Jump to content
Guest Gandalf

не иска да пали и върви на бензин

Recommended Posts

Guest Gandalf

Колеги, давайте съвети. Вчера за първи път колата ми не запали от първия път.По принцип винаги паля на бензин и след няколко километра прехвърлям на газ. Вчера не успях да запаля на бензин и трябваше да я мъча да запали на газ.Днес вече не сте да върви на бензин съвсем.Дайте съвети от какво може да е, и ако някой знае дали Омбре работи да казва.Благодаря на всички предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

може би нямаш бенз :heart::wub::):wub: помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

За съжаление бенз има :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Не е изключено изпарителя (не знам коя част точно) да се е прецакал и да изпуска газ постоянно, сиреч дори и когато си на бензин и да ги меси. Тогава е почти невъзможно да запалиш на бензин, а дори и да го направиш после мъките са нечовешки.Според мен проблема е по-скоро газаджийски :heart:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

ако става въпрос за карбуратор неможе да изпуска непрекъснато газ, защото е по-вероятно да не пуска отколкото да пуска, така са направени електро магнитните клапани (трябва им напрежение, за да се отворят), а може бензина да е свършил за малко и да имаш въздух по системата, следващия вариант е центровка на запалването, ако е със закъснение мн трудно пали, а още по-следващото е помпа, оттам и филтри... Най-лесно наистина отиди при Омбре, аз не го познавам как работи, а за газ ти препоръчвам като се движиш от Хемус към Спартак преди първия пешеходен светофар има един сервиз и там работят добре, и следващото което е http://www.heed-auto.com/ айде късмет и пиши после какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Двигателя е 1.4 iS или Si, 90 коняПроблема се появи изведнъж без никакви признаци, в смисъл вървеше на бенз и газ без никакви проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Двигателя е 1.4 iS или Si, 90 коняПроблема се появи изведнъж без никакви признаци, в смисъл вървеше на бенз и газ без никакви проблеми

Тогава си за компетентен по въпроса майстор, аз мога само да гадая какъв е проблема, ако някой друг от форума може да ти помогне да казва. Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demonaz

Омбре е отпуск, търси друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Препоръчайте ми тогава друго място, където разбират и обичат нашите коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Препоръчайте ми тогава друго място, където разбират и обичат нашите коли

http://www.heed-auto.com/ за тях ти гарантирам, на родителите ми колите само там се правят, а и според мен не взимат мн пари за труд (смяна на моторче за ниски обороти и ламбда сонда с реглаж на Фиеста 97' и части - 200 лв, от тях 35 лв за труд), те обичат всякакви коли, просто са професионалисти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

аз съм на газ и като те слушам проблемите ти се дължът или на запупшни инжектори или ,което за съжаление е по-вероятно, горивна помпа ! по принцип повечето газаджии, карат с много малко бензин в резервоара, колкото да не е без хич, което пък натоварва горивната помпа . да не говорим че когато караш с много мако бензин , резервоара ръждчсва, отлагат се боклуци, по дъното, които запушват помпата и тя може да изгори. Не искам да съм лош пророк, но на мен лично ми прилича на това, особено след като проблемът се е появил отведнъж.КОлкото до това да се прецака релето и да ти подава и газ и бензин, и това се случва често , но резултатът е голям разход и лошо вървене...но все пак си върви..поне примен беше така,когато се случи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Благодаря на всички за мненията.Малко развитие по темата - снощи забелязах, че когато е студена не иска да пали на бензин, но иначе вървеше.След като загрее си пали на бензин без проблем. Тази сутрин пробвах да запаля на бензин и то взе, че стана.Колкото до количеството бензин в резервоара гледам всеки месец да зареждам за 20-30лв за да го сменям и да ен стои съвсем празен резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

е, радвам се че не съм познал :-))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Благодаря на всички за мненията.Малко развитие по темата - снощи забелязах, че когато е студена не иска да пали на бензин, но иначе вървеше.След като загрее си пали на бензин без проблем. Тази сутрин пробвах да запаля на бензин и то взе, че стана.Колкото до количеството бензин в резервоара гледам всеки месец да зареждам за 20-30лв за да го сменям и да ен стои съвсем празен резервоара.

Това са дюзите, те обикновенно така правят като се запушат.............. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Още един вариант е да ти се е скапало релето което спира захранването на инжекторите когато си на газ... провери го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Още един вариант е да ти се е скапало релето което спира захранването на инжекторите когато си на газ... провери го.

Не е от това, защото начина на вързване на ел. веригата е така направена, да не може да се получи този проблем.............т.е. когато си на бензин релето е изключено, а това значи че е с нормално затворени контакти и верига има, а от там и дюзите се захранват..............единствено може, но не вярвам, е да е блокирала котвата на релето и то да държи вкл. на газ, но тогава мотора няма причина да не запали............ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

съгласен съм със теб, но го споменах само защото съм имал такъв проблем със хондата на наште....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Проблемът има развитие и за съжаление още не съм го решил.Значи вече при никакво положение не иска да запали на бензин, докато на газ пали без да се замисля.Като запаля на газ и вдигна около 80км/ч, превключвам на бензин и понякога, придърпвайки върви на бензин, но по-често просто натискаш педала на газта и ни вопъл, ни стон.По принцип като дам на контакт и съм на бензин, светва лампата на компа, чувам помпата да работи. Двете неща(лампата и помпата) спират едновременно, аз паля и тръгвам.Сега всичко е пак така, но просто не пали.Стана малко дълго, но да изясня по-добре проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Както знаете Омбре е в почивка и се наложи да ходя при майстора на един приятел.Неговата диагноза беше ПОзапушени инжектори.Каза, че е сложил някаква добавка и наистина като отидох да си взема колата си палеше и вървеше на бензин без проблеми.Каза ми да я покарам малко на бензин. Лошото е, че тази сутрин като пробвах да запаля на бензин пак не искаше. Казвайте правилно ли ми е казал диагнозата и колко горе долу струва почистване на инжектори на ултразвук и къде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

7 лв. на инжектор струва, мога да питам къде и как да го намериш, даже ги тестват на машина пред теб и мерят депита им, само с това се занимавали на едно място.И аз съм чувал за този страничен ефект от Газта.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Както знаете Омбре е в почивка и се наложи да ходя при майстора на един приятел.Неговата диагноза беше ПОзапушени инжектори.Каза, че е сложил някаква добавка и наистина като отидох да си взема колата си палеше и вървеше на бензин без проблеми.Каза ми да я покарам малко на бензин. Лошото е, че тази сутрин като пробвах да запаля на бензин пак не искаше. Казвайте правилно ли ми е казал диагнозата и колко горе долу струва почистване на инжектори на ултразвук и къде

Така и предполаГАХ .......дюзи...........с добавки нищо няма да направиш, само ще закрепиш положението за известно време и пак по старо му.......... :angry: Най добре е да се свалят дюзите и да се почистят на ултра звук............това е най доброто възможно решение, но и не винаги става............другия вариант е ак оне стане с ултра звук - нови..............проблема е ,че не някои коли дюзите се почистват без проблем, а на други като на Хонда , си е проблем.............на Хондата дюзите работят на 3.3 волта , а на другите са 12 волта , забелязвал съм че тия които работят на 3.3. волта ( или с по ниското напрежение от 12 в. ) не се почистват добре и не става в крайна сметка, докато тези които са с 12 В. напрежение , почти винаги се оправят, това го отдавам на факта ,че тези които работят с 12В. са и по мощни, и това им оказва влияние.............докато другите са по нежни.........Освен това струята трябва да е еднаква и прахообразна, а не капковидна.......... :P дебита също трябва да е еднакъв............. ;) има и трети вариант...............да ти са се запушили филтърчетата на дюзите, на всяка дюза има филтърче, което никой не го проверява, ако то се е запушило, то също няма да можеш да запалиш нормално...........намират се на входа на дюзата вътре в нея, а входа е от към инжекционната тръба, която се пълни с бензин от помпата...........от другата страна е всмукателния колектор................ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Благодаря за отговорите колеги :angry: За сега пали на бенз, така че ще изчакам с по-сериозните действия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Това за 3.3-те волта по-добре да не го беше казвал.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Да обясня решението на проблема: Оказа се. че някакво реле на газовата е сдало багажа и като включиш на газ не може да върне да бачка на бензин.Срещу 10лв. и 10 мин сега всичко е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...