Може би датчика й е бил до нещо, което се е нагрявало, все пак...Благодаря за отговорите :)

(тръбата беше леденостудена)

Коя тръба?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...