kindis 0 #1 Публикувано 5 Февруари, 2009 (Редактирано) Здрасти на всички,та значи бях писал че ми светна SRS-a в друга тема.Ходих при едни пичове забърсаха грешката, но до вечерта отново светна (това става миналият Петък). До тук добре. бях се примирил със SRS-a ама в понеделник ми изчезна и тутурутката и ся не мога да освиркам накой идиот който си го заслужава.SRS-a се оказва че някъде замалко дава грешка при възглавницата на волана, ама кото закачиха тестера отново показва че е ОКСвирката в понеделника ту се сетеше да свирне ту не. Некой ако има идея от що мое да е да пише? Предватително благодарим Колицата е Civic 6г. Англичанка 98г. Редактирано 5 Февруари, 2009 от kindis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #2 Отговорено 5 Февруари, 2009 ми напрай си една бре клаксона няма нищо общо с СРС-а, виж да не ти са окислени клемите на тромбата на предната маска, по-лошия вариант ще е зацапани или износени контакти под волана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kindis 0 #3 Отговорено 5 Февруари, 2009 Това значи ли че ще трябва да свалям бронята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #4 Отговорено 5 Февруари, 2009 ми виж де са ти я турили де, вероятно не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #5 Отговорено 5 Февруари, 2009 (Редактирано) .. клаксона няма нищо общо с СРС-а..Разбира се че има >> отвъд голямото море му казват "slip ring". Обяснено по прост начин това са едни контактни пръстени които прехвърлят сигнала докато се върти волана. На 5г са 5 линии, и на 6г трябва да е нещо подобно. Възможно е да се е прецакал този модул, да не дава добър контакт и затова да ти дава грешка СРС-а барабар с клаксона. Редактирано 5 Февруари, 2009 от NASAKOTO.YAKATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #6 Отговорено 5 Февруари, 2009 (Редактирано) .. клаксона няма нищо общо с СРС-а..Разбира се че има >> отвъд голямото море му казват "slip ring". Обяснено по прост начин това са едни контактни пръстени които прехвърлят сигнала докато се върти волана. На 5г са 5 линии, и на 6г трябва да е нещо подобно. Възможно е да се е прецакал този модул, да не дава добър контакт и затова да ти дава грешка СРС-а барабар с клаксона.Сори за офа....Колега ако си запознат я сподели за тоя ринг,че и при мен е същата дилема с лампата и клаксона.Проблема е че стария собственик се е опитвал да слага спортен волан...незнам да не е скъсал тая джаджа.Дай малко инфо сменя ли се,от каде мога да го намеря и най-важното как се сваля тоя волан че ме страх да не чупя нещо. Редактирано 5 Февруари, 2009 от Fero Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #7 Отговорено 5 Февруари, 2009 Свали си волана и сам ще видиш проблема и аз бях останал без свирка от ринга е сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #8 Отговорено 5 Февруари, 2009 Ако е със спортен волан колега фланеца ти се е спраскал трябва да го залепиш както аз направих или да си купиш нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #9 Отговорено 6 Февруари, 2009 изтеглете си сервизното ръководство и там е описано всичко. Ако има СРС трябва да се внимава и да се работи след свален акумулатор. Неизвестно време след като се откачи акумулатора СРС-а все още може да гръмне стига да го треснеш силно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Funkmaster 0 #10 Отговорено 7 Февруари, 2009 щом клаксона няма нищо общо с СРС-а защо тогава управлението на моя клаксон минава през СРС-а и пак неще да свирне...имам същия проблем...има ток ама няма сигнал за задеисптване на релето???????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове