Guest IVOHONDA #1 Публикувано 18 Август, 2005 (Редактирано) има ли някаква възможност да се избегне това мито? Редактирано 18 Август, 2005 от IVOHONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ShEfA #2 Отговорено 18 Август, 2005 Мисля, че ДДС-то може да се избегне, а и митото /но не съм сигурен/ ако колата се внася за инвалид. Също така, ако устискаш до 2007г. когато /ако/ влезнем в Е.С. колите които се внасят от Европа ще са безмитни и без ДДС. НО за жалост има нещо, за което не съм сигурен и то е, че май няма тази екстра за коли произведени в Япония, и изобщо извън границите на съюза.Това е което имам като информация, дано съм бил полезен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi #3 Отговорено 18 Август, 2005 Абе хора къф инвалид и С2000 бре помислете малко До колкото съм запознат възможностите да се спести ДДС на такъв автомобил са: 1. Вкарваш автомобила регистриран на чужденец или на фирма извън БГ и караш тука с чуждите номера, като от време на време правиш едно кръгче на границата. Но другия въпрос е какви са изискванията и таксите на другата държава.Другия вариянт е автомобила да е регистриран на човек с двойно гражданство или ред подобни в същия дух така са познатите ни номера които са сини с две букви ХХ в началото на номера. Те също не плащат ДДС за България, но мисля че имат ограничение в мощност и кубатура. успех и да дадеш едно кръгче със S2000-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #4 Отговорено 18 Август, 2005 Мисля, че ДДС-то може да се избегне, а и митото /но не съм сигурен/ ако колата се внася за инвалид. Също така, ако устискаш до 2007г. когато /ако/ влезнем в Е.С. колите които се внасят от Европа ще са безмитни и без ДДС. НО за жалост има нещо, за което не съм сигурен и то е, че май няма тази екстра за коли произведени в Япония, и изобщо извън границите на съюза.Това е което имам като информация, дано съм бил полезен! Ти си мислиш , не го знаеш със сигурност , кажи ми как , каква информация имаш за ДДС , щото аз ще ти кажа че не става да избегнеш ДДС-то Айде да видим , дали аз имам вярна информация Значи до колкото знам , има бая вече случаи в които колите си запазват старите си регистрационни номера , ако колата е собственост на фирма със съдружници от двете държави ( това го знам обаче само за коли от Щатите , не знам дали важи за такива от Европа и др. ) Също така знам , че мито или някакъв акциз , не знам точно вече какво е , не се плаща ако колата е произведена в границите на Европейския съюз За такива които са произведени няма нормите Евро2,3,4 или не знам си още кви и духаме супата А с2000 не занам да е произвеждано в Европа А и забравих , че ако колата е фирмена на всеки 3 месеца трябва да се ходи до границата ( не съм сигурен дали до този пункт от където е вкарана ) за да се изкара от регистрите и да се вкара наново за следващите три месеца . Има някакви врътки но не ги знам , ако не се лъжа може и на части да се вкара , ама къде ще я разфасоваш и тогава пак мисля се плаща мито за частите и трябва да имаш документ от къде си ги взел А ако дочакаш европейския съюз мисля , че тогава може да се кара колата със старите си номера , ама тогава трябва да се плащат данаци от държавата където си я купил , абе малак ужас Успех все пак , консултирай се с някой от системата , може и да ти пообясни нещата а и да ти помогне ( ако и ти на него помогнеш някак си ) врътки има и вратички всякакви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi #5 Отговорено 18 Август, 2005 Тино - 1-ви бях хихихихМисля най лесния начин да разбереш какво и как се прави е да се обадиш на 144 да ти кажат телефона на инфо главно управление митници Тук само можем да те объркаме с догатки и предположения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest raldo #6 Отговорено 18 Август, 2005 (Редактирано) forrum mitnica-внос на автомобилимитици-инфо сайтмитнически калкулатор Редактирано 18 Август, 2005 от raldo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest italia #7 Отговорено 18 Август, 2005 брат ми колкото и да искаме и аз и ти и вси4ки тука няма такава вазмозност.ами 6е 4акаме да станат по 5000евро ама здрави а не тотал 6адени 4е тогава да си позволим да им пла6аме тожа безбозно мито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 8100rpm #8 Отговорено 19 Август, 2005 знам само че митото на с2000 е 27000лв. относно на фирмена регистрация кабриото няма да мине такаче успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest IVOHONDA #9 Отговорено 19 Август, 2005 Мерси на всички за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest R1cerBoy #10 Отговорено 23 Август, 2005 (Редактирано) Като гледам никой не е съвсем в час със системата ... ще се опитам малко да поясня общите митнически сборове на с2000 (от 3 до 4 годишен) са:1. Мито 2981 лв. (мито не се плаща на коли притежаващи Еuro1 (произведени в ЕС)).2. Акциз 10588 лв. (след като влезнем в ЕС акиза няма да се премахне)3. ДДС 7914лв. (може да се избегне единствено когато колата се вкарва от ФИРМА и е доказано, че колата може да се използва за фирмената дейност ... демек можеш да вкараш джип, пикап, автобус, бус, миниван (трябва МПС-то да е с повече от 7 места (предполагам) или да е товарно))ОБЩО: 21563 лв. Има и начин да се избегнат всичките по-горни митни сборове чрез регистриране на името на човек с чуждо гражданство и каране с чужди номера и излизане през 3 месеца на границата. Проблемът тука е, че чужденеца трябва да плаща данък в собствената си страна, застраховки и т.н. Ако се вкара по-стара кола данъците стават непосилни и това решение отпада.ПС: 2-ри начин ... вкарва се кола с малкък мотор примерно BMW 725tds - 143 коня (~2500лв. мито+ддс) и се слага двг от БМВ 750и (мито+ддс на цялата кола ~25000лв). Трябва да имаш и вътрешни хора. Но в случая с2000 има само един двигател и това отпада също. Редактирано 23 Август, 2005 от R1cerBoy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest emko #11 Отговорено 24 Август, 2005 ако беше лесен варианта с безмитен внос на яки коли, то всеки втори - трети щеше да бръмчи с резачкане е за всеки джоб тази кола и не са много привелигированите да я каратАко можеш да отделяш 4 години по 1600лв, си вземаш една нова на изплащане и ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Concerto #12 Отговорено 24 Август, 2005 (Редактирано) Eдинствения вариант е пича, който иска да кара тази кола и да избегне вносните налози (ДДС, акциз и евентуално мита) е да я кара тази кола в чужбина поне 6 месеца.Един познат, който живееше в САЩ така си вкара Митсубиши Еклипс '98 г. (2000 кубика, 140 коня, ако не се лъжа).Докара я от САЩ и тук на митница плати само 50-60 лв няк'ва такса и си я регистрира като лична собтсвеност. Има разпореддба в Закона за митниците ако си живял определен период в чужбина повече от 6 месеца (ако не се лъжа), то тогава коли, кухненско оборудване, мебели и тн можеш да ги внесеш на символични мита, защото се водят лична собственост.Вратички по принцип винаги могат да се намерят стига да имаш познат митничар и от него да се потърсиш съвет. Той може да даде съвет дали е възможно (мисля, че става този номер) познат, който живее в САЩ (да кажем) купува кола Хонда s2000 като я кара там 6-7 месеца и я докарва в БГ и си я регистрира на негово име после пуска на купувача 1 пълномощно и човека си джитка колата с него.Това все пак трябва да се направи с познат митничар иначе реално не се нарушава никакъв закон и всичко е ток. Тук някои може би ще кажат, че така се оскъпява доста вноса. Мога да кажа че всичко заявиси от автомобила, който купуваш. Това Митсубиши пича си го беше купил за 4,5 хил. $ в САЩ, ферибота до пристанище в Германия е 1000$ и от там праваиш сметка за бензина. Беше му стъпило до БГ около 6000$, а го развърза с пълномощно за 17 000 лв (около 11 хил и нещо $)Вие си правете изводите дали струва или не. Редактирано 24 Август, 2005 от Concerto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #13 Отговорено 24 Август, 2005 Колегата Ралдо е пуснал няколко линка...1-вия 6те ви аддв отговор на въпросите а именно кви са вариантите да скатае6,аз го из4етах....Накратко 6е нахвърлям ако не ви са 4ете1.Статута на лицето Х трябва да е бил с постоянно прибиваване в 4уждата държава от която внася(ако приемем 4е Е Българин)демек ако си бил студент не става2 Трябва да декларира6 4е в следва6тите 180 дни 6те живее6 в България3 Автомобила който 6те вкарва6 трябва да е бил твоя собственост поне 6 месеца от датата в която декларира6 4е внася6Има6е и о6те няколко тънки момента... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #14 Отговорено 24 Август, 2005 http://www.autoscout24.it/ita/list.asp?mak...&action=Ricerca Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest buddi5 #15 Отговорено 25 Август, 2005 Нали се сещате 4е ако се води в америка примерно ,трябва да и се плащат данаците и застраховките там , пък там са доста по сериозни суми та не знам дали сте си струва разправиите. А как стои вапроса със годишните техни4ески прегледи ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 8100rpm #16 Отговорено 25 Август, 2005 добре нека да пробваме така имам двоино гражданство и сам живял 10г. там какво трябва да направя да си вкарам с2000? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #17 Отговорено 28 Август, 2005 Махаш двигатела и вкарваш само колата.После двигателя незаконо (т.е. скриваш го) или му махаш тиквата и го внасяш като части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Victor #18 Отговорено 28 Август, 2005 Eдинствения вариант е пича, който иска да кара тази кола и да избегне вносните налози (ДДС, акциз и евентуално мита) е да я кара тази кола в чужбина поне 6 месеца. Човекът с тунингования син делсол от Благоевград, когото преди време толкова старателно оплюхте тук, си е внесъл колата от Америка по абсолютно същия начин, хем неговата е с двигател от Интегра, доколкото си спомням. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 8100rpm #19 Отговорено 28 Август, 2005 (Редактирано) Eдинствения вариант е пича, който иска да кара тази кола и да избегне вносните налози (ДДС, акциз и евентуално мита) е да я кара тази кола в чужбина поне 6 месеца.Човекът с тунингования син делсол от Благоевград, когото преди време толкова старателно оплюхте тук, си е внесъл колата от Америка по абсолютно същия начин, хем неговата е с двигател от Интегра, доколкото си спомням. защо сте го псували бе хора тоя е пич аз го познавам по точно хондата е от аризона е та щом било толкова просто с тия 6 месеца вобще няма да си купувам ЕК4 а нещо по силни4ко Редактирано 28 Август, 2005 от 8100rpm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове