MnQk 4 #1 Публикувано 25 Февруари, 2009 начи колеги ако може некои да помогни че ми писна с тея обороти вече... оборотите са супер ниски направо са на нула както си карам колага и като исклуча от скорос и хм хм да гасни иса дигат малко . за днес даже на 2 пати ми гасни таи какво и става на тая кочина незнам преди ги нямах тея ядове ама след като махнах резонатора .. малко паднаха ама поносимо а после като сложих и газово0 и направо се ... ако някои има сащия проблем моля да помага 4е не се траи това нещо а др проблем е с марку4ите на радиатора ... постоянно салзят и ми се губи течноста тоя проблем и тои се появи от както сложиха газовото.. след като го сложиха само на троиниците салзяха сменях скоби какво ли не правих и не мога и не мога да го спра това салзене а от скоро почна да салзи и маркуча кадето влиза в радиатора точно от скоба ... моля помагаите че и по сервизи не мога да ходя в италия сам а тук просто ако отида в сервиз после трябва да си оставам колата като ми кажат цифрата накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 25 Февруари, 2009 ми за оборотите братле,ако само на газ са ти ниски,регулираи ги от изпарителя-болче,странично на изп,въртиш го леко с отверка,ще почнат да се вдигат,после леко полеко ще почнат да падат.търсиш тва положение при което ти работи наи добре колата.ако и на бензин са ти ниски,над дроселовата клапа и ли някъде покраи нея трябва да имаш болче,което е за ниските обороти на празен ход(на място).връткаш леко на ляво и трябва да се вдигнат.ако нямаш такова болче търсиш там където ти е края на жилото за газта(лостовата система на дроселовата клапа)болче,което при навиване вдига оборотите механично,все едно леко ти е натиснат педала на газта.за мъркучите,или са ти много опечени и като сте ги разбутали сега не могат да ги стегнат скобите,или ти надува системата и ги охлабва.газовата чисто нова ли е?мъркучите като ти е работила доста колата(като е загряла в нормална темп и си я покарал)стават ли по твърди от нормалното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #3 Отговорено 25 Февруари, 2009 ми братле оборотите и на газ и на бензин са се така а на газожия инжекцион могат ли да се дигат таи от испарителя ? ако могат осхте утре ще ги понадарвя малко ми да газовата е чисто нова така ме исухлиха 4е ... а относно марку4ите меки са си и незнам от кфо може таи да се насира и на мене ми се струваше 4е 4е системата нещо ги надува и капачката като трява да отвори да варни вода в рашерителния сад тя не отваря и почват да салзят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 25 Февруари, 2009 не беше писал че си с инжекцион газов.за него не съм сигурен но би трябвало да могат.огледаи дроселовата клапа за болче,ако няма там бутни от жилото за газта,ще свърши работа.ако ти се пуска перката на вентилатора когато трябва,ако не ти загрява повече от нормалното колата си смени капачката на разширитела(радиатра).не е скъпа,вероятно тя ти прави беля,ако всичко друго е наред.пристегни си пак скобите,ако са хлабави отново,не е лошо да ги смениш с някви по скъпи,че аз съм имал проблеми от скоби менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #5 Отговорено 25 Февруари, 2009 ми утре ще погледна това за оборотите а капачка каде ли ше намеря в тая скапана италия бог знаи само.. а скобичките ги натягам с трисчотката и няма ядове ама явно капачка ше се тарси то се е видяло мерси се пак за отзивите колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 26 Февруари, 2009 тук е 6 лв,там колко да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #7 Отговорено 26 Февруари, 2009 Е ако не може да прежали някакви пари за маркучите, кво остава за капачка . Колега, виждам, че не ти се дават пари .. ама понякога няма начин Вземи си нови и не се занимавай с притягане, лепене и пр. неща - файда нема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #8 Отговорено 26 Февруари, 2009 колега проблема не е ж парите казах че сам в италия и тук ако знаеш 4е 1 месец тарсих комутатор... просто с тея 4аст и тука доста трудно става само да има зимам си4ко ново ама тва е проблема че няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 26 Февруари, 2009 ми пращаш кинти на някои твои френд тук в бг,купува квото ти трябва и ти го праща в колетче и си ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #10 Отговорено 26 Февруари, 2009 Провери си всички марку4ета(вакумни и др) около всмукатела,и ако са нацепени.....сменяш ги.Провери всяко едно внимателно.Да натегнеш дросела е най-лесно!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #11 Отговорено 26 Февруари, 2009 аз това да го натегна го направих днес ама нещо не ми харесва... като я исклу4а от скорос и оборотите си седят там кадето са и утре пак го вращам на старото положение а това с марку4ите ще го проверя и него утре даваите и др предложения че не ми харесва колицата така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #12 Отговорено 26 Февруари, 2009 Смени си капачката на радиатора.Щом не отварая,то за туи надува и избива от кадето може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #13 Отговорено 27 Февруари, 2009 а някои да предложи нещо какво да ги правя тея обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 27 Февруари, 2009 ми за оборотите братле,ако само на газ са ти ниски,регулираи ги от изпарителя-болче,странично на изп,въртиш го леко с отверка,ще почнат да се вдигат,после леко полеко ще почнат да падат.търсиш тва положение при което ти работи наи добре колата.ако и на бензин са ти ниски,над дроселовата клапа и ли някъде покраи нея трябва да имаш болче,което е за ниските обороти на празен ход(на място).връткаш леко на ляво и трябва да се вдигнат.ако нямаш такова болче търсиш там където ти е края на жилото за газта(лостовата система на дроселовата клапа)болче,което при навиване вдига оборотите механично,все едно леко ти е натиснат педала на газта.за мъркучите,или са ти много опечени и като сте ги разбутали сега не могат да ги стегнат скобите,или ти надува системата и ги охлабва.газовата чисто нова ли е?мъркучите като ти е работила доста колата(като е загряла в нормална темп и си я покарал)стават ли по твърди от нормалното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #15 Отговорено 27 Февруари, 2009 ми мои от болчето не се полу4ава нищо а както споменах от бол4ето на дросела стана още по голямо мазало0... и тарся трети вариант сега.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #16 Отговорено 28 Февруари, 2009 колега а как са ти дистр.капачка и палеца? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 28 Февруари, 2009 ще вземеш вд40,разглабяш дроселовата клапа,почистваш всичко отвътре,на тва болче за оборотите отватре има малко каналче,от което минава въздуха-сигурно е затлачено с мизерии.промиваш,сглабяш и после гласиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #18 Отговорено 28 Февруари, 2009 Доколкото знам оборотите не се регулират от болтчето на дросела и е препоръчително там да не се пипа .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 28 Февруари, 2009 Доколкото знам оборотите не се регулират от болтчето на дросела и е препоръчително там да не се пипа ..тва кои го каза,аз моите след като почистих всичко си ги рехулирах точно от там,дори днеска пак ги бутнах малко,че бяха ниски.като казвам дросела,имам в предвид болчето,което се намира над дроселовата клапа,то е за оборотите на празен ход(на място)при загряла кола.като го развиеш има малка дупчица,която е баипас(при затворена др клапа въздуха минава през нея дупка,отвътре преминава в канал и си подава необходимия на мотора въздух,за да бачка на място.като въртиш болчето,затваряш дупчицата и намаляш притока на въздух-оборотите падат,обратното-вдигат се.сложно няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #20 Отговорено 28 Февруари, 2009 колега а как са ти дистр.капачка и палеца?ми те са в добро састояние сега ще провам да разглобя дроселовата клапа както каза колегата и да видим тогава какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове