Slade 21 #41 Отговорено 25 Февруари, 2009 HondaFen аз го имам проблемът с притрисването откакто съм си я взел колата и до ден днешен е така подскача винаги само като е срудена ми прави кеф как отделя на полусъединител.Държа да кажа,че оригиналният комплект съединител съм го сменял наскоро с нов комлект съединител и проблемът си остана.Дочух и следната глупост,че може да имам и крив маховик,но следователно и работата на двигателя ще се наруши(всмисъл ще държи неравномерни обороти)и за това я изключих тази теория,заради факта че работи като часовник.Какво би могло да изкриви маховика? Ако маховика действително е крив - при висока скорост и обороти няма ли да влезе в купето да каже здравей на тоя, който кара?Изчетох доста теми във форума и забелязах, че не са малко хората, които имат проблеми с рязко отделящ съединител след смяна и при много от тях (вкл. и при мен) същия отделя доста добре и има нормален полусъединител за кратко когато е ледено студен... Струва ми се, че независимо дали е stage-XYZ съединителя или "нормален" проблема може да е общ и много ми се иска да изкопаем основната причина за него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #42 Отговорено 25 Февруари, 2009 Изчетох доста теми във форума и забелязах, че не са малко хората, които имат проблеми с рязко отделящ съединител след смяна и при много от тях (вкл. и при мен) същия отделя доста добре и има нормален полусъединител за кратко когато е ледено студен... Струва ми се, че независимо дали е stage-XYZ съединителя или "нормален" проблема може да е общ и много ми се иска да изкопаем основната причина за него!...имало и обратния случай - видях подобна тема само, че там колегата описва претрисане когато е студен и подобрение след загряване! Явно става нещо, но се надявам утре да имам професионално, компетентно мнение. Днес не успях да стигна до сервиза на GPто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #43 Отговорено 26 Февруари, 2009 Очаквам с нетърпение някакво професионално мнение по нашия проблем.Тази сутрин почти 20км съединителя беше много добре и скоростите влизаха много лесно, но беше 7ч сутринта и беше бая студено!Чак към края на пътешествието ми започна да се усеща рязкото зацепване и малко по-трудно влизане на скоростите.Когато си тръгна следобед от работа - времето е по-топло и много по-бързо почват проблемите с отделянето и превключването.Вчера разсъждавах и формулирах няколко хипотези, но това е все едно дърводелец да разсъждава върху коронарография на пациент с тежка форма на исхемична болест... Едната хипотеза е, че може феродовия диск да е много малко по-дебел (с някакви микрони) и в ледено студено състояние, когато материалите са се свили - да отделя добре, а като се разширят да прави проблеми.Втората хипотеза е, че прецаканите помпи на съединителя като е студено уплътняват по-добре и дават по-голямо налягане, а като се пораздвижат и поразширят от триенето и т.н. - почват да изпускат, да текат (като при мен) и да не осигуряват достатъчно налягане.Третата хипотеза е, че пластините на притискателя са отслабнали и като са много студени са по-твърди (не знам това дали е възможно!), а като поработи съединителя и позагреят - омекват повече. Тая хипотеза е породена от това, че аз притискател не съм сменял, а само лагер и феродов.Хипотеза само за трудното превключване на скорости нямам! Също вчера следобед, като имах проблем с превключването, пробвах какво ли не: 1. Подаване на междинна газ при превключване - не помага2. Припомпване на съединителя няколко пъти преди превключване - не помага3. Опит за включване при току що изгасен двигател - не става по-лесно, скоростите в началото влизат все едно е запален двигателя, а след първото включване влизат и без съединител. За сравнение на старото Ренде, ако колата е спряна на равно с изгасен двигател - скоростите ведага влизаха без натискане на съединителя.