Jump to content
K1r1L

охлаждане проблем !?

Recommended Posts

не ми включва перката на радиатора за сметка на това автоматично включва перката на климатика !!!!!!!!! и си изключва все едно бачка тази на радиатора..................... (вместо нея вдин вид ) колата не загрява закована стрелка..... ;( супер странно ми е ;( някои ако има представа да сподели...

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е вързана така,че ако ти се прецака датчика на вентилатора автоматично перката на климата да заема функциите и?огледаи да не е с 2 дат4ика,и ако е така си замери този на вентилатора дали работи.а може и бушона му да е изпушил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мисля че е защита каде е тоя бушон ?!?!?.....;)) ... самия датчик ще проверя.. ама ми се вижда супер странно... :):D:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми питай кой е вързвал инсталацията :cool: и рамени буксите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са пипани свлях дросела. и ефекта след това тоя... нещо да съм бутнал и какво може да е то....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a след като смени мотора тая перка виждал ли си я пусната ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно щом ми прави впечатление... и питам.. СЪМ Я Виждал да работи...................... :D;):cool: НЕ СЪМ виждал на климатика пусната и то наи вече да се вкючва и излючва сама. ;):);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми бушона на перката на вентилатора по принцип е при останалите бушони,този на климата наи вероятно и тои е там(за него не съм сигурен).аз съм сменял 3 датчика докато стигна до добре работещ,тъи че не се очудваи ако е дал фира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а слуайно да е почнал проблема откак се позатопли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а слуайно да е почнал проблема откак се позатопли?

не от както смених дросел почна. тоесто т снощи в 11 и 30 вечерта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега бях долу бушона е здрав. пуснах перката принудително работи. оставих я да загрее пак се пусна климатиковата.. перка. утре ще сменя и датчика намира ми се един.въпроса остава още защо работи перката на климатика ?!?!(когато си иска тоест загрява и включва ...защита ли е ?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то няма връзка му дросела и вентилатора на охлаждането :dry: наи вероятно си откачил нещо без да видиш(или разместил някои букса,която сега не прави връзка)или като си закачал после си дал нещо на късо и ти е изгорял бушона.виж от датчика на перката на зад как са кабелите,наи добре ако можеш да замериш до самия бушон дали дава верига,за да видиш дали всичко е здраво,провери си датчика дали е здрав,бушоните,огледаи там където би могъл да откачиш нещо по време на извършената процедура.не може изведнъж да стане такъв филм без нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я погледни случайно дали двата вентилатора не са с еднакви букси :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не:dry: даже климатика до сега никога не ми е бачкал сега изведнаж копчето в купето взе да свети.. преди несветише..... :) супер странна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е защита,ако е така евала на конструктора.ако датчика на климата е с малко по висока температура на пуск,и този на перката ти се е прецакал е логично малко след него да се пуска 2рата перка.или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе кумшията като си пусне климатика у вас ставали по студено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не съм виждал как е колата на колегата,за това давам само предположение,както и пише.не знам за климатика на комшията,ама като си запали парното,топли и у нас :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по нищо неможе да разбереш че не и работи перката. !стрелката си стои закована на мястото и ... перката на климатика като включи си прави доста силна струя посока към блока (незнам дали върши работа но се усеща дори отстрани) даже и самичка изключва и после сама се вклюячва отново (доста е интересно от лубопитна гледна точка)(защотото като е студена не включва)само като загрее самата кола .( тоест по стрелка като си влезе в режим)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем на колегата отгоре му е смешно,понеже нямат връзка климата и радиатора,ама си върши явно няква работа,поне за в критичен момент.наи добре си смени датчика и ще видиш как е тогава хавата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еи какви ли не глупости ще измислите вече ...... :dry::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

явно ти много ги разбираш нещата и само се подиграваш !!!!!!!!!!!!!!!, от мненията ти нищо смислено невиждам. :):dry::):dry::):angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry::dry:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво има да гледаш явно сте разменили буксите на двата радиатора зимата рядко се пуска дадиатора и неси забелязал и сега се позатопли времето взе да си играеш с колата и си забелязал грешката .....и аз съм го правил това но на 4г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

