Jump to content
Guest Lubo

malko pomosht

Recommended Posts

Guest Lubo

zdraveite,iskam parvo da se izvinq za latinicata,ama sam s nekav linux i neznam ot kade da go smenq na kirilica.imam slednite dva problema. ot izvestno vreme kolata mi ne e kakto trqbva.kato resha da e nastapq i v parviq moment se ya4udva predi da poeme,i ne e sashtoto uskorenie na koeto sam sviknal kato po4nah da e karam.a i rayhoda mi se vdigna strashno mnogo,s palen rezervoar minavam 500km izyan gradsko i vliza v 4erveniq sektor,a ne sam e ra4kal.neznam kakvo moje da e i zatova vi mola za malko HELP hondi4kata e d13b2 4G Drugiq mi problem e 4e predi 2 sedmici me udariha,predniq lqv kalnik e malko sma4kan,gabarita e s4upen miga4a dolo na bronqta sashto e s4upen,ta misalta mi e ako niakoi moje da mi prepora4a maisor da mi opravi kalnika da kazva... nai loshoto e 4e na predniq den predi da me udarqt e izvadih ot serviz v koito e preboqdivah blagodarq predvaritelno i oshte vednash se izviniavam ya latinicata.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

провери си ламбдата от 0.97-1.03λ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Lubo

предполагах,4е може да е от това,но иках да 4уя и някои по компетентен от мен в тази област благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

Vij si systoianieto na sveshtite, na rotora i kontaktite v kapachkata na delkoto. Ako niamash strob-lampa otidi (pri niakoi Hondagia) da ti izmeri avansa na zapalvaneto, ne e losho i da poglednat emisiite za da vidish dali shte se potvyrdi che gori preobogateno.Kislorodnia datchik (lambda sondata) moje da si go proverish s voltmetar. Izkluchvash go ot konektora i ostaviash kolata da raboti dokato dostigne normalna rabotna temperatura (vkluchva se ventilatora), sled tova merish naprejenieto na datchika. Pri otvorena droselova klapa (gaz do dupka) triabva da e nad 0.6V, pri puskane na gazta riazko na visoki oboroti triabva da e pod 0.4V.Sled tova, kato svyrjesh obratno datchika si resetni ECU-to da ne pomni kod 1 (ot tva che si go izkluchval), ako ne znaesh koi bushon da mahnesh moje da otkachish akumulatora za 10 sec.(Izkluchvai i vkluchvai datchika samo pri izkluchen kontakt)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

човеко стига с таз методиевица, 2ро дълго мнение на маймунскиима си кредор тук, има и страница дето можеш да си преведеш текстаhttp://forum.abv.bg/cyr2lat/

Виж си състоянието на свещите, на ротора и контактите в капачката на делкото. Ако нямаш строб-лампа отиди (при някои Хондагя) да ти измери аванса на запалването, не е лошо и да погледнат емисиите за да видиш дали ще се потвърди че гори преобогатено.Кислородния датчик (ламбда сондата) може да си го провериш с волтметър. Изключваш го от конектора и оставяш колата да работи докато достигне нормална работна температура (включва се вентилатора), след това мериш напрежението на датчика. При отворена дроселова клапа (газ до дупка) трябва да е над 0.6В, при пускане на газта рязко на високи обороти трябва да е под 0.чВ.След това, като свържеш обратно датчика си ресетни ЕЦУ-то да не помни код 1 (от тва че си го изключвал), ако не знаеш кой бушон да махнеш може да откачиш акумулатора за 10 sec.(Изключвай и включвай датчика само при изключен контакт)

ето го и преведено Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...