Jump to content
boschmann

проблем с B18c4

Recommended Posts

Здравейте колеги имам нужда от съвет какво може да е станало. Карам си леко на 5-а с 50км/ч колата заглъхва, забива муцуната, и тръгва да гасне, но това лесно се оправя давам много гас и натискам съединителя и вече си е нормално всичко-това го правеше преди като я карам лекичко, но не и сега. Изгасна в едно нанадолнище пробвах да я запаля с ключа - не, пробвах на скорост 5-а, 4-а, 3-а, 2-а влиза на 3500 rpm но не пали.Спрях вдиднах капака, а отдоло мерище яко на изгорели кабели, жици и т.н, подуших всичко под капака и установих, че миризмата идва зад двигателя при всмукателните колектори. Задърпах я до вкъщи, че беше тъмно и на следващия ден я поугледах, чеквах я за грешки, нищо не намерих, пробвах да запаля, но неще.ПОМАГАЙТЕ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то зад двигателя кво има,да не е от много въртене да си затормозил стартера.проверия я дали ти дава искра на кабелите,дали ти работи помпата и качва ли гориво.съмнява ме че си я удавил,развии свщите ,почистии ги,ако ти е СЛАБ акулулатора го зареди задължително,и ако има ток и гориво трябва да запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали ти отива ток до свещите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зад двигателя минава основния сноп с кабели на мотора. ако са се стопили много лошо.... дано да е бубина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щях да питам за ангренаж ама се сетих че е по-логично да са кабелите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали ти отива ток до свещите .

Проверих и няма ток на свещите. Какво ще рече това бубина ,делко или нещо друго? Редактирано от boschmann

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зад двигателя минава основния сноп с кабели на мотора. ако са се стопили много лошо.... дано да е бубина...

Не можах да видя каде е този сноп понеже всичко е в сняг и лед и трябва да се размръзне,но да речем, че нешо е станало и са се разтопили изолациите на кабелите, като я чеквам нямали да покаже някой датчик като са замасили жиците, а и като закача акумулатора няма ли веднага да се палят кабелите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имобилаизер имаш ли?обикновенно тои прави бели.като т замириса на кабели,не видя ли някъде да пуши-дим без огън няма?така на слуки няма как никои да ти помогне,а само да ти даде насока.като извадиш централния кабел от капачката,тзи които идва от бубината и там ли няма ток?ако няма значи сигурно е бубина.наи добрия вариант е да вземеш от някои за проба или да я измериш дали е пробила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах същия проблем и пушек и се оказа 4е от вибраций се е протрил кабел(от снопа),които минава зад всмукателите.Както варви спира-по често и все по често докато спря да пали!Не твърдя,че е точно това,просто споделям.Възможности много,дано да се оправиш най-скоро.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички Хондаджии за указаното съдействие и съвети бубината беше мръсница. ЛЕТЯЩИЯ ХОЛАНДЕЦ запали вече мода да спя след 4-и безсънни нощи! И пак БЛАГОДАРЯ на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега повярвай ми или е бобина или е комутатор минах през същия път, свали ги,замери и сменяй каквото е изгоряло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...