Jump to content
Guest HondaFen

Газов инжекцион или...

Recommended Posts

Guest HondaFen

Имам Civic 3 door D15Z1 1996 г. Навъртам по 80-100 км дневно. Не че гори много ама при тия цени на бензина... нали се сещате. Мисля за газова уредба. Кажете ми ако имате наблюдение в-у това как се носят тези коли с конвенционална газова уредба, защото не давам да ми дупчат колекторите за инжецион. Да не говорим че е 4 пъти по скъп, а и има вероятност от запичане на бензиновите инжектори при продължително каране на газ. Така съм чувал де. Та има ли проблеми с обикновенна газова уредба и има ли смисъл да се изкиха човек за газов инжекцион или не си струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

ЛИЧНО МНЕНИЕ:Не няма смисъл от газов инжекцион ако колата ти е под 160 к.с.(освен ако нямаш излишни 1800 лв. за BRC примерно)Слагай обикновенна за 490 лв. с монтаж и си свиркай.

Редактирано от RENZO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ЛИЧНО МНЕНИЕ:Не няма смисъл от газов инжекцион ако колата ти е под 160 к.с.(освен ако нямаш излишни 1800 лв. за BRC примерно)Слагай обикновенна за 490 лв. с монтаж и си свиркай.

Renzo, проблемът е че ако колата е с ламбда сонда е добре да има и ламбда емулатор за газовото, а едно АГУ с ламбда емулатор е не по-малко от 800 лв с монтажа. Принципно ако имаш парите за емулатор или за инжекцион, е добре да сложиш, защото ще ти свали разхода. За сравнение, моят акорд е с 2.0 л мотор и ми гори градско около 10-11 газ, докато на един мой приятел, с Рено 19 , 1.7л с почти ново БРЦ но без емулатора ,му дава разходнад 13/100. Освен това не е зле да се замислиш за метанова АГУ ако предимно караш в София- излиза два пъти по-евтино от пропан-бутана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...