To sloW 0 #1 Публикувано 23 Февруари, 2009 Колеги искам да попитам по компетентните ....!1.3 карба ми.... разбрах че има 3 жиглиора.....един за празен ход,един за работен ход при нормални обороти и 3тия за високите обороти след 4500.....!Та въпроса ми е е.. Ако мога да смня жиглиора за високите обороти с по голям...ще има ли фаида,ако не то това което ще на кара да влиза повечко гориво .....то кое е??тъи като на карба му е нужно повечко гориво за да върви за разлика от спринцовката ! И другия въпрос е за улекотена ролка...тази която върти хидравликата и генератора.....разлика ще има ли? Тук из форума такава ролка се похвали някои че има спортна и се усещало доста.... думите му бяха "Като сложих заводската се едно ме ритнаха отпред"Чакам коментари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 23 Февруари, 2009 ми с повече гориво и регулиран въздух е ясно че ще върви повече,а за ролката-всичко което се олекоти има ефект,въпроса е ти на какво се надяваш,щото само от това няма да литне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #3 Отговорено 23 Февруари, 2009 За този жигльор за който говориш има друг вариянт... разпробива се с 0.5 мм свредло.... също така може да полираш смукателя от вътре за да няма микрозавихряния на сместа.... Но ако искаш наистина да живне ..... dual carb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #4 Отговорено 23 Февруари, 2009 ми с повече гориво и регулиран въздух е ясно че ще върви повече,а за ролката-всичко което се олекоти има ефект,въпроса е ти на какво се надяваш,щото само от това няма да литне. Е нямам намерие да я правя чудница.......някви малки доработки и промени,не с дуал карб или втек глави и тнт.....за тая ролка ме интересуваше! А това жихлиорче викаш да го разпробия 0.5 СМ? Немога да разбера обаче от снимката кое точно да изшлаифам!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 23 Февруари, 2009 полираи ако ти се занимава всичко,през което минава въздух и гориво,има значение. както ти каза и колегата разпробии си жиглора,но ако не ти хареса как работи няма да можеш да го върнеш в старото му положение,тъи че наи добре си вземи по голям или друг за резерва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 23 Февруари, 2009 А това жихлиорче викаш да го разпробия 0.5 СМ?0.5 mm п.п. 0.5 см = 5 mm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #7 Отговорено 23 Февруари, 2009 А това жихлиорче викаш да го разпробия 0.5 СМ?0.5 mm п.п. 0.5 см = 5 mm Ебах.......колко е голямо това нещо? 0.5 мм няма 1 милиметар? половинка.....Мерси все пак на всички , ще видим как ще процедирам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #8 Отговорено 24 Февруари, 2009 шайбата за ремъците действа като балансьор на коляновия вал, така че по-добре не я сменяйако обаче си твърдо решил да я сменяш, ще ти дам интересно четиво по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #9 Отговорено 24 Февруари, 2009 Съвсем приятелски съвет - преди да правиш каквото и да било,седни и чети,ама хубаво...см,мм,внимателно с мерките... ;) .По-добре спести парици и вземи по-голям мотор ако искаш повече тяга.Ако не си наясно с това което ще правиш не си разбъзиквай двигателя да не станеш пишман... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #10 Отговорено 24 Февруари, 2009 Повече бензин съвсем не означава повече мощност Аз варианта с дупкането не го одобрявам,това са много прецизни неща как така ще дупчиш с дрелка жиглъор и ще набараш така точната горивовъздушна смес?Направо не ми се мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 24 Февруари, 2009 rusiq_81, и аз съм на същото мнение. Все пак не е москвич (при него е колкото повече - толкова повече ). Има вероятност да почне да се дави колата. Обаче hondaracing ако го е пробвал и работи да каже със сигурност да ли става номера To sloW, при положение че не знаеш какво представлява жигльора те съветвам да НЕ отваряш карба. Веднъж отварях карбуратора на тойотата ми и за малко да стане голяма мазаница. Това са доста сложни карбуратори в сравнение с на лада и мохер примерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #12 Отговорено 24 Февруари, 2009 (Редактирано) Според моето лично мнение е да не се занимваш излишно време и труд ще вложиш срещу минимален резултат!! пък и ако сгафиш някаде .... става мазало ....както колегата по-горе е писал работата е много прецизна ...Пък и един път разбазикаш ли го този карб... после ти казвам голям зор ще видиш..... По-добре помисли има други варианти да направиш колата по агресивна Според мен най-добрия вариант за малко пари е.... dual carb-a но ти си знаеш най-добре Редактирано 24 Февруари, 2009 от hondaracing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #13 Отговорено 24 Февруари, 2009 Повече бензин съвсем не означава повече мощностА не е ли така? За другото съм съгласен,че няма да дупча жиглиора няма да го дупча,но за оликотените ролки точно какво мислте.......е ясно е че няма да литне колицата но все пак?Magnum може ли да погледно това четиво за което говориш?Не съм чак толкова вманиачен че да се стига до swap или dual carb....разхода на гориво е просто повече от доволен!Интересува ме нещо малко...което би я подобрило,затова наблягам на оликотяването.....но не съм компетентен,не ми се изливат толкова пари в тази отживялица... (с извинение пред всички огромни фенове на този автомобил) ! Как влиаят едни колекторчета с генерациика на 1.3-то? разбирасе придружени с филтърче? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #14 Отговорено 25 Февруари, 2009 За този жигльор за който говориш има друг вариянт... разпробива се с 0.5 мм свредло.... също така може да полираш смукателя от вътре за да няма микрозавихряния на сместа.... Но ако искаш наистина да живне ..... dual carb За полирането на колектора с/у микрозавихрянията съм съгласен НО при двигател със спринцовка. При карбуратора даже е препоръчително да е не е полиран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #15 Отговорено 27 Февруари, 2009 За полирането на колектора с/у микрозавихрянията съм съгласен НО при двигател със спринцовка. При карбуратора даже е препоръчително да е не е полиран. и за инжекция не е подходящо, въздуха лепне като дъвка по огледални повърхности и се получават по-кофти завихряния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #16 Отговорено 1 Март, 2009 Как влиаят едни колекторчета с генерациика на 1.3-то? разбирасе придружени с филтърче?е ти ме утрепа !!! двоен карб можеш да намериш и за 50-100 лв .. + още малко за монтаж колектор генерация и филтър не моите скромни експерименти до меомента ми струват хиляди, а ефекта е едва осезаем ... или влизаш във водата целия, или въобще не се занимаваш да се мокриш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове