Jump to content
Voodoo

Съвет за Сивик 6та генерация?

Recommended Posts

Привет!Съвсем пресен съм във форума, и дано скоро време да стана пълноправен член :( Насочил съм се към Сивик 6та генерация хечбек и след две седмици ровене в темите, ми се прояснява какво точно търся ;) Та по-конкретно имам питане за моторите D14A3/4 - освен онази прословута гарнитура, в нищо ли друго не се различават? :angry: Освен това не открих нищо за "клиренс"-а на Сивика? Има ли начин да се задигне колата без това да наруши стабилността на пътя?Ще съм ви много благодарен ако дадете и допълнително инфо за 1.4 моторите на 6тата генерация - имат ли специфични слаби места? Понасят ли обикновена газова или инжекциона е задължителен?Благодарско!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с Д14А4 АВТОМАТИК---90 коняобикновена газова с автоматичен ключ плюс симулатор на инжекциона , без ламбда симулаторКН-въздушен филтър в кутията с иридиеви свещи повече от година без никви проблеми 25000 изминати километрати сам си прави изводите с 17 лева 200-220 километра пробег 195-50-15 гуми без въобще да я жаля ,крака си ми тежи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен в гарнитурата на дросела имат и разлика в инжекцията. компа е друг .Но слет смяна на гарнитурата реално стават почти еднакви. аз сам с Д14А3 75. и се драпнах с един пр с Д14А4 90 . и сам пред него може би 6тот има климатик и хидравлика а аз нямам :angry: 1,4 си варви по сашия начин нямам значение номера сперед мен .Крам си я 1 година . дефекти няма сменям масла филтри и гас !Ако неси я закупил гледаи дали напушва на нормални обороти и като загрее дали намирисва леко на масло като си вутре. Моита го има тва нещо и е за смяна на маслен сегмент . бара масло нее мн ама рано или кусно триабва да се ремонтира .А да имам газов ижикцион варви кат на бенц супер е! върви си бая за 1,4 даже мога да кажа че карам спортна кола ! С 1 дума Хонда :( Успех!

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега VoodooАз ползвам сивик с D14A4 двигател- и не виждам слаби места или недостатъци- наскоро в един магазин за авточасти чух, че наричат сивиците с такива двигатели Куршум !!!Не зная за какво ти е този клиренс (по памет според мен е някъде около 150 мм)- и с колко ще го повишиш ?- до 180 мм или до 200 мм ???- дали ще ти решът проблема ?Стабилността на автомобила все пак се дължи и на малкия клиренс.Поздрави и късмет с покупката :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе диджей-миджей, какво даваш акъл на хората, като още не си се научил да пишеш бе. Аман от такива като тебе!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14а4 е всичко друго но не и куршум,какво имам впредвид-ми д15б2 я размазва, количката е здрава, семпла, сравнително икономична градска кола, няма да сбьркаш!Противно на мненията които си чувал ,поддрьжката е сьвсем поносима и части бол!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговорите :Pпо отношение на газовата - излиза, че с обикновена газова и инжекцион газова, разхода е един и същ? Предполагам поне динамиката на колата като цяло ще бъде по-добра с инжекциона? Двойна е разликата в цената, та се чудя дали си заслужава, за предимно (спокойно) градско каране...Клиренс-а ме притеснява, че по спецификации го дават само 110 мм, докато при едното никакво Поло (да не се обиди някой), го пишат 150мм - не е малка разлика, предвид лунния пейзаж по софийските улици :D Сивика май ще си го поръчам да ми го докарат, не че това гарантира по-добро качество, ама все пак.. Кажете какво да гледам като избирам, освен разбира се- липсата на ръжда- читав мотор с добра компресия- да не гори масло и да не пуши странно откъм задника- скоростната да е ок (това как най-добре може да се разбере?)- съединителя да не е съвсем издухан, че го смятам към поне 400лв части и труд- ходовата част да не тропа (евентуално) и в тази връзка, чета за някакъв прословут тампон на задния мост, който струва цяло състояние (към 170лв по памет) ?Ясно ми е че колата си е до голяма степен късмет, но предвид горчивия ми опит от предишната... Какво друго пропускам? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

Колега,Аз съм с обикновенна газова.Във вървежа няма особенна разлика около 1 сек е по бавна от 0 до 100.Разхода е добър-към 6и нещо 7 на дълаг път при положение че не я щадя.Тампоните ги смених сега след 50 хил. Това им е слабо място,пак и като се има в предвид,че частите в бг не са от най читавите..... Клиренса не трябва да те притеснява.Мойта европейка я качвам на 20 25 см бордюр без проблеми.Само я провери хубаво за карета,че те са малко по скъпи и дали се набира добре. Успех в търсенето и безаварийно каране.

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами обикновената газова не скапва ли леко мотора, електрониката? дюзите предполагам че при липса на употреба се затлачват с времето?предпочитам сега да питам, че после да не се оплаквам.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Voodoo. За газовите не знам, карам на бензин от както съм си я купил и мисля да продължа да си карам на бензин, но още нещо което може да прегледаш преди покупката са скоростите. Включват ли се без да заяждат, има ли шум от скоростната кутия при пуснат съединител в режим на свободна скорост. Моята специално има шум като пусна съединителя и така си я карам за момента. Верно, че не настъпвам колата но сигурно рано или късно нещо ще се скапе :). Въпреки, че нямам газова съм на мнение, че газов инжекцион си е газов инжекцион. Успех с пазаруването, от година карам хонда и не мисля да сменям марката за вбъдеще. Може би най-добрият избор който можеше да направя за 5000 лв;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...