Ако някой иска да потвърди или отхвърли хипотезите или да ми помогне с акъл - да заповяда! Много ще съм му задължен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #44 Отговорено 26 Февруари, 2009 (Редактирано) Здравейте всички! Искам да споделя, че моя монтьор май ще се окаще прав, че цитирам пак:"или ще се оправи, или ще се влоши"! При мен почва да се оправя - с всеки изминат километър колата се държи все по-добре. Все още има претрисане, но е много по-слабо и много по-кратко, дори и при потегляне на ниски обороти със задържане на полусъединител. Все пак се отбих в сервиза - покарахме, слушахме, гледахме итн... Диагнозата беше, че имам 4 нови повърхности - маховик, феродо и феродо, притискател - трябва да се напаснат - тоест ако има леки неравности - най вероятно по феродовия диск, то той зацапва неравномерно - първо най-изпъкналите повърхности, което е причината за тресенето. Това с комбинация с лекия маховик води до нисък въртящ момент, приплъзване и резонанс в първия момент.На прима виста няма нищо счупено или неправилно - решението е повече газ - обороти около 1600-1800 при потегляне. Надявам се, че след още 1000 км и това вече леко потреперване ще изчезне. Искам да кажа, че съм минал около 500км от смяната на маховика и съединителя, но имам около 30км каране на писта + 5 дръпки на 400м, което сигурно съравнява на много повече км нормално каране. Колкото до колегата Slade - може да имаш и проблем с притискателя - щом не си го сменял - възможно е и да е омекнал или изкривен /това е другата страна на монетата - да се влоши положението/, щом имаш и проблем с превключването. Надявам се да греша! Пробвай да покараш по-спортно, според моя монтьор такова нещо като пазене на съединителя през първите 500км няма! Ква е разликата в параметрите на феродото в началото и след 500км? Май няма такава, така че дори при повече спар би трябвало да се заглади по-бързо - мое мнение! Карай така още 500 км да речем, ама да е с повечко оборот и да видим дали ще има подобрение - при мен даде резултат, но пък ти имаш и проблемна помпа, при мен са ОК и 2те!Мисля че правилно разсъждаваш и ако и да не е на 100%, повечето неща са много вероятни!Дано не се улях с поста, опитах се да бъда максимално изчерпателен и да споделя мнението на монтьор, на когото вярвам! Успех на всички! Редактирано 26 Февруари, 2009 от HondaFen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #45 Отговорено 27 Февруари, 2009 Трябва да споделя, че и при мен като че ли нещата бавно се подобряват. Вчера следобяд времето не беше чак толкова студено, а скоростите влизаха просто идеално, нямаше никакво тресене от съединителя (само ако се опитам да тръгна на 2-ра с по-малко от 2500об). Нормалното ми тръгване трябва да е на ок 1500-1800об и няма никакви проблеми.Най-интересното е, че днес сутринта скоростите също влизаха много добре през цялото време (15км из задръствания)!Има полусъединител, но още хода е маалко по-къс, отколкото ми се иска.Снощи бях пръв на един светофар и изправих предницата мощно на 1-ва и втора като оставих тълпата далеч зад мен. Лошото е, че не съм със спортен съединител и превъртях гумите... Имам странното чувство, че след изрязването съединителя отделя дори малко по-добре. Не съм правил много такива изпълнения откакто го сложих (вече към 750км). Имам надежда, че като мина още толкова нещата съвсем ще се нормализират. Ако пък ситуацията се влоши драстично (може би в жегите през лятото?) - явно ще трябва да сменям притискател, но по-добре да не е веднага, че май Daikin-ските са по 300-ина лева... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #46 Отговорено 27 Февруари, 2009 май Daikin-ските са по 300-ина лева...Радвам се, че за сега нещата се движат в правилна посока и при двама ни.Ако се наложи смяна на притискател се обади. Ще те уредим с е-бейски ЕХЕDY - то си е Daikin - на по-добра цена.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #47 Отговорено 28 Февруари, 2009 Мерси, задължително ще го имам предвид! Засега ме посъветваха да карам така, ако се сбъгяса работата ще отварям и ще го сменям, като e-bay-ските цени наистина са доста по-нормални.Ъпдейта от днес е, че в Омбре ми смениха буталото на течащата горна помпа и отделянето на съединителя се подобри още повече! Много по-плавен е хода на зацепване и полусъединителя го контролирам много по-добре! Значи хипотезата с помпата до голяма степен се потвърждава. Сега остава да се надявам да не протече наново и следва само каране. За пореден път съм много доволен от сервиза! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове