Jump to content
Guest corleone

Civic hatch 1.3 спирачки

Recommended Posts

Guest corleone

Миналия месец на магистралата ми замириса на феродо спирам и гледам, че пуши дясната спирачка. Тогава разглобихме спирачния механизъм и се оказа че всичко си е "наред", няма въздух в системата пружинките работят добре. Като я сглобихме нямах проблеми до днес пак като натисна спирачка и я пусна дясната продължава да държи.Какво може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Хей, аз имах абсолютно същия проблем скоро, само че с предна лява гума, така и не разбрахме от какво е, разглобиха хората всичко, смениха спирачната течност, сглобиха, сега е пушка, даже ми гори по-малко, ама до кога ли???? :hondarulez: Между другото и мойта е точно като твоята!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

свали си апарата, почисти го хубаво там където се търкат накладките в апарата и същото място намажи с медна грес, аз като сменях накладки майстора ми направи същото и каза, че така има по-малка вероятност да блокират накладките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest corleone

Сигурно тия модели дават някакъв специфичен дефект на спирачките, което си е гадно че преди 3 месеца смених накладките а от тогава 3 пъти ми се пали феродото. Може цилиндърчето да се е прецакало...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Сигурно тия модели дават някакъв специфичен дефект на спирачките, което си е гадно че преди 3 месеца смених накладките а от тогава 3 пъти ми се пали феродото. Може цилиндърчето да се е прецакало...

незнам, аз съм с Пасат, но начина на работа на спирачките не мисля, че е мн различен, и пак ти казвам виж където се трият накладките в апарата (крайщата) и почисти с отверка или телена четка и после го намажи с такава грес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest corleone

Там дето се търкат към диска ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Там дето се търкат към диска ли?

не, нали около накладките имаш челюсти, един вид накладките лежат там, иначе ако намажеш феродото........ може и от земята да се отлепишкато си погледнеш апаратите, от вътрешната страна е феродото към диска, а от външната страна е металната пластина, тази метална пластина се опира в челюстите в горния и долния край, в тези места на контакт се събират боклуци, може и следи да видиш как металната пластина е оставила канали, е там чистиш с отверката и после с медна грес, но в никакъв случай не слагаш каквато и да е смазка по феродото! Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

същото място намажи с медна грес

изобщо идеята за смазки по спирачките не ми допада изобщо!все пак идеята при спирачките е точно да има триене. най-добре се обърни към специалист, със спирачките шега не бива, нито пък експерименти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

изобщо идеята за смазки по спирачките не ми допада изобщо!

и ти си прав, но и аз немога да обясня като хората какво имам в предвидако някой ми намери снимка на спирачни апарати може би ще успея да се изкажа по-правилно и ясно Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest corleone

Разбрах какво имаш предвид... Ще видя дали ще стане нещо, че съм от Козлодуй а на тукашните майстори им нямам вяра. Пък и до София не мога да стигна сега че при най-лекото натискане на спирачките задържа и след 3-4 мин. каране вече ти пуши феродото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Разбрах какво имаш предвид... Ще видя дали ще стане нещо, че съм от Козлодуй а на тукашните майстори им нямам вяра. Пък и до София не мога да стигна сега че при най-лекото натискане на спирачките задържа и след 3-4 мин. каране вече ти пуши феродото.

ако искаш за по-сигурно като си свалиш апаратите ми снимай накладките и самите апарати, но апаратите ги искам от гледна точка на равнината на диска (демек от ръба на диска към апарата) и ще ти драсна каде какво да се чисти и да се маже, но не си вчерашен и съм сигурен, че ще се справиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз също преди 3 месеца имах проблем , същия с колата , само че с двете предни и в последстие и прегряване на дисковете си купих нови ;) Значи , проблема при мене се криеше в спирачните цилиндри :P С годините въпреки че са от нераждавейка , влизат или се образуват ръжди , и в един момент ти блокират цилиндрите и не могат да върнат хода ;) Това което аз направих беше да махна предпазната гумичка и с отверка и малко (масло или нещо такова мазно :P ) но в малки количества изчистих ръждичките , смазах малко и готово , от тогава не ми е дало проблеми . По принцип там няма опасност да смажеш понеже можеш само да помогнеш като го самжеш ;) но разбира се не в големи количества ;) Ако не разбираш наистина отиди при някой или направо си сменяй спирачните цилиндри , при мене там беше проблема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest corleone

