Jump to content
baljy

Странна работа на двигателя D14a4

Recommended Posts

Здравейте колеги незнам дали се заблуждавам, но имам чувството, че хондата не работи както трябва съдя за това по това, че в един момент като пипна педала на газта полита без значение при какви обороти се намира, а в друг момент дори и при по ниски обороти и предавки ми се струва тромава което не е присъщо за хонда май това ми е първата кола и нямам база за сравнение мисля че е до центровка, защото двигателя работи шумно поне за мен, но ми се искаше някой от вас да си каже думата предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е до центровка по скоро виж свещите как са и кабелите да не би да имаш прекъсване на искрата в някои режими на мотора в зависимост от това колко е загрял (за свещите) или мокрото време (ако има избил кабел) също и бензинов филтър.Ако е по шумен от нормалното си за реглаж на клапаните,ако е станало голямо разстоянието просто немогат да отворят достатъчно но това е при мотори които гонят 300 000хил и пак не е гаранция.Най добре да ти я види някой колега по автомобил и да направите съпоставка преди да правиш каквото и да било по колата-това е Хонда все пак! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е до центровка по скоро виж свещите как са и кабелите да не би да имаш прекъсване на искрата в някои режими на мотора в зависимост от това колко е загрял (за свещите) или мокрото време (ако има избил кабел) също и бензинов филтър.Ако е по шумен от нормалното си за реглаж на клапаните,ако е станало голямо разстоянието просто немогат да отворят достатъчно но това е при мотори които гонят 300 000хил и пак не е гаранция.Най добре да ти я види някой колега по автомобил и да направите съпоставка преди да правиш каквото и да било по колата-това е Хонда все пак! :lol:

Да точно щото е хонда не мисля че е нещо кой знае какво не споделих че режимът в който ми харесва как работи се среща много рядко свещите ми са чисто нови на няма 1000км кабелите също изглеждат наред поне погледнати с просто око иначе горивен филтър не съм сменял още щото ми казаха че по читав няма да намеря и аз си мисля да мина на една диагностика първо и тогава да правя каквото и да било иначе не е болка за умиране колата си върви и така доста добре но ме дразни леко това, ако не бях усетил как наистина трябва да работи сигурно нямаше и да разбера че има нещо мерси за отзивчивостта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ти свети чеклампата,няма смисъл да ходиш на диагностика.тази мудност и предърпване може да се дължи също и на малко бензин в резервоара.ако ти го прави на моменти пробваи с повечко бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не ти свети чеклампата,няма смисъл да ходиш на диагностика.тази мудност и предърпване може да се дължи също и на малко бензин в резервоара.ако ти го прави на моменти пробваи с повечко бензин.

И това не е щото винаги съм над половината, много рядко го оставям под това ниво щото и пътувам на големи разстояния но не мисля че е от това благодаря за съвета аз все пак сериозно се замислих за горивен филтър щото ако се е запушил и не достига достатъчно количество гориво май точно нещо такова трябва да се получи благодаря за отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен случай. Колата ми не вървеше и като че ли беше спъната. Смених всички консумативи и пак така. На място си вдига обороти, но когато е на баир или с повече хора значително се усещаше спънатост. Диагностики, майстори....... накрая като погледнах с фенерче в тръбата на гърнето се оказа че е запушено, след смяната - колата е направо друга, преди и звука и беше друг, сега е като осичка и не се чува че работи. Че гърнето ми беше оригиналното, без никакви външни следи от повреждане, ама ватата още малко и щеше да излезе навън. Че мисълта ми е да си провериш и изпускателната система. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен случай. Колата ми не вървеше и като че ли беше спъната. Смених всички консумативи и пак така. На място си вдига обороти, но когато е на баир или с повече хора значително се усещаше спънатост. Диагностики, майстори....... накрая като погледнах с фенерче в тръбата на гърнето се оказа че е запушено, след смяната - колата е направо друга, преди и звука и беше друг, сега е като осичка и не се чува че работи. Че гърнето ми беше оригиналното, без никакви външни следи от повреждане, ама ватата още малко и щеше да излезе навън. Че мисълта ми е да си провериш и изпускателната система. Успех.

Май говорим за едно и също нещо мерси колега ще проверя и моята, когато се отпуши не се чува изобщо никакъв звук супер тих мотор перката на парното се чува повече от двигателя пак благодаря ще проверя това не ми беше хрумвало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

baljy смени си все пак и горивния филтър защото не е за подценяване!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет колеги!Горивния + въздушния филтър, ако не е сменян също го смени! По въпроса за кабелите за свещите, ако се чудиш дали са ок, просто намери време и вечер когато е тъмно + ако имаш късмет да е мъгливо, запалваш си колата и гледаш дали прехвърчат и искри около тях!Съответно ако да, сещаш се -> нови!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички, които помогнаха със съвет ;) сега да споделя какво се случи. В събота пак пътувах до Стара Загора и имах възможност да понапъна малко хондата ето и какво се случи в следствие на грубичкото ми натискане на педала на газта когато достигнах 190км/ч двигателя промени работата си отново след, което и до сега си работи в този режим върви си на пушка работи тихо всичко изглежда наред та си мисля данеби някоя от дюзите да е работила не на 100% дали в следствие на запушване дали друго незнам ще покарам малко така и ще видя какво става иначе и въздушния филтър е за смяна днес ще го сменя и ще споделя мнение отново БЛАГОДАРЯ на всички много ми помогнахте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай колега, най-добре нов бензинов филтър и една добавка има на Бардал 6 в 1, за инжекциони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя какво свърших от препоръките ви колеги, смених горивния и въздушния филтър и колата вече е истинска хонда огромно благодаря на всички които се отзоваха с това темата май се изчерпа така че мисля че трябва да бъде изтрита ако разбира се някой не прецени че може да помогне на друг с моя проблем с бившия ми проблем благодарение на всички вас БЛАГОДАРЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...