Jump to content
Guest Magnum

спирачки от VTEC

Recommended Posts

Guest Magnum

Спирачките ми са за смяна вече, та се замислих дали не мога да сложа спирачки механизми и дискове от CRX VTECКакво трябва да се смени? Подочух, че цялата главина със носача трябва да се смени?И следващият въпрос, който май ще ме разубеди да правя цялата галимация, дали може 14" джанти да се сложат на CRX VTEC, дали ще се съберат спирачките вътре или ще опират?Защото имам 14" зимни гуми, нови. А на CRX VTEC му дават 195/60-15 гуми фабрично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

на CRX VTEC му дават 195/60-15 гуми фабрично

Грешка !

 

Стандартно CRX EE8 е оборудван с лети джанти с размер "14 цола (гумите са с размер 195/60R14).

 

Ето ги и въпросните джанти:

post-18-1124273570_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

мда прав си, въпреки че в таз брошура пише 15киhttp://www.civic4g.com/img/brochimg/vt/vt10.jpgа в сканираната документация, която имам за VTEC пък точно това не се чете. сега остава въпроса какво трябва да се смени, за да станат тез спирачкигледам VTEC-а е с ABS (ALB) но пък апаратите би трябвало да са същите (подобни)мерси все пак за уточнението, търсенето продължава!ред: един ред по-надолу в брошурата си пише, че джантите са 14" (5.5J-14) явно не става да се сложат 195/50-15 гуми на тях :newbie: ама кой да чете ...

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Не стават апарати и дискове от Витек.трябват ти и полуоските още.може да се направи но е ............голяма разправия и пари.Обади се ще ти обясня какво да направиш.Тъкмо се разправям със спирачките на Акорда.Чисто нови дискове Бендикс,за 3000 км.се изкривиха така че на 140-150км./ч. като пипна педала и ми мести цялата предница от вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Подочух, че цялата главина със носача трябва да се смени?

Сменяш дисковете с накладките и апаратите обачееееееее....ако захваштането на апарата е различно.....тогава става дебела.Освен шенкела с главината и външните карета са различни.Такаче дори и с главини от VTEC ще ти трябват и каретата му обачеееее...май и към полуоската са различни(не съм сигурен)...тогава какво правим????Май по-добре да си вземеш някакви двойно вентилирани дискове+накладки(ама хубави) и си ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Тъкмо да се обадя и Hronos ме изпревари.А що се отнася за дисковете за Акордеона те май са им голям проблем.Ние сменях ме на наколко Акорда като твоя+Роувъри и май нямат никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

И за нямам но ако карам градско и до 120км/ч.До тук спирам идеално.Но ако ми се наложи да спирам със 150-160 да не си ми в колата,почва да хвърля къчове като див кон.Както и да е,разкарах ги дисковете и сега щели да ги иследват дали нямали фабричен дефект.Има шлайф машина в един сервиз която се монтира на самата главина и шлайфа на место като мери и кривината.Специално за дискове.Старите ако имат още дебелина по добра стомана от на оригиналните дискове няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

разкарах ги дисковете и сега щели да ги иследват дали нямали фабричен дефект.

:newbie: И ще ги върнат на завода производител в северен Китай област "Тън Мъй"За съжаление си много прав колега.Много жумели срещам и аз сред спирачните дискове и накладки,и най-лошото е,че при теб смяната на тези дискове си иска време и средства. :P Май развуднихме темата на Magnum,но той няма да се сърди :P Пък може и да сме полезни на някого

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

На Магнума вече му казахме да си я избий от главата тая идея с замяната.По добре да си потърси накладки на "Sparco"-не много студени все пак,и да го заведа да му изшлайфат тия дискове.Те знам че не са изтънели,понеже ги сменях с други употребявани но японски.Точно заради новите боклуци които продават пък били те и Бендикс и разни други.А при мене за смяната цялата ходова част от пред пада долу и тогава стигаш до дисковете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Май по-добре да си вземеш някакви двойно вентилирани дискове+накладки(ама хубави) и си ОК.

точно такива искам!

Публикувано изображение

 

Тези хеед ги продават, за около 300лв ама National Autoparts ми звучи по танганайски ...

Някой знае ли от къде може да се вземат някакви по-хубави?

 

Знаех си аз, че има някаква непреодолима пречка за VTEC-овите... :angry: А ми се искаше повече спирачка, VTEC-овите са 214мм диаметър, 50 мм2 контактна площ, а моите са 194мм диаметър (по-малки от задните, 208мм) и 44.1 мм2 контактна площ.

Но явно трябва да се фабрикуват карета за VTEC към нормална полуоска - и аз съм до тук ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

магнум не ти трябват карета от VTEC просто сменяш некела с апатара а ползваш твойте главини за да ти станат твоите карета и си готов но защо не земесш спирачки спирачки от VTi civic 262мм диаметър са :angry: зимаш апарати и дискове шенкела го оставяш твоя и с едни планки изнасяш апарата навън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

магнум не ти трябват карета от VTEC просто сменяш некела с апатара а ползваш твойте главини за да ти станат твоите карета и си готов но защо не земесш спирачки спирачки от VTi civic 262мм диаметър са ;) зимаш апарати и дискове шенкела го оставяш твоя и с едни планки изнасяш апарата навън

ехее това вече са спирачки, 262 :Pно няма да събера зимните джанти 14ките ... всъщност дарко ти нали слагаш 14" джанти на твоята, а е със VTi спирачки (нали?)Чувал съм за такива планки, обаче много вяра им нямам, че няма да поддадат и да се счупят точно когато най-малко ми трябва.И още нещо, като сменя предните спирачки с толкова големи, вече задните няма да са достатъчно силни, ще се промени спирачния баланс. То вярно, че задните спирачки почти не играят (накладките не съм ги сменял а почти не мърдат). Може да се наложи и главният цилиндър да се сменя, ако не може да 'нахрани' достатъчно по-големите апаратиох пак ще прекарам безсънна нощ в google ... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Ето ги спирачките на VTi-катаVTi brakesЕто ги и моитеCRX brakesОказва се, че този диаметър (262мм на VTi) всъщност е максимален (външен диаметър) а тези данни, които имам, са за същия диск, но измерен другаде (знам ли къде) - 214мм.Защото спирачките за VTi са същите като спирачките на CRX VTEC 1.6 16v Vtec VTi Dohc (EG) 91-12/95 1.6 16v Vtec Dohc (EE) 90-6/92 А моите спирачки пък са същите като на 1ген CRX ZC, и някои Civic 3ген телевизори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

гледам таз картинка,

 

Публикувано изображение

 

Knuckle е шенкела, това кривото дето отива нагоре до шарнира, на него се закача спирачния апарат на двете уши насам, под и над дупката за лагера и главината.

Понеже спирачния апарат ще е по-голям, по-голям диаметър на диска, съм почти сигурен, че и шенкела ще е различен, с по-големи уши.

Ако е същия - проблеми никакви!

 

Та идеята ми е да се смени шенкела от VTEC-ов, но да се запази главината (front hub), за която всъщност се закача и полуоската.

Но за тази цел трябва да са същия размер, да ползват същия лагер.

 

Сега въпроса ми е дали може да се сложи не-VTEC главина на VTEC?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

задните спирачки трябва да са еднаквипланките са ок щом на AEM BigBreake KIT-a ползва оригиналните апарати само има едни планки който ги изнасят навън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest italia

питаи 4ики рики тои е спец по тиа работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...