Zest 0 #1 Публикувано 17 Февруари, 2009 Тъй като не съм запознат много (всъщност изобщо), извинете ме за грешки.Проверих за подобна тема и неоткрих, можеби си има причина, но въпреки това ще попитам. Ако шлайфам\шлифовам(незнам как е правилно) изпускателните колекторни тръби,ще подобря ли работа та на двигателя и евентуално ще има ли някоя промяна в мощносттаи горенето? Предполагам че няма да стане нищо особено, но бих се радвал на по-компетентно мнение.за инфо. (ако е от значение) двигателя е D16Z5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 17 Февруари, 2009 по добре си вземи оригинални изпускателни колектори от неръждавеика.тогава сигурно ще имаш желания ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 17 Февруари, 2009 Не си намерил такава тема защото там решението е подмяна на колектори и тръби с такива от неръждаема стомана и с по-голям диаметър. Чугуна и черните тръби колкото и да ги шлайваш ще си правят ръжда. Полирането има смисъл за всмукателен колектор за да не образуват микро завихряния на горивната смес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zest 0 #4 Отговорено 18 Февруари, 2009 Благодаря за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 18 Февруари, 2009 Не си намерил такава тема защото там решението е подмяна на колектори и тръби с такива от неръждаема стомана и с по-голям диаметър. Чугуна и черните тръби колкото и да ги шлайваш ще си правят ръжда. Полирането има смисъл за всмукателен колектор за да не образуват микро завихряния на горивната смес.за смукателя на ...на инжекцион ли ?!?!?! яя обясни...))))))защото инжекцията впръсква направо в камерата. ... от там логиката малко се губи ,на карбуратор да.по темата ще имаш нищожен ефект да кажа че 2-а дни работа на вятъра.......може да го портнеш малко .. до там.ако ти се занимва ;) ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #6 Отговорено 18 Февруари, 2009 Кво да правиш аз съм си с карбуратор. И съм им фен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове