Dinko K 0 #1 Публикувано 22 Февруари, 2009 Здравейте колегиНаскоро си купух Хонда ЦР-В и след около 2 седмици се появи едно притропване от пред. Появява се само като правя по резки десни завои и когато колата е на предавка. Като свърши завоя веднага спира. Чува се от пред от ляво, все едно гумата задира в нещо кухо. При задна скорост е по силно, но защото волана е винаги по силно завъртян... Ако карам по инерция това пропане не винаги се появява и е много по слабо, както и ако освободя скороста в завоя тропането спира.Това дали може да е рейка която е за смяна или нещо свързано с диференциала? Или нещо по окачването?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boro 0 #2 Отговорено 25 Февруари, 2009 Здравейте колегиНаскоро си купух Хонда ЦР-В и след около 2 седмици се появи едно притропване от пред. Появява се само като правя по резки десни завои и когато колата е на предавка. Като свърши завоя веднага спира. Чува се от пред от ляво, все едно гумата задира в нещо кухо. При задна скорост е по силно, но защото волана е винаги по силно завъртян... Ако карам по инерция това пропане не винаги се появява и е много по слабо, както и ако освободя скороста в завоя тропането спира.Това дали може да е рейка която е за смяна или нещо свързано с диференциала? Или нещо по окачването?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 25 Февруари, 2009 Външно ляво каре, колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boro 0 #4 Отговорено 25 Февруари, 2009 Здравейте колегиНаскоро си купух Хонда ЦР-В и след около 2 седмици се появи едно притропване от пред. Появява се само като правя по резки десни завои и когато колата е на предавка. Като свърши завоя веднага спира. Чува се от пред от ляво, все едно гумата задира в нещо кухо. При задна скорост е по силно, но защото волана е винаги по силно завъртян... Ако карам по инерция това пропане не винаги се появява и е много по слабо, както и ако освободя скороста в завоя тропането спира.Това дали може да е рейка която е за смяна или нещо свързано с диференциала? Или нещо по окачването?Благодаря предварителноКолега без да се чуе този шум е трудно да се определи от къде идва. Обикновено при даденото от тебе описание на шума това е каре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boro 0 #5 Отговорено 26 Февруари, 2009 Колега провери си карето и лагерите на колелото от където се чува този шум! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #6 Отговорено 26 Февруари, 2009 колегата по горе ти е казал даже кое е карето!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliq 0 #7 Отговорено 3 Март, 2009 и аз имах такав проблем поулоската ми се вадеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliq 0 #8 Отговорено 3 Март, 2009 и аз имах такав проблем значи чупих си на хондата скоростната кутия и от там започнаха ядовете тарсих скорости каде ли не за д16а8 така намерих за сумата от 320 лв. сложих я но и доиде проблема поулоските ми не ставаха на тези новите скорости моите бяха по дебели и така обаждам се аз на този от кадето купих скоростите и му обясних какъв е проблема и тои каза прати ми твоите поулоски аз ще ти испратя един размер по малак и аз викам хубаво взех ги сложих ги пробно кракче супер трагвам да вкарвам колата в гаража лявата гума цялата ми потскачаше и аз се почудих какво става вкарвам колата в гаража и сфалих лявата поулоска и кво да видя цялото каре е излизало и от там пак на проблеми обаждам се пак на човека от когото взех скоростите обясних му сегащния проблем и тои каза прати ми лявата поулоска аз ще ти испратя по дълга викам добре пратих му ги на човека след 1 ден тои ми испрати поулоската сложих я ама кво се нарича по барзият начин няма и 10 мин вадя я от гаража за тест дриве спрях след 1 км . обращам колата никакав проблем и вече да я настапя по сериозно 1-рва предавка колко може вкличих втора и колата спря и се фурцирва колко може направо умрях от яд обадих се на комшията тои идва с лошата мазда слагаме лошото важе и пак в бокса и кво да видим от шибаната ми барзина не сам вкарал цялата поулоска в скоростите кадето има едно като шаиба от кам скоростите кадето законтра и така взех един едър чук и едно шило и като се ядосах лепи лепи и влезна качвам се в хондата и се моля да трагне запалих лепнах задна и супер трагна никви проблеми и общо взето това ми беше на мен проблема доста исписах но дано да сам помогнал на колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dinko K 0 #9 Отговорено 14 Март, 2009 Благодаря колеги. За съжаление мисля че не това е проблема. След още няколко седмици успях да установя кога прави проблема - тропането при завоите надясно намаля със смяна на тампон на двигателя но остана друго притропване като хъркане. Явно са били два проблема.Не съм сигурен дали е от раздатъчната кутия или диференциала или скоростите...Проблема е когато карам на задна скорост понякога се чува едно хъркане от долу без значение от това накъде е завъртян волана. А когато пробвам да изкача бавничко бордюр на задна скорост винаги се чува този шум като хъркане и е силен постоянен шум, докато не подам повече газ и не изкача бордюра. Но когато качвам бордюра напред бавно няма проблем няма тропане или хъркане, само назад. Този шум се получава и когато карам напред и взимам завой на дясно с по голяма скорост на по ниска предавка. Но само на десни завои. И не винаги. И като че ли шума е отпред от ляво но не съм сигурен. И шума е само когато колата е на скорост ако освободя предавката няма хъркане. Не е каре. Може би има проблем при предаването на движението от предните гуми към задните, когато се включва системата 4х2, като натоваря. Но вече два сервиза нищо не можаха да направят.Благодаря за отговора Динко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове