Jump to content
Guest Stass

Придърпва и прекъсва на ниски обороти

Recommended Posts

Guest Stass

И такаа..всичко започна след като в един сервиз след реглаж на клапани ми пренатегнаха едната свещ и скъсаха резбата, след което като запалих и изфорсирах за да превключа на бензин, свещта излетя и се спря в капака.Нарязахме нова резба сложихме от ониа пружинки на които се завиват свещите след такива изпълнения, но се оказа че колата не върви добре- на ниски обороти ( или ако е много натоварена икатеря някой баир например) , мотора като че ли прекъсва и придърпва. Да не говорим че вече на газ не мога да вдигна 170 км/ч. Поразпитах разни разбирачи и общо взето мнението е че или се е скъсал кабелът на излетялата свещ или самата свещ е сдала багажа, не знам обаче доколко може да им се вярва. Та ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели опита си с мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RENZO

Откачи лулата от въпросната свещ и виж дали има разлика. Ако няма е или кабела или свеща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

виж дали има разлика.

не те разбрах за каква разлика да гледам ? в смисъл нагар, механични деформации или нещо друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Да видиш дали има разлика в работата на мотора, ако махнеш лулата би трябвало, ако ти работят и 4-те цилиндъра, двигателя да промени режима си на работа, а ако няма никаква разлика и с лулата и без нея, значи е свещ или кабел. Айде късмет!

Редактирано от dancing_niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

ее, знам какво е да ти работи на 3 цилиндъра !! не е така сега. има съществена разлика ,когато сваля лулата от въпросния цилиндър-моментално се променя работата на двигателя...на празен ход си държи много добре обороти, но примерно ако съм на 2-ра или 3 -та на под 2000 оборота и натисна рязко педала ,колата не поема плавно( макар и бавно) а започва все едно да се дави, пак си поема но придърпва. инач влезе ли в по-високи обороти, няма проблем...докато не се опитам да вдигна наистина висока скорост..много се надявам да не е някъкъв проблем със сегментите и да губи компресия, което по принцип се усеща когато има натоварване..

Редактирано от Stass

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

е тогава ти трябва специалист, или се вдигаш при Омбре или в Хеед 91, закачат те на компютъра и ще ти кажат какво ти е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Къде е Хеед 91, да ме качат на компа, да кажат какво е и после при Омбре:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

ми аз нищо незнам за Омбре, но може би и той има апаратура за диагностика, иначе за Хеед 91 - http://www.heed-auto.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Малко развитие по темата: преди малко свалих кабела докато мотора работи и докато изкарвах лулата от гнездото и се нагледах на такива искри ,че ми напомниха за онези украшения при които от една метална топка изкачат искри към заобграждащата я стъклена сфера ! Дано смяната на кабела реши и проблема !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Проблемът е отстранен. смених кабели и свещи и сега колата си върви по-мазно от всякога и отново си набира като истински Акорд :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

здрасти . може ли да те подпитам коко ти излезнаха кабелите и свещите? защото и аз съм с акорд и усещам някакво такова леко придърпване под 2000 свешите са ми хубави но за кабелите незнам деаа сменил сам само единия а попринцип като ти се скъса едната маратонка не си купуваш една ... :newbie:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Здрасти ! аз си купих кабели Шампион от Дунев и комплекта за Ф20 А7 е 82 лв. Ако си от София можем се разберем да се видим за да сравня дали и при теб проблемът е същия, както беше при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...