Jump to content
rafalatezz

Габарити смяна Civic шеста генерация ?

Recommended Posts

Здрасти на всички!Днес се пробвах да сменя крушките на габаритите на хондата си ,но освен да се издера ръцете друго не постигнах.Пише в книжката , че се завърта зъбчатката ама не ще.Завъртам цялата пластмаса на габарита но не излиза.Нещо го спира? Ако може някой да ми даде съвет как става по-лесно цялата процедура?Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тъй като не си написал прдполагам питаш за габарита във фара. Та значи операцията не е трудна хич. Хващаш и завърташ цялата фасонка на габарита (незнам фасонка или какво се води) навътре (навътре-от калниците към радяторa ) Има 2 зъбчета като контра като ги прескочи тях а ти ще усетош дърпаш навън и излиза всичко барабар с крушката. Вадиш слагаш новата, обратната процедура и си ти :angel: Само от лявата страна е малко шит щото ти пречи казанчето на хидравликата ама си вземи някакви продълговати клещи иии габарита е твй :D Поздрави и успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от лявата страна нее кой знае колко трудно-просто надигнах казанчето на хидравликата бръкнах с ръка и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!Утре пак ще пробвам пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, ще повдигна малко тази тема за да не пускам нова.Правя същата процедура на англичанка (преди фейслифта, ако е от значение). Махам казанчето с хидравличната течност, завъртам пластмасата, която държи крушката, тя видимо се освобождава и мръдва леко назад. Но след това заяжда и не излиза. Трябва ли да се приложи по-груба сила или нещо не правя като хората?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти я няколко пъти да се раздвижи,сигурно е клеясала,принципно излиза лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм зле:DАз съм въртял машинката за регулирането на височината на фаровете, която е точно до крушката за късите и дългите. За останалите заблудени души като мен:- Късите и дългите имат гумено оплътнение и на него стърчи конектор. Притискате основата през гуменото оплътнение и дърпате конектора. Излиза не много лесно, но не е нужна и хамалска сила. След това се маха гуменото оплътнение и се виждат клемите на крушата. Самата крушка е хваната на стойка с едни метални телчета. Те се закопчават в горната част на фара и се дърпат много леко настрани и надолу. Така крушката се освобождава и излиза лесно. Новата крушка не трябва да се пипа с ръце - държи се само за клемите. Слага се на новото място и обратната процедура.- Габарита се намира точно под крушката за късите/дългите, доста е малък и както каза колегата зад мен - излиза много лесно. Завърта се по посока вътрешността на колата (от калника навътре) и се изважда леко. След това е лесно.Това голямото отстрани до късите/дългите е машиннката за регулиране на височината на фаровете. Тя се вади по съшия начин, но излиза с малко по-силно дръпване. Будалите като мен си мислят, че габаритите са там, но това не е истина;)Надявам се преживяванията ми на заблуден хондаджия да помогнат на някой друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...