неможе ДА СИ ГО ПРАВИЛ ЗАщото буксата на климатиковия радиатор и другия са НА ДОста далечно РАЗстояние.КАКТО казах пуснах пeрката принудително на късно РАБОТИ явно не четеш внимателно. И е точно на мястото си в куплунга в близост до термостата. :dry:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле,явно датчика е дал фира,щом имаш сменяи го утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кви термостати неразбирам при 4г буксите са една до друга утре ще погледна и на 5г но като пусна примерно аварийните и ми мигат фаровете със сигорност несе е вклучила защитата против оставане на тъмно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми при положение,че човека ти пише,че перката му си е работила до днес както трябва,и в един момент отказва и вместо нея почва да се вкючва перката на климата от кво ще да е,а.сигурно госпд му я пуска,че да не е валат.дано не ти се налага скоро да търсиш мнение относно няква повреда тук във форума,и някои"компетентен"като тебе да ти помогне по същия начин по които ти помагаш в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го карам да вземе един мултицет и да си изгуби 5 мин ....а ти за това време излисли цяла система..а ако пак имам проблем сам ще преценя кой как ми помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре и това ще стане. с мултицета просто стана късно пък утре се води работен ден няма как :):dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш проблем в инсталацията. прегледай кутията с бушони и релета в двигателния. там са релетата. при хонда перката на климатика работи винаги и само при пуснат климатик. понеже радиаторите са един до друг а не един пред друг е безмислено да се пуска перката на климата. Ако при теб са едни пред друг (като на црх) то тогава е защита и трябва да смениш датчика на перката. той е с 3 кабела сигурно и ще да е заминал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш проблем в инсталацията. прегледай кутията с бушони и релета в двигателния. там са релетата. при хонда перката на климатика работи винаги и само при пуснат климатик. понеже радиаторите са един до друг а не един пред друг е безмислено да се пуска перката на климата. Ако при теб са едни пред друг (като на црх) то тогава е защита и трябва да смениш датчика на перката. той е с 3 кабела сигурно и ще да е заминал....

хихихихи,колега edikoisi,маи моита система са я измислили госпдата японци преди мене.кофти :dry: ,тъкмо мислех да я патентовам утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помоли някой да ти отвори капака на 5г сивик .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз бях писал по нагоре,че не знам какво е разположението на колегата,така че давам само насока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега edikoisi пак те виждам да се заждаш с хората а не да помагаш като видиш, че нищо не правиш освен да им пречиш защо подалжаваш да дрънкаш не разбирам? А до колегата K1ril честно да си призная първо си помислих, че наистина си объркал буксите на двете или поне това ми доиде като най логичен отговор. Но след като казваш че не си не е това радиатрите също не са един зад друг а са един до друг ... следователно имаш проблем или с бушони или с проблем по кабелите :dry:. Провери си кутията при акомулатора макар, че не зная как като смениш една част която няма нищо общо ще изгориш друга която не е дори там кадето работиш... Успех с ремонта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

куплунга е с две жици не с 3. :thumbs1:))))))))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледа ли релетата? Виж диода на климата дали ти е здрав. аз имах подобен проблем като ми беше думнало едно реле на вентилатора на парното и пускаше перката на водния радиатор като си пуснеш парното :D иди на електричар ако не видиш нещо нередно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колата като я стартиаш климатика пак не си бачка. ;) загрее ли в ключи ли перката му се включва и копчето ;))))))охлажда и пак си ;) спира ;) много яко ;) ;) :D :D ;) ;) ;) по схеми гледaм вентилатора на климатика се управлява и от Ецу ;) ;) и си мисля че от там подава импулс в даден момент да включи и после да излючи ' ;)тоест си е точно защита.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хрумна ми следното:Намери кабела за А/С вентилатора, който влиза в ECU и с една игла го извади.И виж какъв резултат ще има.все си мисля, че и вентилатора за водния радиатор се управлява от еку-то, пробвай като извадиш и неговия кабел от буксата и следи какво дава еку-то на изходите за вентилаторите.Принципно вентилатора на АС се включва с компресора, а ако нямаш фреон компресора изобщо нетрябва да се включва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам фреон де само перката бачка ! ;)за това казах че климатика ми е неактивен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано само преката ти на АС да се включва, защото знам, че при липса на фреон няма какво да смазва компресора и се скапва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...