Баща ми и той още в началото ми каза че може да е от цилиндърчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CALYPSO^

Аз имах абсолютно същия проблем, с предно дясно колело. И между другото същия проблем го има и при други коли.Та да ти кажа какво направих аз.Значи разглобих целия спирачен апарат, включително изкарах буталото на спирачния цилиндър. По външната повърхност на това бутало се образува корозия и се събират и мръсотии. Трябва да се изстъргат много хубаво, аз полвзвах отверка, пила ,телена четка и шкурка :P Също така този дългия болт които закрепва целия спирачен апарат и тази ос която стърчи в горната страна на статичната част от апарата, трябва да се смажат много добре. Аз слагах графитна смазка (беше ми останала от каретата :P )После монтираш и се надяваш всичко да е ОК.Аз не си спомням точно кога го правих, но мисля че беше поне преди 2 години и за сега нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Аз слагах графитна смазка

точно такава се използва, да не събира прах от накладките (става по-зле с нормална грес)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest corleone

CALYPSO^ ти как извади буталото? Аз първо се подлъгах по една книга и махнах челюстите без да съм го извадил че по книга се вади със сгъстен въздух, мъчихме се с една помпа ма не стана после ми казаха да го сглобя и като натискам спирачка ще се извади само, вярно се вади само че искам и от другата страна да го разглобя а като изпадне дясното бутало няма да мога да извадя лявото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest scyberboy

Батка вярно, баш така си се прави (вадиш още докат са си вързани апаратите към спирачната система) само че и аз съм вадил само единия. Ти щом искаш и двата, първо извади единия, оправи го, сложи го и след тва другия ;) Все пак трудно ще изкараш и левия и десния едновременно :D Аз поне за този вариант се сещам на прима виста ;) Успех и здрави нерви, че са доста нужни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Мдааа и при мен беше същия проблем. Само че ми заяждаше апарата на онези двата болта на които ле плъзга челюстта. Бяха клеясали. Това беше пролетта. Смешното е, че днес пак позатегна. И пак предно дясно! Довечера ще го погледна. Вярно е че се образува и на буталцето корозия. Ще погледна и това. Но интересно. масово е все на дясното предно колело. Защо ли? Да не е защото е по-далече от сервото? Незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Мдааа и при мен беше същия проблем. Само че ми заяждаше апарата на онези двата болта на които ле плъзга челюстта. Бяха клеясали. Това беше пролетта. Смешното е, че днес пак позатегна. И пак предно дясно! Довечера ще го погледна. Вярно е че се образува и на буталцето корозия. Ще погледна и това. Но интересно. масово е все на дясното предно колело. Защо ли? Да не е защото е по-далече от сервото? Незнам.

щото всички боклуци по улиците са винаги в дясно по банкета/особенно лугата, която се събира след снеговалеж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8
Но интересно. масово е все на дясното предно колело. Защо ли? Да не е защото е по-далече от сервото? Незнам.

щото всички боклуци по улиците са винаги в дясно по банкета/особенно лугата, която се събира след снеговалеж

Да наистина. Може би е заради това. Свинска държава е и такава ще си остане !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul
Но интересно. масово е все на дясното предно колело. Защо ли? Да не е защото е по-далече от сервото? Незнам.

щото всички боклуци по улиците са винаги в дясно по банкета/особенно лугата, която се събира след снеговалеж

Да наистина. Може би е заради това. Свинска държава е и такава ще си остане !!!

и аз имах подобен проблем и смених буталцето с гумичката но се оказа че, трябва да се сменя и течността от време на време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...